Stelling van de dag

Reactiescore
766
Wereld 73 AF en ingame is wel echt de grootste anticlimax die ik heb meegemaakt op TW.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je bent me express aan het triggeren en dan mag ik niet zo triggered doen!!!????

Jij vindt het ingame een anticlimax terwijl je zelf je massa niet deffed. Das triggerend :(
 
Reactiescore
766

DeletedUser81766

Guest
Wel blij om de verandering op het AF te zien, op zijn minst is nu iedereen op hetzelfde niveau met cynische en sarcastische opmerkingen! Je ziet iedereen gewoon stralen van geluk
 
Reactiescore
2.303
Wereld 73 AF en ingame is wel echt de grootste anticlimax die ik heb meegemaakt op TW.

Het af niveau reflecteert inderdaad het niveau die jij behaalde toen je even moest deffen tegen ons.
 
Reactiescore
766

DeletedUser79458

Guest
Stelling: Het is moreel gezien niet juist dat Imago zo snel POV internt/aanvalt nadat POV heeft mee geholpen met de massa van Imago op Spread.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Stelling: Het is moreel gezien niet juist dat Imago zo snel POV internt/aanvalt nadat POV heeft mee geholpen met de massa van Imago op Spread.

Ik ben vooral nieuwsgierig naar argumentatie waarom het als moreel incorrect zou kunnen worden gezien. In ieder geval is dit denk ik een lastige stelling, omdat het naar mijn idee voornamelijk beantwoord zou moeten worden op basis van onderlinge relaties. Heeft POV aangegeven dat het internen mag en dat ze dorpen zouden willen afstaan? Dan ben ik het niet eens met de stelling.

Er zijn nog een heel aantal andere situaties te bedenken, waar ik het in sommige gevallen wel eens zou zijn met de stelling. Deze stelling is echter te open en zitten tevens relatieve zaken in die niet in een stelling thuis horen. "Zo snel" bijvoorbeeld. Wat is snel? Dit verschilt per persoon, ook met betrekking op de stelling.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling: Het is moreel gezien niet juist dat Imago zo snel POV internt/aanvalt nadat POV heeft mee geholpen met de massa van Imago op Spread.

Mwah, waarschijnlijk mogen de actieve spelers ergens een plekje op een account gaan vervullen. De gehele nap/bg of wat dan ook tussen Imago en POV is gesloten met deze intentie. Iedereen op deze wereld, inclusief imago, wist gewoon dat POV geen enkel toekomstperspectief had. Onze massa was daar dan ook op ingericht.

Het verbond tussen Imago en POV geeft imago de mogelijkheid om gratis dorpjes te internen en tegelijkertijd co’s binnen te halen om accounts verder te bemannen. Part of the game, al ben ik minder fan van de jumps die direct gemaakt worden en zet ik mijn vraagtekens bij de kwaliteit van de toekomstige Imago co’s.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waarom dit laatste? Gewoon een oprechte, open vraag.

Heb toch wel wat dingen gezien die een goede deffer niet zou doen, vandaar dus ;). Tevens vond ik de hoeveelheid snipes ook wat tegenvallen.
 
Reactiescore
766
Feit blijft staan :(
 
Bovenaan