Stelling van de dag

Reactiescore
1.365
Hiho stond meilenver achter op Fier. Heeft zich door goed aanvallen en ofcourse mb hulp (Fier heeft deze net zo goed) omhoog geknokt. Nu krijg je een wereld vs hiho. Check eens even de ranglijst hoe groot die overmacht gaat worden. Dan krijg je miss een W56 verhaal, weet niet of jullie daar zin in hebben...

Heb je grotendeels ook aan de spelers te danken die bij jullie in de stam zitten + de leiding van jullie.
Grote bek visa versa... Dus kan kun je het tegendraads verwachten, niet?
Je kunt het eerder ook zien als een w69 herhaling.
 
Reactiescore
3.457
Dan krijg je miss een W56 verhaal,
Haha
Wij hebben 1 bg gehad die hele wereld,jullie hadden tig slaafjes die we 1 voor 1 hebben weggespeelt.
Die ene bg probeerde jullie ook nog om te praten om zich bij jullie te voegen
 

DeletedUser78021

Guest
Heb je grotendeels ook aan de spelers te danken die bij jullie in de stam zitten + de leiding van jullie.
Grote bek visa versa... Dus kan kun je het tegendraads verwachten, niet?
Je kunt het eerder ook zien als een w69 herhaling.

Zoals verwacht werd dit als argument gebruikt. Er kan ook toegegeven worden oké, we hebben onszelf overschat. HiHo is beter dan taow en fier dus gaan we maar samen, anders gaan we kansloos af. Dat is gewoon het hele verhaal. Dat mensen zich nu verschuilen achter hiho heeft een grote mond, hebben vroeger niet netjes gespeeld. Blabla. Schij uit. Weer een wereld waarin het aangeschoten wild zich samenvoegt en een mega overmacht gaat creëeren.
 

DeletedUser78021

Guest
Haha
Wij hebben 1 bg gehad die hele wereld,jullie hadden tig slaafjes die we 1 voor 1 hebben weggespeelt.
Die ene bg probeerde jullie ook nog om te praten om zich bij jullie te voegen
1 bg gehad lol beetje context erbij hè.
Dat had een faire 1 v 1 v 1 kunnen worden qua grootte, net als deze wereld. Wat gebeurd er oh ze zien er wel dreigend uit laten we samen gaan en alles doodstacken. Wat gebeurd er weer een wereld om zeep.
 
Reactiescore
3.586
Ik kan concreet melden dat er geen BG is vanuit Fier met Alea of Taow. Wij van Fier zijn nog altijd voorstander van een 1 v 1 v 1.
 

DeletedUser78021

Guest
Ik kan concreet melden dat er geen BG is vanuit Fier met Alea of Taow. Wij van Fier zijn nog altijd voorstander van een 1 v 1 v 1.

Jannes plz je meent deze ongein toch niet hè. Er wordt letterlijk met def uit QQ zijn clusterfucks bij AAO gestacked bij MI. Hoe ongeloofwaardig kun je het maken...
 
Reactiescore
604
1 bg gehad lol beetje context erbij hè.
Dat had een faire 1 v 1 v 1 kunnen worden qua grootte, net als deze wereld. Wat gebeurd er oh ze zien er wel dreigend uit laten we samen gaan en alles doodstacken. Wat gebeurd er weer een wereld om zeep.

Achja en als je te makkelijk over de zwakke accs heen loopt is het ook weer niet goed? Als Hi Ho een nette reputatie had was dit waarschijnlijk niet eens gebeurd.

Kijk eens in de spiegel
 

DeletedUser78491

Guest
Ik kan concreet melden dat er geen BG is vanuit Fier met Alea of Taow. Wij van Fier zijn nog altijd voorstander van een 1 v 1 v 1.
Cool cool coolio, hoor ik graag :)
Maar je werkt wel samen met een BG van TAoW (Alea), hoe werkt dit?

Jannes plz je meent deze ongein toch niet hè. Er wordt letterlijk met def uit QQ zijn clusterfucks bij AAO gestacked bij MI. Hoe ongeloofwaardig kun je het maken...
En hoe werkt dit?
 

DeletedUser78021

Guest
Achja en als je te makkelijk over de zwakke accs heen loopt is het ook weer niet goed? Als Hi Ho een nette reputatie had was dit waarschijnlijk niet eens gebeurd.

Kijk eens in de spiegel

Bullshit Wes en dat weer je zelf ook wel.
Verschuilen achter het niet netjes spelen. Geen enkele stam op w71 heeft schone handen. Dus die vlieger gaat niet op.
 
Reactiescore
3.586
Jannes plz je meent deze ongein toch niet hè. Er wordt letterlijk met def uit QQ zijn clusterfucks bij AAO gestacked bij MI. Hoe ongeloofwaardig kun je het maken...

En dan hebben mensen automatisch een BG? Ik kan tot meer opties komen dan een BG alleen, mss hebben QQ en AAO een tijdelijke NAP om er maar 1 te geven. Of is dat onrealistisch?


Soms zie je enkel wat je wilt zien natuurlijk. Hoofd beetje luchtig houden zou ik zeggen.
 
Reactiescore
1.365
Zoals verwacht werd dit als argument gebruikt. Er kan ook toegegeven worden oké, we hebben onszelf overschat. HiHo is beter dan taow en fier dus gaan we maar samen, anders gaan we kansloos af. Dat is gewoon het hele verhaal. Dat mensen zich nu verschuilen achter hiho heeft een grote mond, hebben vroeger niet netjes gespeeld. Blabla. Schij uit. Weer een wereld waarin het aangeschoten wild zich samenvoegt en een mega overmacht gaat creëeren.

Tbh vind ik dat qua kwaliteit wel meevallen, maar zoals Jannes al zei niks vanuit Fier gebeurd..
Maar iets wat gewoon zo is, is zo.
Mensen zien jullie graag vallen :p (ik speel jullie liever eerlijk weg, weet jij ook wel Yvotje) Of ik verlies :p.
Krijg je met arrogante lui/slaafjes. (als ik noble en iaa als 1 van de voorbeelden mag noemen).
 
Reactiescore
604
Bullshit Wes en dat weer je zelf ook wel.
Verschuilen achter het niet netjes spelen. Geen enkele stam op w71 heeft schone handen. Dus die vlieger gaat niet op.

Toch spant Hi Ho de toon met de vieste handen. Ik vind het niet raar dat er zulke acties tegen Hi Ho worden opgezet.
 
Reactiescore
1.075
Ik vind het best bizar dat er gezegd word dat fier langs alle kanten ingemaakt word terwijl we tegen hi ho en slaafjes 50 dorpen in de + staan
 

DeletedUser78021

Guest
Tbh vind ik dat qua kwaliteit wel meevallen, maar zoals Jannes al zei niks vanuit Fier gebeurd..
Maar iets wat gewoon zo is, is zo.
Mensen zien jullie graag vallen :p (ik speel jullie liever eerlijk weg, weet jij ook wel Yvotje) Of ik verlies :p.
Krijg je met arrogante lui/slaafjes. (als ik noble en iaa als 1 van de voorbeelden mag noemen).

Dat wegspelen ging je de vorige keer ook zo goed af ja.
 
Reactiescore
604
Dan geven wij graag die kroon van vies spel naar fier toe met hun acties naar prope

Nja ik sta daar zelf buiten aangezien ik daar niet bij betrokken ben.

Van Hi Ho heb ik het zelf meegemaakt :)
 
Reactiescore
5.701
Hé hé, eindelijk hebben de moraalridders van Hi ho ook wat te zeiken op een ander.
 
Bovenaan