Stelling van de dag

DeletedUser81928

Guest
Wat een verhaal mensen.

Wat is nu de samenvatting?
NAP tussen FIER TAOW en ALEA, met uitzondering van Probe om de focus op hiho te kunnen hebben.
ALEA laat dus een stamgenoot vallen door probe niet mee tenemen in de afspraken/communicatie
TAOW laat een Bondgenoot vallen

Fier leden vallen Probe aan nu die zo goed als weerloos is.
Sommige Fier leden juist niet.
Communiceren met Probe is lastig om het over nap's te hebben.

the end?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat een verhaal mensen.

Wat is nu de samenvatting?
NAP tussen FIER TAOW en ALEA, met uitzondering van Probe om de focus op hiho te kunnen hebben.
ALEA laat dus een stamgenoot vallen door probe niet mee tenemen in de afspraken/communicatie
TAOW laat een Bondgenoot vallen

Fier leden vallen Probe aan nu die zo goed als weerloos is.
Sommige Fier leden juist niet.
Communiceren met Probe is lastig om het over nap's te hebben.

the end?

Aangezien Prope clears en def aan Fier gedoneerd heeft op een moment dat wij Fier aanvielen, denk ik dat Prope zelf zijn eigen bondgenoot heeft laten vallen.

Daarnaast heeft Prope nooit meegeholpen op Fier toen hem dat gevraagd is en heeft hij zelfs de VV van Killb aan Acta gegeven. Hierdoor hebben ze al onze bevelen, defdorpen en dorpspolitiek kunnen checken.
 

DeletedUser81928

Guest
Ah oke dus fier valt Probe aan terwijl Probe fier ook hielp?
En probe werkte ALEA en TAOW tegen door wat jij net zegt?
 
Reactiescore
5.686
Aangezien Prope clears en def aan Fier gedoneerd heeft op een moment dat wij Fier aanvielen, denk ik dat Prope zelf zijn eigen bondgenoot heeft laten vallen.

Daarnaast heeft Prope nooit meegeholpen op Fier toen hem dat gevraagd is en heeft hij zelfs de VV van Killb aan Acta gegeven. Hierdoor hebben ze al onze bevelen, defdorpen en dorpspolitiek kunnen checken.
Het is niet per se dat heel FIER hier achter staat, dit was het handelen van één speler. Als ik het goed begreep hebben daarom sommige spelers ook besloten prope niet aan te vallen, vanwege dat zij hulp hebben gehad. Alleen je kunt niet verwachten dat de hele stam die geen hulp van de desbetreffende speler heeft gehad, solidair is met de beslissingen van een ander.
 
Reactiescore
1.365
slaafjes van hi ho "zoals iaa"

*kuch*
FireFox..
*KUCH KUCH*
.Ethereal
*kuch...*

ik verwijs die vinger lekker terug je reet in

"6v6 eindspel" *corona kuch*

Kuch tm kuch bod kuch armada kuch en alle andere mb/defslaafjes van hiho kuch iaa = buffer voor pvm PROEST! Ucheuche kuch.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Aangezien Prope clears en def aan Fier gedoneerd heeft op een moment dat wij Fier aanvielen

Get your stories straight melvin. Prope heeft clears gedoneerd toen de nap tussen Taow en Fier al bestond dus het 2de deel van je zin kan je al laten vallen. Daarnaast ging het ook enkel over clears (op prone) en niet over def. Dat prope niet wou meewerken tijdens jullie massa's op Fier kunnen wij weinig aandoen en daar zitten wij ook helemaal niet voor tussen.
 
Reactiescore
3.576
Het is atm al achterhaalt Prope geen def naar Fier gestuurd heeft. Hij deelde zelf ook al mee 48 uur voor de eerste edelpoging en clears op hem dat hij al zijn def bij het Alea front had terug gehaald. Over def bij Fier zei hij niets zoals ook Sint meedeelde in voorgaande post er nooit def bij Fier gestaan heeft vanuit Prope.

Dat gezegd zijnde, zijn Fier en Alea vijanden zoals te zien was in onze massa recent. Als Prope dan met account Sint afspreekt om clears te sturen op Hiho is dat zijn eigen keuze met alle mogelijke risico's tot gevolg hij dan niet opeens door andere accounts veiliggesteld worden. Dat hij misbruikt zou zijn geweest door Fier kan al niet want niemand van Fier wist over Prope zijn inc's op prone op Sint en dan blijkbaar mss Acta na. Die clears waren ook in het voordeel van Prope aangezien Hiho zijn vijand ook is en hijzelf dus ook voordeel uit de situatie haalt.

Dat gezegd zijnde mag en kan Fier hem gewoon aanvallen op elk moment. Alsnog hebben wij hem aangesproken om te praten over nap meteen nadat we hoorde hij zich genaaid zou voelen. Iets veel later lag de vuile was al bij Hiho in een subjectief gegoten verhaal, ligt zijn vv daar en dreigde hij met te gaan aanvallen, zo ook amper tot geen tegen reactie over de nap die we wouden voorstellen.

