Stelling van de dag

Reactiescore
499
Reactiescore
319
Stelling:

Oud Globe had ook zonder fusie gewonnen.
 
Reactiescore
2.433
Stelling:

Oud Globe had ook zonder fusie gewonnen.

Neen, het kwantiteitsverschil had dan te hard doorgewegen met daarbovenop ook nog eens het feit dat jullie (te) weinig safe hadden.
 
Reactiescore
319
Neen, het kwantiteitsverschil had dan te hard doorgewegen met daarbovenop ook nog eens het feit dat jullie (te) weinig safe hadden.
Je vergist je hoeveel safe we hadden. Vergeet niet dat Kapitrein een NAP had met Devil in Disguise. ;)
 
Reactiescore
2.433
Je vergist je hoeveel safe we hadden. Vergeet niet dat Kapitrein een NAP had met Devil in Disguise. ;)

Die net was opgezegd of ging opgezegd worden. Had wat vertraging met de ruvon recruit ;)
 
Reactiescore
319
Maar dan was het easy te voorspellen waar aangevallen zou worden. ;) Waren we allemaal op voorbereid.
 
Reactiescore
2.433
Achja, heb ook andere dingen gehoord/gelezen en dat was dat jullie nu al te weinig safe hadden om goed te stacken etc maar goed. Ik denk van niet, jij mag heus denken van wel hoor.
 
Reactiescore
319
Deffen is niet alleen stacken tho. Maar dat begrijp jij nu ook wel na de laatste massa.
 
Reactiescore
2.433
Doet toch niet af aan het feit dat er te weinig save deff was :redface:? Hebben niks voor niks moeten recruiten bij de tegenstander toch?

Verder denk ik dat als Tiranu ook was overgestapt, jullie iedereen tegen jullie kar hadden gespant wat vgm gewoonweg niet positief had kunnen uitdraaien.
 
Reactiescore
319
Maar dat is geen feit ;). Zoals je weet had Predec een pbg met Ruvon al lang voor dit alles. Hier blijkt wel uit dat we destijds echt flink onderschat zijn.
 
Reactiescore
1.016
Of wij dat hadden gewonnen durf ik geen uitspraak over te doen. Het was tot aan de rekruut van Ruvon al min of meer een 3vs1, waarbij Globe zonder hele grote inspanningen weinig tot geen dorpen verloor. Het blijft een heel groot "what if" verhaal, waarbij ik persoonlijk uitkeek naar hoe MoTr de geplande massa en edelspam zou hebben afgehandeld. Maar het zou sowieso een stuk interessanter zijn geweest dan deze uiteindelijke eindstrijd.
 
Reactiescore
805
Stelling van de dag: uni werelden zouden altijd een combinatie moeten hebben van dominantie en uni of iets dergelijks.
 
Reactiescore
2.878
Stelling van de dag: uni werelden zouden altijd een combinatie moeten hebben van dominantie en uni of iets dergelijks.

Oneens.

Persoonlijk vind ik het spelen om dominantie het leukste, mogelijk omdat we dit gewend zijn en het confrontatie vereist. Geloof dat de meeste tw spelers het hier wel mee eens zijn. Uni werelden zijn imo toegevoegd door Inno om een alternatief te bieden op de traditionele speelwijze. Deze werelden dienen dan ook zo gespeeld te worden en niet door wereld afspraken te worden vervormd naar een (semi) dominantie wereld.

Uiteraard praat bovenstaande de huidige situatie op 72 niet goed. Hier waren afspraken dus dient men zich er aan te houden.

De vraag of deze alternatieve speelwijze het spel leuker maakt is de vraag.
 
Reactiescore
805
Is de 2e wereld met uni en 2e wereld zelfde scenario, denk dus niet dat deze werelden ooit anders zullen eindigen dan met stabs van stammen in verloren posities.
 
Reactiescore
1.226
Is de 2e wereld met uni en 2e wereld zelfde scenario, denk dus niet dat deze werelden ooit anders zullen eindigen dan met stabs van stammen in verloren posities.

Werelden kunnen wel anders eindigen, gewoon de uni-game spelen. Als je afspraken maakt moet je deze niet verbreken, eens. Maar nu na 2 werelden moet je gewoon goed nadenken of je nog een uni wereld wilt spelen. Als je daarvoor kiest, dan moet je niet later voor dominantie willen strijden dmv wereldafspraken. Dan beter een wereld overslaan denk ik.

Daarom volg ik ook compleet de mening van Nigel
 
Reactiescore
2.878
Is de 2e wereld met uni en 2e wereld zelfde scenario, denk dus niet dat deze werelden ooit anders zullen eindigen dan met stabs van stammen in verloren posities.
Ben ik met je eens. Enkel komen deze stabs doordat je een game van spelmodus domination probeert te spelen als een team deathmatch. Daarom dat ik het oneens ben. Speel het spel zoals het gespeeld dient te worden. Of deze spelmodus dan viable/leuk is, is een tweede.
 
Reactiescore
805
Ben ik met je eens. Enkel komen deze stabs doordat je een game van spelmodus domination probeert te spelen als een team deathmatch. Daarom dat ik het oneens ben. Speel het spel zoals het gespeeld dient te worden. Of deze spelmodus dan viable/leuk is, is een tweede.
Klopt ja maar als mensen geen afspraken maken kunnen ze ook niet gebroken worden toch? Is zoals zeggen je mag hier maar 50 en je word geflitst en dan zeggen dat je het niet wist? Is toch hoe ik het bekijk maar ik heb dan ook normen en waarden
 
Bovenaan