Stelling van de dag

Reactiescore
2.303
@dragonshield3 de volgende keer dat je in je bed plast probeer dat dan eerst dat te verwerken alvorens je hier als een gek je frustratie komt uiten o_O

Word wereld 69 de nieuwe wereld waarin je gaat zeggen dat je tas gerekt heb doordat je maybe 2 x edels meegestuurd hebt (waarmee tas niet eens brak), ik hoop het toch niet.
Juist schedel rekte ons toen we een dag tijd tekort kwamen en juist dat hebben ze prima gedaan zonder jouw aandeel ;)

En dan die “onstopbare aanval”, joepie we hebben murus een blits gegeven die gestopt werd. Gewoon prima gedefft daar en totaal irrelevant aan je geblèr.

Gelukkig slaat rick zijn post in jouw geval precies de spijker op zijn kop.

xx

Wess
Dus je bent weer gerekt?
 
Reactiescore
454
@The American Sniper
Laurens kan wel deffe als die 1 nacht paar 100 edels krijgt deft die ze easy
Maar blijf je hem constant aanvallen breekt die aangezien meneer de activiteit voor dagen te deffe niet heeft dus weinig god
 
Reactiescore
2.303
@The American Sniper
Laurens kan wel deffe als die 1 nacht paar 100 edels krijgt deft die ze easy
Maar blijf je hem constant aanvallen breekt die aangezien meneer de activiteit voor dagen te deffe niet heeft dus weinig god

Vorige classic was Laurens toch 1 van de personen die na 2 weken nog steeds aan het deffen was bij een gemiddelde van 3k incs per dag en dit met times op 10ms continu. Dus geen idee wat je hier bedoelt?
 
Reactiescore
766

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
@dragonshield3 de volgende keer dat je in je bed plast probeer dat dan eerst dat te verwerken alvorens je hier als een gek je frustratie komt uiten o_O

Word wereld 69 de nieuwe wereld waarin je gaat zeggen dat je tas gerekt heb doordat je maybe 2 x edels meegestuurd hebt (waarmee tas niet eens brak), ik hoop het toch niet.
Juist schedel rekte ons toen we een dag tijd tekort kwamen en juist dat hebben ze prima gedaan zonder jouw aandeel ;)

En dan die “onstopbare aanval”, joepie we hebben murus een blits gegeven die gestopt werd. Gewoon prima gedefft daar en totaal irrelevant aan je geblèr.

Gelukkig slaat rick zijn post in jouw geval precies de spijker op zijn kop.

xx

Wess
Ik zei duidelijk schedel. Mijn aandeel erin was niet groot, zie je me nergens zeggen. Wel schattig dat je zegt dat ik gefrustreerd ben, en nadien met zo’n gefrustreerde post komt. Zoals ik zei, team TAS hoort eerder op de casual met hun skills.

@noobteam. Ik ga het kort houden. Je kent me duidelijk niet.
 
Reactiescore
1.283
Ik zei duidelijk schedel. Mijn aandeel erin was niet groot, zie je me nergens zeggen. Wel schattig dat je zegt dat ik gefrustreerd ben, en nadien met zo’n gefrustreerde post komt. Zoals ik zei, team TAS hoort eerder op de casual met hun skills.

@noobteam. Ik ga het kort houden. Je kent me duidelijk niet.


De grote bek destijds van team TAS tov mij (dat ze me gingen rekken en dat ze beter waren dan op w49) is me goed bijgebleven.

Deze grote bek kreeg je inderdaad omdat je het allemaal heel goed wist allemaal.

Vervolgens join je schedel en front je met ons, waarna je op het moment dat schedel ons rekt daar zelf geen aandeel in hebt maar wel even moet aanhalen dat het gebeurt is.
Laten we stellen dat ik een ochtend humeurtje had en jij eentje net na middernacht, het mocht wat milder van beide.

Ik hou nog wel van dat lelijke ego van je hoor Lau.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Als je geen massa’s deed en meteen werd gerekt na de eerste massa kan ik weinig aan doen Wesje. Verder heb ik wel paar uurtjes getimed!!!
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
w49 was mijn eerste “serieuze wereld”, wat verwacht je dan.

De eerste keer fietsen ging me ook minder goed af dan nu ;)

Daarbij gaat jouw citaat helemaal niet over 49 dus fix dat eerst ff.

Ik citeer toch lekker wat ik wil, ik wou je gewoon even bashen!
 
Reactiescore
1.075
Vorige classic was Laurens toch 1 van de personen die na 2 weken nog steeds aan het deffen was bij een gemiddelde van 3k incs per dag en dit met times op 10ms continu. Dus geen idee wat je hier bedoelt?

Op pony is die anders na 1 dag gaan runnen ‍♂️♂️♂️
 
Reactiescore
1.094
Ach jullie zijn de wereld gestart met 12 accounts hoorde ik gister van Peter en nog kwam je amper tot niet door pony heen. Waar jullie uiteindelijk maar hebben gefusseerd met pony's stam. Ieder zo z'n dingetje.
 

DeletedUser81773

Guest
TAS werd nog benoemd bij beste speler van 69, Corus was vanaf het begin al aan gedoemd om te falen. De grote bek destijds van team TAS tov mij (dat ze me gingen rekken en dat ze beter waren dan op w49) is me goed bijgebleven. Ik geniet er enkel van dat hij nu zo ontzettend salty overkomt. Heerlijk.
Heb al gehoord dat de eerste ‘onstopbare TAS aanval’ op deze wereld ook al een grote flop was. Het kan haast niet beter beginnen, misschien maar een enkeltje casual?

Ik ken je verder niet hoor maar, jij denkt wel heel veel van jezelf he?
Het enige dat jij altijd doet op het AF is mensen afkraken en met andere meelullen...
 
Reactiescore
1.075
Ach jullie zijn de wereld gestart met 12 accounts hoorde ik gister van Peter en nog kwam je amper tot niet door pony heen. Waar jullie uiteindelijk maar hebben gefusseerd met pony's stam. Ieder zo z'n dingetje.

Die fusie kwam er pas nadat pony 90% was weggeedeld en we zijn met 9 gestart ipv 12
 
Reactiescore
454
Ik zei duidelijk schedel. Mijn aandeel erin was niet groot, zie je me nergens zeggen. Wel schattig dat je zegt dat ik gefrustreerd ben, en nadien met zo’n gefrustreerde post komt. Zoals ik zei, team TAS hoort eerder op de casual met hun skills.

@noobteam. Ik ga het kort houden. Je kent me duidelijk niet.

Je bent al.meerdere werelden mn stammie:(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zo te zien niet, want je kent me duidelijk niet. Ik ben meestal diegene die het vaakst accounts kan rekken en het volhoudt. :p
 
Bovenaan