Dus als je mij vraagt over de situatie vind ik dat Fier zich erg correct opgesteld heeft in een situatie die ons overkomen is en weinig vat op hebben gehad.


Alsnog lijkt het mij sterk mensen dit kunnen begrijpen. Gezien de paniek bij sommige spelers blijkbaar.

Als je 5 inc's gaat omschrijven als een massa op Prope stel ik mij grote vraagtekens bij de mentale gezondheid van mensen in deze moeilijke tijden.
 
Reactiescore
177
Het is atm al achterhaalt Prope geen def naar Fier gestuurd heeft. Hij deelde zelf ook al mee 48 uur voor de eerste edelpoging en clears op hem dat hij al zijn def bij het Alea front had terug gehaald. Over def bij Fier zei hij niets zoals ook Sint meedeelde in voorgaande post er nooit def bij Fier gestaan heeft vanuit Prope.

Dat gezegd zijnde, zijn Fier en Alea vijanden zoals te zien was in onze massa recent. Als Prope dan met account Sint afspreekt om clears te sturen op Hiho is dat zijn eigen keuze met alle mogelijke risico's tot gevolg hij dan niet opeens door andere accounts veiliggesteld worden. Dat hij misbruikt zou zijn geweest door Fier kan al niet want niemand van Fier wist over Prope zijn inc's op prone op Sint en dan blijkbaar mss Acta na. Die clears waren ook in het voordeel van Prope aangezien Hiho zijn vijand ook is en hijzelf dus ook voordeel uit de situatie haalt.

Dat gezegd zijnde mag en kan Fier hem gewoon aanvallen op elk moment. Alsnog hebben wij hem aangesproken om te praten over nap meteen nadat we hoorde hij zich genaaid zou voelen. Iets veel later lag de vuile was al bij Hiho in een subjectief gegoten verhaal, ligt zijn vv daar en dreigde hij met te gaan aanvallen, zo ook amper tot geen tegen reactie over de nap die we wouden voorstellen.

Dus wat je hier probeert te zeggen is dat fier niks fout heeft gedaan behalve sint en acta volgens mij zijn dit dus echt accounts die tot fier behoren. Maar goed BG is er dus niet wel Nap wat dus eigenlijk betekend dat alle Def aan het front met hi ho staat afgezien dat van prope die als enige niet is meegenomen. Goed laten we dan nu gaan spelen nu alle feiten boven tafel zijn. Ipv hier altijd maar negatief te zijn. Alle stammen hebben voldoende dingen gedaan die niet door de beugel konden wie meer of minder is niet van belang. Wie meer slaafjes heeft of minder is niet van belang. De positie heeft hi ho aan zich zelf te danken de situatie is zoals die is en daar moeten we mee dealen. Maar laten we nu eens stoppen met elkaar alleen maar zwart te maken en te willen tonen wie de langste piemel heeft.

Het gaat om aanvallen verdedigen en dorpen pakken. Dus let's play the game.!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Get your stories straight melvin. Prope heeft clears gedoneerd toen de nap tussen Taow en Fier al bestond dus het 2de deel van je zin kan je al laten vallen. Daarnaast ging het ook enkel over clears (op prone) en niet over def. Dat prope niet wou meewerken tijdens jullie massa's op Fier kunnen wij weinig aandoen en daar zitten wij ook helemaal niet voor tussen.

Het is ook geen verwijt richting Fier, maar een reactie op iemand die zegt dat wij onze bg laten vallen.
 
Reactiescore
1.365
Dus wat je hier probeert te zeggen is dat fier niks fout heeft gedaan behalve sint en acta volgens mij zijn dit dus echt accounts die tot fier behoren. Maar goed BG is er dus niet wel Nap wat dus eigenlijk betekend dat alle Def aan het front met hi ho staat afgezien dat van prope die als enige niet is meegenomen. Goed laten we dan nu gaan spelen nu alle feiten boven tafel zijn. Ipv hier altijd maar negatief te zijn. Alle stammen hebben voldoende dingen gedaan die niet door de beugel konden wie meer of minder is niet van belang. Wie meer slaafjes heeft of minder is niet van belang. De positie heeft hi ho aan zich zelf te danken de situatie is zoals die is en daar moeten we mee dealen. Maar laten we nu eens stoppen met elkaar alleen maar zwart te maken en te willen tonen wie de langste piemel heeft.

Het gaat om aanvallen verdedigen en dorpen pakken. Dus let's play the game.!

