Stelling van de dag

Reactiescore
44
Dit is opzich een vergelijkbare situatie als w63, waarbij 1 stam de ontvanger is van alle haat.

Ik zie fier een beetje zoals het beginnende bellum van 63. Grote accounts met veel praatjes die toch ineens veel dorpen verliezen als ze incs krijgen van een enigszins sterke stammen (zie Leone en acta).
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ik zie fier een beetje zoals het beginnende bellum van 63. Grote accounts met veel praatjes die toch ineens veel dorpen verliezen als ze incs krijgen van een enigszins sterke stammen (zie Leone en acta).
Daar moet ik je wel gelijk geven :p Hopelijk komt laurens net zoals bij Bellum een rondje deffen dan ;)
 
Reactiescore
44
Daar moet ik je wel gelijk geven :p Hopelijk komt laurens net zoals bij Bellum een rondje deffen dan ;)
Net als hoe die dd aan het deffen was? Of zoals die nu aan het deffen is tegen night train? Nja hij is wel pro hoor moet niet zo groot praten hier
 
Reactiescore
3.586
Ik zie fier een beetje zoals het beginnende bellum van 63. Grote accounts met veel praatjes die toch ineens veel dorpen verliezen als ze incs krijgen van een enigszins sterke stammen (zie Leone en acta).

Acta is wel een regelrechte shame. Beetje meer nederigheid langs Fier kant op het AF zou zeker mogen. Maar je mag arrogantie over eigen kunnen nooit verwarren met hevige kritiek op moreel slecht spel.

Want deze 2 dingen zijn volledig los van elkaar. De grootste tw noob ooit mag alsnog heel hard/arrogant kritiek hebben op morele overtredingen. Kritiek op speelstijl en zelf failen zou inderdaad nergens op slaan maar verwar de 2 ik net benoemde zeker niet. Want vanuit Fier is er opzich niet zoveel uit de hoogte gedaan over eigen kunnen.
 
Reactiescore
44
Acta is wel een regelrechte shame. Beetje meer nederigheid langs Fier kant op het AF zou zeker mogen. Maar je mag arrogantie over eigen kunnen nooit verwarren met hevige kritiek op moreel slecht spel.

Want deze 2 dingen zijn volledig los van elkaar. De grootste tw noob ooit mag alsnog heel hard/arrogant kritiek hebben op morele overtredingen. Kritiek op speelstijl en zelf failen zou inderdaad nergens op slaan maar verwar de 2 ik net benoemde zeker niet. Want vanuit Fier is er opzich niet zoveel uit de hoogte gedaan over eigen kunnen.

Alleen toen jullie voor de eerste keer winst boekten van alea en dat meteen op af gooiden. Dat hebben wij ook niet gedaan bij de eerste 3 accs die we van hun hebben gebroken. Ik wil ook zeker niet arrogant overkomen en ik zeg ook dat iedereen zijn eigen speelstijl heeft en dat maakt tw ook leuk imo
 
Reactiescore
3.586
Dan heb je destijds de boodschap volledig gemist. Ik raad aan het nog eens terug te gaan lezen dan kun je zien wat je nu beweerd volledig fout is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Net als hoe die dd aan het deffen was? Of zoals die nu aan het deffen is tegen night train? Nja hij is wel pro hoor moet niet zo groot praten hier
Ik heb niet eens op DiD gespeeld joh. Tot daar was je serieus te nemen.
 
Reactiescore
604
Dit is opzich een vergelijkbare situatie als w63, waarbij 1 stam de ontvanger is van alle haat. En dat hebben jullie toch vooral aan jezelf te danken vrees ik, het starten met vele slaven is bij vele in het verkeerde keelgat geschoten. Voordat je me hier op afschiet, ja er zijn sowieso accounts in Fier en TaoW die ook gestart zijn met een of 2 bekenden die wat pp gingen farmen en daarna als mb ofzo gingen spelen maar dat staat in groot contrast met het aantal slaven die accounts zoals NBNG hadden. Dat TaoW en Fier een coalitie zouden vormen toont dan vooral aan hoe de rest van de wereld tegenover die acties staan. Samenwerken met gekende stabbers als IAA of de rare situatie met *Get High* helpen je ook echt niet verder.

Precies dit. Hi Ho staat bekend om hun smerige acties. Hierbij de leider voorop die zomaar een NAP schendt omdat hij de NAP niet terecht vind (en zelf begint met kata's strooien). Ook het door de vingers zien van de actie van *Get High* vind ik persoonlijk heel raar. Ik zou deze speler allang vogel vrij hebben verklaard en afspraken gemaakt rond deze speler. Ik ben zeker voor een coalitie tegen Hi Ho :)
 
Reactiescore
604
Ik heb aan Duckje gevraagd om het stammenlimiet naar 40 te zetten, zodat we allemaal in 1 stam kunnen tegen Hiho. Deze stam zal Hadiho noemen.

Dan passen alle mb's van Hi ho nogsteeds niet in één stam.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dragondancer kan ik me goed herinneren. En daarna op. Vic net zo maar houdt niet weg dat je prima kan deffen, beter dan ik sws

Ook daar heb ik nauwelijks gezeten. Wat? Een 2 tal uurtjes tijdens mijn werk? Dat is niet echt representatief. Op Vic was gewoon edelspam, zonder die 1000en edels hadden ze helemaal niks gepakt :p.
 
Reactiescore
853
Ook daar heb ik nauwelijks gezeten. Wat? Een 2 tal uurtjes tijdens mijn werk? Dat is niet echt representatief. Op Vic was gewoon edelspam, zonder die 1000en edels hadden ze helemaal niks gepakt :p.
Je reageert toch niet serieus op iemand die zijn vv aan de tegenstander gaf op w60 na hij een massa kreeg?
 

DeletedUser78021

Guest
Pijnlijk om te zien hoe een gebrek aan kwaliteit/samenwerking zou kunnen leiden tot een Taow/Fier vs Hiho i.p.v. een 1 vs 1 vs 1. Doet me denken aan W56...
Iedereen gaat het natuurlijk afschuiven op de speelstijl die Hiho heeft gehanteerd in het verleden. Dat is en blijft een makkelijk excuus wat we natuurlijk zelf hebben veroorzaakt. Maar de kernreden van een eventuele samenwerking is en blijft natuurlijk een gebrek aan samenwerking/kwaliteit/activiteit. Dat lijkt me geen hogere wiskunde. In het begin lijkt het een mooie 1 vs 1 vs 1 te worden (waarbij ik Taow en Alea als 1 reken) die samenwerking vond ik een vrij logische keuze. Hierin had Fier vanaf het begin af aan de beste papieren, alleen als dan 2 accounts ineens helemaal niet thuis geven wordt een dergelijke samenwerking ineens wel heel interessant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487954235

Guest
Er lopen dagelijks aanvallen vanuit fier/toaw...
 
Bovenaan