Stelling van de Dag

DeletedUser69389

Guest
Bv deze Noob heeft al eens tegen Team Coruscant in begin fase gespeeld en wist het niet te kunnen breken.
Ook zou hij en zijn bende tegen ons komen strijden in W69.
Helaas nergens te bekennen :)

Martijn had de eer om W48, "mijn eerste wereld" te mogen fronten tegen Coruscant.
Sinds W48 is Team Coruscant ook enkel versterkt geworden.
Stef - Carlo - Rik (vaste nachter) - Rene en ik dus, allemaal spelers die met hun eigen account een of meerdere werelden hebben gewonnen.
Hierbij geef ik wereldwinst enkel als voorbeeld, om aan te geven dat spelers op Coruscant wel weten hoe het is om een wereld uit te spelen

Persoonlijk ben ik ook geen goede deffer.
Ben meer een persoon die zijn tegenstanders middels druk erop zetten op fouten dwingt
W54 - W61 en deels W65 is dit gelukt.

Laatst had jij het over boer limiet, hoe moeilijk dat zou zijn.
Ik gaf toen aan dat elke wereld met zijn instelling een aparte speelstijl vereist.

Praat geen poep aub, want ik heb nooit en te nimmer tegen jullie gestreden. Ook heb ik geen wereld 48 gespeeld. Alleen wereld 18, 58 en classic 8 zijn werelden met een 8 waar ik actief heb gespeeld.
 
Reactiescore
634
Ik maak foutjes hoor, maar verlies nauwelijks dorpen die ik niet hoor te verliezen. Ik ben trouwens niet uit te putten tbh.
Juh. Ik heb massa’s van 27k aanvallen gedeft, die 5 waves van 5k zijn dan nauwelijks wat tbh

Kunnen nu hier op doorgaan, maar dit kan enkel bewezen worden zodra er front is.

Met alle respect maar denk niet dat hij wakker ligt van jullie 3/4 waves. Dat is nog niet eens een 10de van wat er normaal om de oren vloog.

Huidige wereld is ook veelste klein om nu iets als een wave te zien.
Toren en dan geen 20/25 clears kunnen deffen is gewoon ......................
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Je hebt het over dickpics sturen enzo? Juh, dat kan ik best geloven. Ik ben blij voor je dat je vocabulaire fantastisch is, nu je grammatica nog.
 
Reactiescore
5.686
Kunnen nu hier op doorgaan, maar dit kan enkel bewezen worden zodra er front is.



Huidige wereld is ook veelste klein om nu iets als een wave te zien.
Toren en dan geen 20/25 clears kunnen deffen is gewoon ......................
Daarom zuigen de huidige tw werelden ook gewoon, ze moeten gewoon alle servers samen pleuren.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jij snapt het niet zo goed he? Je zo slim voordoen, maar toch zo dom en idioot overkomen. Het is echt een gave.

Ik zei dat je moest gaan farmen, doe het dan ook. Maak je nuttig. Gelieve niet meer te reageren trouwens, ik druk nog maar op de wereldpagina en je hebt al gereageerd.
 

DeletedUser69389

Guest
Dan was het ene van je Bende, ik vergis mij meestal en kan jullie niet uit elkaar halen
Welke bende? Want ik identificeer mij juist niet met een bepaalde groep. Juist de verscheidenheid van mensen en nieuwe mensen leren kennen maakt tw voor mij nog interessant. Het spel op zichzelf niet zo. Vroeger begonnen acties pas bij 1K incs en tegenwoordig mag je een dergelijk aantal al als prijzenswaardig beschouwen...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Moet ik een klacht indienen bij de kleuterjuf dat er weer ruzie is? :(
 
Reactiescore
634
Daarom zuigen de huidige tw werelden ook gewoon, ze moeten gewoon alle servers samen pleuren.

Bekijk W69 eens, hoeveel er nu al aan Grijs ligt.
Zodra W70 gaat starten, gaat daar nog meer bij komen.
Sws gaan de zogenaamde MB's, die hier enkel zitten om PP te farmen ook verdwijnen.
 

DeletedUser73927

Guest
Jij snapt het niet zo goed he? Je zo slim voordoen, maar toch zo dom en idioot overkomen. Het is echt een gave.

Ik zei dat je moest gaan farmen, doe het dan ook. Maak je nuttig. Gelieve niet meer te reageren trouwens, ik druk nog maar op de wereldpagina en je hebt al gereageerd.

Ik hoef niet te pretenderen slim te zijn, validatie op een TW forum betekend niks. Dat zou je ook eens moeten proberen, in plaats van jezelf op te geilen met je "def skills"
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik hoef niet te pretenderen slim te zijn, validatie op een TW forum betekend niks. Dat zou je ook eens moeten proberen, in plaats van jezelf op te geilen met je "def skills"

Betekend? Daar ga je weer.

Genoeg gelachen met jou knul, hou je bezig met farmen. Kusjes.
 
Reactiescore
5.686
Bekijk W69 eens, hoeveel er nu al aan Grijs ligt.
Zodra W70 gaat starten, gaat daar nog meer bij komen.
Sws gaan de zogenaamde MB's, die hier enkel zitten om PP te farmen ook verdwijnen.
Ja maar dat is allang zo, tijd dat er wat aan gedaan word tbh.
Servers samen gooien van eu en je hebt weer noemenswaardige werelden van meer dan 4 continenten. Wel triest overigens, nog niet eens 4 continenten vol. Maar zolang er 10 spelers zijn die er 40k pp in douwen houd het nooit op..........
 

DeletedUser69389

Guest
Je bent gewoon salty dat je geen dickpicks krijgt, maar met zo'n karakter snap ik wel dat je überhaupt niks toegestuurd krijgt
Dat jij dickpicks toegezonden krijgt en wilr krijgen moet jij weten. Maar niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren.... Maar wees gerust we respecteren je geaardheid.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Je bent gewoon salty dat je geen dickpicks krijgt, maar met zo'n karakter snap ik wel dat je überhaupt niks toegestuurd krijgt

En daar ga je. Je iq valt als een baksteen. Ongelofelijk maar waar, en nu farmen.

Ik ben het hier toch echt met Laurens eens, sjezus Tim alsof een man dat zou willen krijgen ook echt
 
Bovenaan