Niet gaan runnen hé Carly? xx
 
Reactiescore
3.576
Ik wil nog even de nadruk leggen op (wat ik al eerder deed) het woordje context, dit blijft in elke discussie van groot belang. Ik neem een voorbeeld van een post van Rubscrub:


7617258e99c838a88a83b827a94dfd8f.png


Je haalt aan dat wat ik zeg onzin is en het niet uitmaakt of Prope zijn clears nu wel of niet al aangekomen zijn of nog lopen op het moment Fier hem aanvalt. Dat is een volstrekt onnodige post die discussies enkel maar langer en onduidelijker maken enkel en alleen om dat in dit specifiek geval Rubscrub zich viseert op mijn zin en mijn zin alleen, terwijl je beter ook kan kijken op wat ik mijn post gebaseerd heb en waarom ik zeg wat ik zeg.

Ik ben het eens met wat je aanhaalt als je het puur baseert op de post alleen, maar als we even ruimer kijken zal je zien dat de post volledig onnodig is:

7a6871ea08c8334da23cc4e055aedf4a.png


Zoals je in de rood onderlijnende zinnen kan zien was mijn reactie puur een reactie op wat Night Train zei. NT haalde aan dat Prope terwijl hij clears heeft lopen voor Fier, inc's krijgt van Fier. Ik heb daar gewoon op gereageerd dat dit niet klopt. Of ik vind dat het iets uitmaakt of zijn clears nu nog liepen of niet, staat geen woord geschreven, alsnog haal je wel mijn zin aan als onzin terwijl het wel de feiten zijn en haal je uit dat het niets uitmaakt, terwijl ik helemaal niets anders beweerd heb. Als we dan globaal je reactie op mijn citaat bekijken is letterlijk alles wat je daar zegt fout en/of overbodig puur omdat je niet naar de context gekeken hebt waarop iemand iets gezegd heeft.


Dit is dan slechts 1 voorbeeld van de vele, waarin ik het gevoel heb men niet snapt wat ik probeer te vertellen en dan maar onzinnige reacties plaats waar ik weinig mee kan of het gevoel heb het zinloos is erop te reageren. Maar voor 1x nam ik de moeite in de hoop mensen zich bewust moeten zijn je altijd naar het totaal plaatje moet kijken alvorens je u mening komt verkondigen of dingen als onzin komt omschrijven.


Dus wat je hier probeert te zeggen is dat fier niks fout heeft gedaan behalve sint en acta volgens mij zijn dit dus echt accounts die tot fier behoren.


Wat ik probeer te zeggen is dat Fier geen slechte intenties had tegenover niemand. Sint heeft geheel op eigen behoud iets met Prope overeen gekomen betreft zijn clears in te zetten zonder het medeweten van alle spelers die fronten met Prope of de leiding. Sint had geen clears moeten accepteren van Prope terwijl er duidelijk besproken werd om op Prope te gaan aanvallen. Dit bracht de frontspelers met Prope plots in een lastig parket waar ze geen vat op hebben gehad en dus ook niet op afgerekend mogen worden.

Ik zeg niet dat het geen vieze situatie is, ik zeg dat Fier geen slechte intenties had met Prope of eender wie. Daarom dat we ook bereid waren een NAP aan te bieden voor Prope zodat al zijn doodgelopen clears weer konden herstellen en hij met volle offdorpen de strijd kon aangaan. Alleen is dit langs zijn kant niet door gegaan. Alsnog volledig zijn eigen verantwoordelijkheid hij zijn clears stuurde op Hiho voor Sint met het medeweten hij op elk moment aanvallen van Fier kon verwachten.


Dus om op je reactie kort te reageren, Sint en daarbij dus automatisch ook Fier hebben een morele fout gemaakt zonder die intentie te hebben. Daarbovenop pogingen ondernomen dit recht te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Reactiescore
134
Waarom doet iaa jouw samenwerking/slaafje vv daar dan etc? samen aanvallen.

Wat zit je toch weer te zagen over IAA?
Kijk eens naar de top 10 stammen.
Wie werkt samen met Fier en wie werkt samen met Hi Ho?
Het is duidelijk dat iedereen bang heeft voor Hi Ho en daar moet je je ook niet voor schamen.
Wees er gewoon eerlijk over dat je wel degelijk (veel) hulp nodig hebt om hun te verslaan.
 
Reactiescore
1.365
Wat zit je toch weer te zagen over IAA?
Kijk eens naar de top 10 stammen.
Wie werkt samen met Fier en wie werkt samen met Hi Ho?
Het is duidelijk dat iedereen bang heeft voor Hi Ho en daar moet je je ook niet voor schamen.
Wees er gewoon eerlijk over dat je wel degelijk (veel) hulp nodig hebt om hun te verslaan.
Jullie ook ;). Nou hoe jullie aanvallen ben ik niet bang voor hoor :p. Vind het alleen donders kinderachtig dat mensen 0 toegeven. rest idc, knal jullie toch wel weg xx.
 
Reactiescore
490
Bovenaan