Stelling van de Dag

Reactiescore
1.365
******STELLING******

Spelers uit een stam recruiteren die je verslagen hebt is hetzelfde als een account recruiten en doe je aan R2W.

Wat vinden jullie?

(Is niet mijn mening, gwn een stelling)

Wat versta je onder r2w? Niet iedere recruit is recruit to win he? Alleen winnende stammen die dat doen, doen r2w vind ik.
Voor de rest, mwa vindt het niet het zelfde :p. Spelers worden vaak gerecruit met de reden van: ''goh die heeft echt goed gedeft zeg! Die zouden wel een aanwinst kunnen zijn voor de stam!'' Of ze komen op accounts te spelen etc..
 
Reactiescore
967
Wat versta je onder r2w? Niet iedere recruit is recruit to win he? Alleen winnende stammen die dat doen, doen r2w vind ik.
Voor de rest, mwa vindt het niet het zelfde :p. Spelers worden vaak gerecruit met de reden van: ''goh die heeft echt goed gedeft zeg! Die zouden wel een aanwinst kunnen zijn voor de stam!'' Of ze komen op accounts te spelen etc..

Beetje zoals Celtic dus:oops:
 
Reactiescore
2.508
Stelling: De uitkijktoren maakt het aantrekkelijker om cf's te plaatsen
 
Reactiescore
1.478
Dat is zeker waar, zijn niet echt argumenten tegen in te brengen.
 

DeletedUser73927

Guest
Stelling: Tellen in de praathoek is het beste wat dit forum ooit is overkomen
 
Reactiescore
2.508
Ik moet mijn stellingen echt beter gaan formuleren
 
Reactiescore
2.508
Stelling: Op een wereld met een toren moeten de ongeschreven regels omtrent cf's genegeerd worden.
 
Reactiescore
2.386
Tot op heden werd dat redelijk hard genegeerd door alle partijen, en dan zie je ze nu toch teruggrijpen naar CF-afspraken. Het is wat je leuk vindt om mee te spelen natuurlijk.
 

Deleted User - 24028

Guest
Stelling: Op een wereld met een toren moeten de ongeschreven regels omtrent cf's genegeerd worden.
Nee, het is net andersom... Op een wereld met een toren moet je ze net naleven en nog veel beter dan dat je dit op een andere wereld zou doen.

Je moet je eens voorstellen dat je op een toren wereld volop met cf's gaat spelen, dan kom je in late game gewoon tot wat ze noemen een Mexican standoff. Want beide partijen hebben allemaal torens zo diep in het cluster van de andere partij dat er zo veel aanvalstactieken niet meer mogelijk zijn, fakes worden helemaal nutteloos, die torendorpen bashen wordt nutteloos, ... Eigenlijk gewoon alles behalve blitzen!
 

DeletedUser69389

Guest
Door een torenwereld is de waarde van het hebben van een nachter minder van belang ten opzichte van vroeger/werelden zonder toren..
 
Reactiescore
853
Door een torenwereld is de waarde van het hebben van een nachter minder van belang ten opzichte van vroeger/werelden zonder toren..
Niet perse, nachter zijn nog steeds belangrijk om incs voor te werken. Is in mijn ogen niet echt veranderd gezien je ook zonder nachter wel kon gokken wat de edels waren bij een blitz.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Niet perse, nachter zijn nog steeds belangrijk om incs voor te werken. Is in mijn ogen niet echt veranderd gezien je ook zonder nachter wel kon gokken wat de edels waren bij een blitz.

Nou, gaat denk vooral om het stukje fake edeltreinen, als die 's nachts 2u verzonden worden en je bent er om 3u pas, kan je daar al fout zitten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
ook al kan je zien wat er gebeurd ten tijden van een massa noodzakelijk om een nachter te hebben om accuraat te kunnen reageren op de incomings.

Ook zonder massa is het wel handig om iig een vroege logger te hebben, om nachtblitzjes te kunnen afweren
 
Reactiescore
1.242
Prayers to de vroege loggers om op te staan met 500+ Inc's en deze op tijd te verwerken + een def plan + de nodige snipes te doen
 
Reactiescore
1.585
Het lijkt er deze wereld wel op dat het plannen van massa's het liefst wordt vermeden en dat spelers er liever voor gaan om cf's te leggen bij mb's of du's .
Dit is geen verwijt naar een specifieke speler want bij de top 3 stammen heeft iedereen het volgens mij al wel eens geprobeerd.

Stelling:
"Het constante proberen om (diepe) cf's te leggen bij voornamelijk mb's of du's van spelers draagt bij aan een minder leuke wereld"

Ben benieuwd naar jullie meningen hierover :D
 
Bovenaan