Stelling van de Dag

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Alle respect naar Martijn, maar buiten Howlin is er niemand die defensief minstens even goed is als ik. Althans, niet solo.

Heeft hij een bende?
 
Reactiescore
634
Dat ligt denk heel erg aan wie je als MB hebt en wie als moraalheer.
Zo hebben wij bijvoorbeeld op zowel W60 als W65 Prego inter als MB gehad. Daar spelen we altijd heel fijn mee samen en is zelf erg zelfstandig. Tijdens massa aanvallen doet hij altijd mee met aanvallen. Daarbuiten laten we hem gewoon zijn

Hier ben ik dus volledig mee eens.
Een MB is eigenlijk een speler die "iets" minder is. dit niet zo zeer kwa kennis over spel, maar ook kwa activitiet.

Hetgeen wat nu opvalt is dat meeste een MB stam oprichten, iedereen erin pleuren en opscheppen over de grootte van hun MB stam.
Terwijl hun MB stam grotendeels bestaat uit pp farmers, die zodra beurs vol is vanzelf verdwijnen.

Echte MB's zoals Wess ook aangeeft speelt samen met zijn MH wereld uit en als beloning komen ze in de hoofdstam.
 
Reactiescore
5.701
Deftig deffen is een kunst opzich, waarbij aanvallen een bijna braindead activiteit is. Om terug te komen op stelling van ds3
 
Reactiescore
116
Deftig deffen is een kunst opzich, waarbij aanvallen een bijna braindead activiteit is. Om terug te komen op stelling van ds3
Tegenwoordig ervaar ik het omgekeerde. Komt waarschijnlijk omdat ik op een wereld speel met een uitkijktoren.
 
Reactiescore
5.701
Alle respect naar Martijn, maar buiten Howlin is er niemand die defensief minstens even goed is als ik. Althans, niet solo.

Heeft hij een bende?

Tcomc kan er ook wel wat van en was daarnaast ook gewoon humble persoon. Howlin uiteraard een geweldige speler en deffer. Haast een begrip op zich, net als ds3 haha.
 
Reactiescore
5.701
Tcomc
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wouter was altijd de prima diplomaat en leider, maar heb hem nooit als een deffer gezien :p.
 
Reactiescore
634
Alle respect naar Martijn, maar buiten Howlin is er niemand die defensief minstens even goed is als ik. Althans, niet solo.

Heeft hij een bende?

Martijn had de eer om W48, "mijn eerste wereld" te mogen fronten tegen Coruscant.
Sinds W48 is Team Coruscant ook enkel versterkt geworden.
Stef - Carlo - Rik (vaste nachter) - Rene en ik dus, allemaal spelers die met hun eigen account een of meerdere werelden hebben gewonnen.
Hierbij geef ik wereldwinst enkel als voorbeeld, om aan te geven dat spelers op Coruscant wel weten hoe het is om een wereld uit te spelen

Persoonlijk ben ik ook geen goede deffer.
Ben meer een persoon die zijn tegenstanders middels druk erop zetten op fouten dwingt
W54 - W61 en deels W65 is dit gelukt.

Laatst had jij het over boer limiet, hoe moeilijk dat zou zijn.
Ik gaf toen aan dat elke wereld met zijn instelling een aparte speelstijl vereist.
 
Reactiescore
5.701
Ik heb hem nooit als leider gezien haha, maar w34 meen ik me te herinneren dat die deffte, maar goed dat is jaren terug kan zijn dat het zijn cos waren toen idk.
 
Reactiescore
5.701
Martijn had de eer om W48, "mijn eerste wereld" te mogen fronten tegen Coruscant.
Sinds W48 is Team Coruscant ook enkel versterkt geworden.
Stef - Carlo - Rik (vaste nachter) - Rene en ik dus, allemaal spelers die met hun eigen account een of meerdere werelden hebben gewonnen.
Hierbij geef ik wereldwinst enkel als voorbeeld, om aan te geven dat spelers op Coruscant wel weten hoe het is om een wereld uit te spelen

Persoonlijk ben ik ook geen goede deffer.
Ben meer een persoon die zijn tegenstanders middels druk erop zetten op fouten dwingt
W54 - W61 en deels W65 is dit gelukt.

Laatst had jij het over boer limiet, hoe moeilijk dat zou zijn.
Ik gaf toen aan dat elke wereld met zijn instelling een aparte speelstijl vereist.

Nou boerlimiet is echt wel lastig hoor, daar heb je wel meer hersencapaciteit voor nodig dan een walnoot.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb hem nooit als leider gezien haha, maar w34 meen ik me te herinneren dat die deffte, maar goed dat is jaren terug kan zijn dat het zijn cos waren toen idk.

