Stelling van de Dag

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Valt zeker wat voor te vinden hoor. Maar wat je vaak ziet bij massa's is dat je op de eindstreep enkele CFs overhoudt die je met veel minder moeite kan halen soms. Dus eigenlijk wel jammer dat moeite niet altijd beloond wordt, maar een beetje MBs blitzen is een tactiek, heb je toch net wat minder sympathie voor. Ik zou t zelf best doen wanneer ik echt een goeie shot had, daar niet van. Maar is wel een beetje een lullige actie.
 
Reactiescore
1.278
Het draagt zeker niet bij aan een leukere wereld, in principe kan je het front nagenoeg klem zetten op het moment je met beide stammen diepe cf's hebt aan het front. En laten we eerlijk zijn skills zijn nu niet echt nodig om MB's te blitzen.

Toch blijft het dat MB's en DU's nu eenmaal onder bescherming staan van de 'heer' en het overmatig gebruik van ondergeschikte zorgt er nu eenmaal voor dat er zwakke punten komen in je cluster. Eenvoudig te voorkomen, namelijk weg edelen en verplaatsen naar je safe.
Het is logisch dat je je tegenstander op zijn zwakke punten probeert te pakken, we willen allemaal winnen. :) Dus ervoor zorgen dat er geen zwakke punten te vinden zijn.

Voor de rest klopt het denk niet dat er massa's vermeden worden om cf's te leggen... met een beetje geluk heb je een CF bij een MB/DU voor 1 clear en zeker met een slecht moraal zal iemand niet zo snel al zijn front OFF gooien op zo'n kleine speler. Kleine risico's nemen die mogelijk enorme winsten kunnen opleveren, maar prima te combineren met het gooien van massa's.
 

DeletedUser74418

Guest
Ik zie zulke CF's liever ook niet, maakt het spelletje een stukje minder interessant op toren werelden. Ik ga nu alleen wel over een bepaalde situatie praten: De CF die abuser heeft gepakt, zou je makkelijk kunnen ruilen met de CF die TAS heeft liggen in het cluster van schedel/hvh. In mijn ogen is dat niet alleen een voordelige ruil voor one maar ook een kans om mooie massa's op te kunnen zetten omdat de torens niet meteen alles zien. Ik vind het persoonlijk erg knullig om die uitdaging uit de weg te gaan ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
CF's zijn een tactiek om de vijand te verzwakken in zijn front en zelf voordelen te behalen. of dat nu via een MB gaat of via het eigen account van de vijand. Als het via de mb makkelijker gaat dan over het "main"-account is dat gewoon gebrekkig account onderhoud van het "main"-account omdat MB's ten alle tijden onderdeel zijn van het "main"-account. Op het moment dat je zelf.

Draagt het bij aan een minder leuke wereld, ik denk van niet, kleinschalige acties op een mb zullen over het algemeen geen invloed hebben op de hoeveelheid massas en/of actie die gaat plaatsvinden en er zal niet veel verandering in de werelddynamiek plaatsvinden.
 

DeletedUser73358

Guest
Niet langdurig met onbekwame MB's/DU's zitten, ze hebben hun ups maar ook hun downs en die afweging is aan de spelers zelf. Tegen deze tijd had het merendeel van de accounts hun cluster al weken/maanden schoon kunnen hebben, helemaal de core spelers en toch zie je dat ze met MB's/DU's blijven zitten. Ik snap dat het niet leuk is, maar als ze nergens op de accounts bij kunnen dan is de service op een gegeven moment gewoon voltooid.

Torenwerelden zijn niet nieuw meer, dus er nu nog over gaan janken is gewoon dom.
 
Reactiescore
1.542
Het zure in dit soort gevallen vind ik vaak dat je als account zijnde je uiterste best doet om niet geblitzed te worden en het dan via een ander in jouw cluster gebeurt. Klopt ook wel wat Judaism zegt dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent :)

In ons geval helaas ook zo gebeurd, 1 MB die zonder onze kennis een dorpje te dicht aan het front heeft gepakt die werd 4/5 dagen erna gelijk geblitzed met als resultaat een cf altijd scherp blijven ^^
 

DeletedUser73358

Guest
Het zure in dit soort gevallen vind ik vaak dat je als account zijnde je uiterste best doet om niet geblitzed te worden en het dan via een ander in jouw cluster gebeurt. Klopt ook wel wat Judaism zegt dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent :)

In ons geval helaas ook zo gebeurd, 1 MB die zonder onze kennis een dorpje te dicht aan het front heeft gepakt die werd 4/5 dagen erna gelijk geblitzed met als resultaat een cf altijd scherp blijven ^^

Heel leuk, maar jullie deden allereerst een poging tot op het laatste dorpje van onze MB. Dus het zure is dat je zelf gewoon begon met deze speelstijl en vervolgens zelf met een CF zit.

Als je niet met CF's wou zitten, dan had je onze MB ook niet moeten proberen te blitzen.

khWU1IC.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.542
Heel leuk, maar jullie deden allereerst een poging tot op het laatste dorpje van onze MB. Dus het zure is dat je zelf gewoon begon met deze speelstijl en vervolgens zelf met een CF zit.

