Stelling van de Dag

Reactiescore
1.365
Tuurlijk regels zijn regels

Dan ben ik wel aardig eens. Enige nadeel is dat je natuurlijk weinig van de andere stammen weet.. Sfeer, wie vv's doet etc.
Dus dat wordt dan n wilde gok als je het neutraal in wilt vullen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nah. Ik ben gewoon superieur en veel te goed om mijn ‘werelden’ te redden aan de hand van MB’s en shit. Is een kwestie van perceptie

Alleen zou tegenwoordig de meest inactieve MB meer behalen op een wereld dan jij omdat je nooit langer dan weekje actief bent :redface:
 
Reactiescore
1.365
Alleen zou tegenwoordig de meest inactieve MB meer behalen op een wereld dan jij omdat je nooit langer dan weekje actief bent :redface:

Daar moet ik wel ff inhaken.
Laurens is wel langer actief dan een weekje op w63 ;).
 

DeletedUser74418

Guest
Dan ben ik wel aardig eens. Enige nadeel is dat je natuurlijk weinig van de andere stammen weet.. Sfeer, wie vv's doet etc.
Dus dat wordt dan n wilde gok als je het neutraal in wilt vullen.

Daarom is rate de speler beter, maak ff reets met je stammaatjes ;) opzich zijn jullie daar wel mee bezig (vooral in de stamchat) heb ik vernomen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Blij dat ik hier niet bij hoor.
Ik voldoe dus niet volledig aan de new-gen normen, en ben geen old-gen.
Kan ik hieruit concluderen dat ik gen-derneutraal ben?

Nu niet aan komen zetten dat ik op 49 internde (omdat stammies ermee stopte) of dat we de boel wel eens versterkt hebben dmv een mb want dat is slechts een klein deel van de genoemde punten.

Nee tuurlijk ging ik daar niet over beginnen. Internen hoort bij het spel, ik doel meer op account Calamity als een perfect newgen account voorbeeld.

Eerste start gefaald-> opnieuw geprobeerd adhv sowieso meer dan 20k pp.

Enige overnames zijn interns. Runt waarschijnlijk bij de eerste incs indien het front. Ik heb het al zo vaak gezien, ja zelfs op classic werelden.

Newgens irriteren mij niet hoor, ik kan best respect opbrengen voor spelers zoals Coruscant en jou, maar dat uit de hoogte doen staat me dan compleet niet aan. Zolang je presteert mag je me afbranden, maar dan wil ik wel dezelfde prestaties zien als die ik behaal.

Alleen zou tegenwoordig de meest inactieve MB meer behalen op een wereld dan jij omdat je nooit langer dan weekje actief bent :redface:

In die week actief doe ik meer dan jij op al je werelden actief. Niet mij tegen de schenen stampen Joa. Je weet maar al te goed dat ik 50x de twer ben dan die jij ooit zal zijn.
 
Reactiescore
1.365
We hebben al wat wat ''reets'' gezien idd :p (de gene weet wel wat ik bedoel xd)
Ach, de sfeer is goed, das vooral het belangrijkste.
Kan zelf weinig reten, ben niet zo'n verhaal typer..
En wanneer kom jij eens online op je hcim?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stelling van de dag: Billenlikken bij goldenawards moet een instant week ban op het AF opleveren in plaats van 15 likes van de stamgenoten.

Weet niet of dit mede tegen mij gericht is maar vond mijzelf toch wel best objectief in afgelopen GA? Als het inderdaad zo is ben ik benieuwd naar je bevindingen :)
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Golden awards draait nou eenmaal om billenlikken. Zelfs als je volledig objectief bent, is het billenlikken. Daarvoor spelen we toch tw?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Newgens irriteren mij niet hoor, ik kan best respect opbrengen voor spelers zoals Coruscant en jou, maar dat uit de hoogte doen staat me dan compleet niet aan. Zolang je presteert mag je me afbranden, maar dan wil ik wel dezelfde prestaties zien als die ik behaal.

Just wondering.
Je zegt nu dat je respect voor Corus kunt opbrengen terwijl je ze week geleden nog de grootste noobs vond op deze planeet?
Dus nu moet ik dat zien als dat je het baseert op hun gedrag? Mag dat ook bij jou?

In die week actief doe ik meer dan jij op al je werelden actief. Niet mij tegen de schenen stampen Joa. Je weet maar al te goed dat ik 50x de twer ben dan die jij ooit zal zijn.