Fijne dude wel. Zit nog steeds in onze Classic chat en verschijnt af en toe eens.

Maar iig, ik zie Team Corus niet als tegenstander op boerderijlimiet. Ik wil wedden dat max 1 speler van dat team, een snipe onder de 50ms heeft gezet. (Bedoel hier dus niet mee dat je een snipe hebt gezet op een trein van 400ms met een clear voor)
 
Reactiescore
470
Eventuele stelling: een goede offer maakt tegen een goede deffer weinig kans met dezelfde middelen. (Zelfde stacks, dorpen, online-tijd etc).

Met dezelfde middelen maakt een goede offer wsl weinig kans tegen een goede deffer, dit grotendeels door een uitkijktoren. Tegenwoordig is het meestal een overmacht die het wint in de aanval.
 
Reactiescore
634
Nou boerlimiet is echt wel lastig hoor, daar heb je wel meer hersencapaciteit voor nodig dan een walnoot.

Zou best kunnen dat boerlimiet werelden moeilijk zijn.
Maar dat veranderd er niks aan dat je je speelstijl daarop gaat aanpassen.

bv.
Paar weken geleden kwam ene Asta op AF stoer doen dat onze ene dorp geen Toren zou bevatten volgens TWstats.
Stef gaf hem duidelijke uitleg hoe je dit kon omzeilen.
Ook nog eens een screen gepost

Ik wil wedden dat max 1 speler van dat team, een snipe onder de 50ms heeft gezet.

Daarom is het dus jammer dat jij nu iets typt zonder tegen ons gefront te hebben ;)
Maar kan je garanderen dat alle spelers op account het kunnen :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zelfs zonder uitkijktoren maakt een goede offer met dezelfde middelen geen kans. Ik stel het anders:

Een deffer organiseert zijn account tot in elk klein detail, goed nadenken over een plan etc. Een goede offer denkt aan ‘ik fake zn achterland en stuur clears om de muren down te halen, dan doe ik een massa’. Dat zou bij menig goed deffer gewoon uitdraaien op een massale faalactie. Mijn accounts zijn tot in het detail georganiseerd zodat ik nauwelijks in de problemen kom tijdens aanvallen.

@Corus, aan jou om mijn ongelijk te bewijzen, toch?
 
Reactiescore
634
Zelfs zonder uitkijktoren maakt een goede offer met dezelfde middelen geen kans. Ik stel het anders:

Een deffer organiseert zijn account tot in elk klein detail, goed nadenken over een plan etc. Een goede offer denkt aan ‘ik fake zn achterland en stuur clears om de muren down te halen, dan doe ik een massa’. Dat zou bij menig goed deffer gewoon uitdraaien op een massale faalactie. Mijn accounts zijn tot in het detail georganiseerd zodat ik nauwelijks in de problemen kom tijdens aanvallen.

@Corus, aan jou om mijn ongelijk te bewijzen, toch?

Mocht je serieus zijn en niet op AF zitten om de dollen, dan mag je via Skype contact leggen.
Zal jou toegang tot account geven.
Kan je onze dorpen opbouw (verhoudingen/liggingen) inzien
Hoe wij massa plannen en uitvoeren eens nakijken.

Jij zal eerste wave sws niet in problemen komen tegen ons.
Had het eerder al beschreven. Het draait om uit putten.
Na de 3e/4e wave ga jij ook fouten maken of gaten laten vallen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik maak foutjes hoor, maar verlies nauwelijks dorpen die ik niet hoor te verliezen. Ik ben trouwens niet uit te putten tbh.

Verder ga ik je geen defcursus voor beginners geven. Dat doe ik bij niemand.
 
Reactiescore
5.701
Mocht je serieus zijn en niet op AF zitten om de dollen, dan mag je via Skype contact leggen.
Zal jou toegang tot account geven.
Kan je onze dorpen opbouw (verhoudingen/liggingen) inzien
Hoe wij massa plannen en uitvoeren eens nakijken.

Jij zal eerste wave sws niet in problemen komen tegen ons.
Had het eerder al beschreven. Het draait om uit putten.
Na de 3e/4e wave ga jij ook fouten maken of gaten laten vallen.
Met alle respect maar denk niet dat hij wakker ligt van jullie 3/4 waves. Dat is nog niet eens een 10de van wat er normaal om de oren vloog.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Juh. Ik heb massa’s van 27k aanvallen gedeft, die 5 waves van 5k zijn dan nauwelijks wat tbh. :p

@Timtim589 een kleuter die nauwelijks een goede zin kan typen, hoeft mij niet aan te spreken. Dank bij voorbaat. Ga nog wat farmen knul.
 
Bovenaan