Stelling van de dag

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Klopt! Heel levenloos. Bijna master op zak enzo, maar heel levenloos. Ik tw non stop, ik sta totaal niet bekend als inactief enzo.

Domme opmerkingen van Rudyniet, de man met het iq van een baksteen. Godverdomme wat onverwacht zeg. Toevallig ook nog een ex One speler! Mijn god!!!!
 
Reactiescore
454
Klopt! Heel levenloos. Bijna master op zak enzo, maar heel levenloos. Ik tw non stop, ik sta totaal niet bekend als inactief enzo.

Domme opmerkingen van Rudyniet, de man met het iq van een baksteen. Godverdomme wat onverwacht zeg. Toevallig ook nog een ex One speler! Mijn god!!!!

Zo levenloos dat je w66 ook geneukt bent
En je op w52 mymom ook gerekt bent
 

DeletedUser81773

Guest
Klopt! Heel levenloos. Bijna master op zak enzo, maar heel levenloos. Ik tw non stop, ik sta totaal niet bekend als inactief enzo.

Domme opmerkingen van Rudyniet, de man met het iq van een baksteen. Godverdomme wat onverwacht zeg. Toevallig ook nog een ex One speler! Mijn god!!!!

Vgm ben je eerder een internetheld...
die door hier op andere te zeuren compenseert met hoeveel je op school gepest word...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zo levenloos dat je w66 ook geneukt bent
En je op w52 mymom ook gerekt bent
En vergeet w63 ook niet
66 gerekt? 52 gerekt? 63? Weet je wel waarover je praat? Lijkt me dat je nergens bij me hebt gezeten als je dat zegt. Vraag maar eens na hoe 66 en 52 zaten. 63 wil ik je wel geven, het is wat om 2000 edels op een dag te snipen en 7 dorpen te verliezen, en daarna dag erna er 4000 bij te krijgen omdat er geen skillgap is. Goeie vent.

Vgm ben je eerder een internetheld...
die door hier op andere te zeuren compenseert met hoeveel je op school gepest word...
Dit soort reacties laten me bizar erg huilen. Wat een niveautje zeg
 

Deleted User - 487710895

Guest
Klopt! Heel levenloos. Bijna master op zak enzo, maar heel levenloos. Ik tw non stop, ik sta totaal niet bekend als inactief enzo.

Domme opmerkingen van Rudyniet, de man met het iq van een baksteen. Godverdomme wat onverwacht zeg. Toevallig ook nog een ex One speler! Mijn god!!!!
Boos nerdje mijn fout
 
Reactiescore
454
66 gerekt? 52 gerekt? 63? Weet je wel waarover je praat? Lijkt me dat je nergens bij me hebt gezeten als je dat zegt. Vraag maar eens na hoe 66 en 52 zaten. 63 wil ik je wel geven, het is wat om 2000 edels op een dag te snipen en 7 dorpen te verliezen, en daarna dag erna er 4000 bij te krijgen omdat er geen skillgap is. Goeie vent.


Dit soort reacties laten me bizar erg huilen. Wat een niveautje zeg


Niet zo aangebrand laurens
Je speelt al lang samen met me
Zit je maar te pesten joh
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Boos nerdje mijn fout
Nu ben ik opeens een nerdje??? Wat gebeurt er hier allemaal zeg. Noem je me nerd omdat ik tw speel (zoals jij doet)? Je bent waarschijnlijk 10x actiever als ik, dat je ook 10x slechter bent ligt meer aan jou dan aan mij. Sommige mensen zijn gewoon beter in flamen en twen, jij mag het bij dom lullen houden knullie.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Laurens heeft meer skills in z'n rechterteen dan iedereen die hierboven een grote bek opzet. Hoewel Laurens er wellicht iets te uitgesproken is hierover, is dit wel gewoon een feit waar we niet omheen kunnen.
 
Reactiescore
702
Zo levenloos dat je w66 ook geneukt bent

Toevallig hadden we (eigenlijk 'ze') het er pas nog over in skype chat chess w66 dat we vanwege Laurens (die op cheqmate toen speelde) sommige massa aangepast hebben om niet Laurens zijn account aan te vallen.


Die grote mond van Laurens bevalt mij ook niet altijd. Maar denk dat iedereen wel weet dat wat degene hierboven tegen Laurens posten niet echt waar is.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
W52 was laurens op mymummm wel hard gefucked. Heeft hij meteen geleerd geen vv te geven aan labiele stamgenoten als hij 1.5uur weg moet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
zo true. Je zag meteen het verschil met de eerste massa toen. 2 dorpen verlies tov alle troepen dood (rofl)
 

DeletedUser79704

Guest
66 gerekt? 52 gerekt? 63? Weet je wel waarover je praat? Lijkt me dat je nergens bij me hebt gezeten als je dat zegt. Vraag maar eens na hoe 66 en 52 zaten. 63 wil ik je wel geven, het is wat om 2000 edels op een dag te snipen en 7 dorpen te verliezen, en daarna dag erna er 4000 bij te krijgen omdat er geen skillgap is. Goeie vent.


Dit soort reacties laten me bizar erg huilen. Wat een niveautje zeg
2000&4000 is wel zeeer overdreven, was meer max 1500 maar klopt, alles werd wel netjes gesniped en het was voor ons zeer duidelijk wanneer laurens er wel en niet was. Wat ik daar heb gezien qua deffen heb ik nog maar weinig gezien op tw.
 
Reactiescore
300
Nu ben ik opeens een nerdje??? Wat gebeurt er hier allemaal zeg. Noem je me nerd omdat ik tw speel (zoals jij doet)? Je bent waarschijnlijk 10x actiever als ik, dat je ook 10x slechter bent ligt meer aan jou dan aan mij. Sommige mensen zijn gewoon beter in flamen en twen, jij mag het bij dom lullen houden knullie.

10x actiever DAN IK :oops:
 

DeletedUser81773

Guest
Dat je goed bent daar zeg ik niks over, maar als je denkt dat je een goede speler bent dat geeft je nog steeds geen recht om alle andere maar af te kraken en uit te schelden... dan ben je gewoon zielig. En dat laat je hier elke post die je plaatst zien.
 
Bovenaan