Wou gewoon eens kijken of je weer op de man ging spelen :D
Wil binnenkort wel eens een compilatie maken van je sneren op deze wereld. Al zal ik miss wel met dat tekst limiet zitten, hoogstwaarschijnlijk.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Just wondering.
Je zegt nu dat je respect voor Corus kunt opbrengen terwijl je ze week geleden nog de grootste noobs vond op deze planeet?
Dus nu moet ik dat zien als dat je het baseert op hun gedrag? Mag dat ook bij jou?



Wou gewoon eens kijken of je weer op de man ging spelen :D
Wil binnenkort wel eens een compilatie maken van je sneren op deze wereld. Al zal ik miss wel met dat tekst limiet zitten, hoogstwaarschijnlijk.

Tuurlijk mag je dat doen. Iemand die over zichzelf in de derde persoon uit de hoogte doet, terwijl die 3 werelden heeft gespeeld mag ik noob noemen. Voor mij zegt rang 1 of rang 1 ODA namelijk bizar weinig.

Ik kan ook de hele dag sloopfakes en clears eruit rammen via 1C en op stacks lopen of stacks breken. Daar is weinig aan. Deffen is waar de skills liggen.

Eventuele stelling: een goede offer maakt tegen een goede deffer weinig kans met dezelfde middelen. (Zelfde stacks, dorpen, online-tijd etc).

Verder mag je dat best doen, heerlijke spotprent.
 
Reactiescore
1.283
Newgens irriteren mij niet hoor, ik kan best respect opbrengen voor spelers zoals Coruscant en jou, maar dat uit de hoogte doen staat me dan compleet niet aan. Zolang je presteert mag je me afbranden, maar dan wil ik wel dezelfde prestaties zien als die ik behaal.

Prettig dat je onderscheid weet te maken binnen die selectie.
Ik denk dat ik (als in tas) 1 van de meest bescheiden spelers zijn die vaker in de top te vinden zijn.
Komen we uit de hoogte over dan is dat puur omdat ik soms ruik dat er meer negativiteit naar buiten komt dan dat terecht is.

Daarbij ben jij natuurlijk wel favoriet om een discussie mee te voeren, Haat en liefde liggen gelukkig heel dicht bij elkaar dus ik zal je altijd lief hebben :engel:
 

DeletedUser74418

Guest
Golden awards draait nou eenmaal om billenlikken. Zelfs als je volledig objectief bent, is het billenlikken. Daarvoor spelen we toch tw?
Weet niet of dit mede tegen mij gericht is maar vond mijzelf toch wel best objectief in afgelopen GA? Als het inderdaad zo is ben ik benieuwd naar je bevindingen :)

Is een stelling dus op niemand gericht :) enkel benieuwd naar de mening van het af.

@dragonshield3 ik heb nog hoop op goldenawards met echte goudwaarde :(
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Is een stelling dus op niemand gericht :) enkel benieuwd naar de mening van het af.

Aha okay was ff benieuwd:D. Vind zelf altijd wel leuk om te lezen zelfs al is het billenlikken van je eigen stamgenoten. Die van @Cacturne laatst bijvoorbeeld bevatte ook best veel Walk nominaties maar vond het toch een erg leuk lijstje om te lezen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Prettig dat je onderscheid weet te maken binnen die selectie.
Ik denk dat ik (als in tas) 1 van de meest bescheiden spelers zijn die vaker in de top te vinden zijn.
Komen we uit de hoogte over dan is dat puur omdat ik soms ruik dat er meer negativiteit naar buiten komt dan dat terecht is.

Daarbij ben jij natuurlijk wel favoriet om een discussie mee te voeren, Haat en liefde liggen gelukkig heel dicht bij elkaar dus ik zal je altijd lief hebben :engel:

Je weet best dat ik jou een prima vent vind joh. Verder is het mooi dat je een ego hebt natuurlijk, ik moedig het aan.

Is een stelling dus op niemand gericht :) enkel benieuwd naar de mening van het af.

@dragonshield3 ik heb nog hoop op goldenawards met echte goudwaarde :(

Nou, dan kan je beter naar de oude AF-gedeelten gaan. De échte goede lijstjes komen tegenwoordig niet meer dan 5x voor per wereld.
 
Reactiescore
634

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik had serieus tot voor dit AF nog nooit van je gehoord. Ik ken niemand die tegen mij kwam zeggen ‘ga eens deffen tegen Corus’.

Jammer joh. Verder, als ik met een team start is het vaak heel OP, dus dat zou behoorlijk nolifen zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Team Coru vs Lau is win voor Coru en dan alleen omwille van inactiviteit bij Lau door een gebrek aan uitdaging...
 
Reactiescore
634
Bovenaan