Als je niet met CF's wou zitten, dan had je onze MB ook niet moeten proberen te blitzen.

Doe niet gelijk zo salty. Er staat toch niet dat ik het onterecht vindt dat jullie het probeerden? :) volgens mij staat er nergens dat ik zeg dat wij deze speelstijl niet hanteren. Normaal gesproken doe ik het niet maar je kan niet achterblijven als toch iedereen het doet. De voornaamste reden dat ik dat laatste dorpje van raiden probeerde weg te snoepen was zodat ik misschien wat meer vaart achter de cf discussie kon zetten en evt. iets had om
mee te ruilen.

Wil jij zeggen dat je niet mijn mb had geblitzed als ik het niet bij jou had geprobeerd? lijkt me sterk tbh maar ik kan mij vergissen :p
 
Reactiescore
634
Warre heeft de andere leider doen geloven dat hij een te vertrouwen Maloot is.
Helaas heeft de leiding van One ook hierin getrapt en zijn ze pas wakker geworden toen de CF (zelfs volgens de eigen regels van Walk) niet terug werden gegeven.

Verder is er een hele onzin aan de wereld verkondigd omtrent 1 vs 1 vs 1.
Bij Fuifje werd al duidelijk dat dit grootste onzin was en wederom geloofden de andere leiders wederom de ONZIN van Warre

Nu krijgt One ene dag aanvallen van Walk en andere dag van Cave.
Opzicht niks mis mee.
Dat One hierbij dorpen verliest heeft niet zoveel met de kunde van Walk of Cave te maken.
Heeft er meer mee te maken dat er een 2 vs 1 strijd is.

Dat Walk en Cave Noobs zijn hoef ik denk ik niet nogmaals te herhalen.
Want alleen zijn ze niks waard en kunnen ze enkel met een 2 vs 1 iets bereiken.

Hier hoeft ook een maloot van Walk of Cave te komen reageren dat dit niet waar is.
Bewijs tegen deel maar met de Avvd of Vvdd die bij Cave of Walk gaat oplopen, zonder dat One hun aanvalt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dan is het maar een 2v1 tegen One, so be it. Veel plezier noob
 
Reactiescore
634
Ga dan niet zielig overal stoer doen Maloot.

Dat is 2 vs 1 boeit mij geen ruk.
Maar alle achterbakse berichten van Walk dat ze ooooo zo goed zijn met hun 2 vs 1.

Zo een laag Wereld nog niet eerder meegemaakt

Lees mijn eerdere berichten maar een terug.
Toen ik daar aankaartte dat er 2 vs 1 zou komen, gingen jullie ook als Maloten typen en dit ontkennen.
Zie wat nu al paar weken gaande is en dan stoer komen doen dat er paar dorpen gepakt worden.

En heel Walk en heel Cave boeit mij geen reet.
Heb meeste van jullie al minstens een keer weg geknalt.

Dat jullie nu bang zijn voor One en met een 2 vs 1 iets proberen te bereiken is geen Succes.
Dus niet met onzin hier komen opscheppen ;)
 

DeletedUser74418

Guest
als je wilt opgeven omdat je het niet aankan mag je dat best zeggen. Nu kan niemand zn bek nog opentrekken omdat je nog niet weggespeeld bent.
 
Reactiescore
3.540
Ga dan niet zielig overal stoer doen Maloot.

Dat is 2 vs 1 boeit mij geen ruk.
Maar alle achterbakse berichten van Walk dat ze ooooo zo goed zijn met hun 2 vs 1.

Zo een laag Wereld nog niet eerder meegemaakt

Lees mijn eerdere berichten maar een terug.
Toen ik daar aankaartte dat er 2 vs 1 zou komen, gingen jullie ook als Maloten typen en dit ontkennen.
Zie wat nu al paar weken gaande is en dan stoer komen doen dat er paar dorpen gepakt worden.

En heel Walk en heel Cave boeit mij geen reet.
Heb meeste van jullie al minstens een keer weg geknalt.

Dat jullie nu bang zijn voor One en met een 2 vs 1 iets proberen te bereiken is geen Succes.
Dus niet met onzin hier komen opscheppen ;)

Broer wij doen toch ook 2v1 tegen cave? Jij pakt dorpen van Ruai, Calamity pakt dorpen van muffin. Of hoe wil je dat verklaren?
 
Reactiescore
634
Iemand zoekt nu al excuses voor als hij later weg gespeeld wordt ?


Jij bent al een keer weg geknalt door Coruscant.
Toen liep je ook met je staart tussen je benen en al je scripts weg, DOEIII


Broer wij doen toch ook 2v1 tegen cave? Jij pakt dorpen van Ruai, Calamity pakt dorpen van muffin. Of hoe wil je dat verklaren?

Jullie komen hier opscheppen over dat One dorpen verliest, terwijl het overduidelijk is dat er momenteel een 2 vs 1 gaande is tegen One.
Dus niet als een Maloot komen reageren :)

Tussen Walk en Cave is er afgelopen weken 0x Avvd of Vvdd gepakt geworden :)
 
Bovenaan