Stelling van de dag

DeletedUser80398

Guest
Beste het gaat hier niet over de Mb's en Du's want mag hopen dat jullie de Mb's en Du's evengoed behandelen als bij maai

Maar mijn punt ging over de Bg's die jullie maken en Gewoon gebruiken als levend schild Bv: XII

Volgende keer beter lezen makker!

En wat het klagen betreft klaag ik enkel over de manier van spelen om dat ik mij afvraag mochten jullie een poll starten in jullie stamforum bij AX hoeveel spelers zouden Jullie manier van spelen mooi spel vinden binnenin AX!

Buiten het feit dat al die dik gedrukte zinnen van jou zeer irritant zijn doe je ook nog is bijzonder veel aannames.
Wellicht een mogelijkheid om eerst even goed zaken na te vragen voordat je zeer makkelijk met de rest gaat mee schreeuwen?
Want op deze manier krijg ik gewoon medelijden met je.. :confused:
 

DeletedUser80581

Guest
Misschien is het beter om zelfs 'niets' te hebben bewezen, dan louter slechte vooroordelen bevestigen. Liever met Maai nog helemaal niets bereikt hebben, dan mij scharen achter het fantastische recruit to win beleid van AX. Echter deel ik je mening niet geheel. Ik denk dat Maai heeft bewezen een stabiele stam te zijn die met fair play meer winst en groei bewerkstelligen dan AX met het doodrekruteren van een grote vijandelijke stam.

Moest ik deel uitmaken van een stam die vijandelijke stammen continu dood probeert te rekruteren (ja, als het aan jullie ligt doen jullie het morgen weer hè, niets geleerd) zou ik het niet in mijn hoofd halen om met het vingertje naar een andere te bewijzen. Sterker nog, ik zou niet eens 'trots' kunnen zijn op het behalen van resultaten op zulke vlakken, simpelweg omdat je de gehele omgeving van het doelwit doodgerekruteerd hebt.

Maai kijkt genoeg naar zichzelf. Maai heeft een interne policy, gedragsregels. Over clusterfucken, over katapulteren en heeft op de overtreding daarvan maatregelen staan. Maai staat voor fair play, heeft beleidsmatig geen enkele fout begaan en groeit AX er momenteel zéér grof uit qua groei. Grote woorden weinig daden zeg jij, alle statistieken en het gehele verleden tonen aan dat het AX is dat wat te bewijzen heeft, dat het AX is wat moeten laten zien dat ze meer zijn dan dan hun huidige (zeer) slechte reputatie. Het enige wat ik continu zie van AX, is het opwerpen van een verdedigend schild om de 'klachten' te weerkaatsen. Sterk staaltje propaganda hoor. Ik zie uit naar de dag dat AX een keer IETS slechts kan zeggen over Maai, aangezien dat tot dusver nog nooit heeft plaatsgevonden, leun ik achterover in mijn stoel.

Misschien is het beter om zelfs gewoon niks op het AF te zeggen en is te focussen in game, dan louter slechte vooroordelen te gooien en constant AX. af te zagen. Laat me even zeggen, dat ik volkomen mee eens ben en er zeker niet mee in kan gaan aan de meeste van AX. hun spelletjes en hoe ze hebben gehandeld, maar of jou nou zo zeer de moraalheer elke keer uit moet gaan hangen op het AF omdat jijzelf en Maai zo volwaardelijk heilig zijn, is ook prut.

Wat mij al weken laat lachen is dat jij alles denkt te weten over het gebeuren van de recruits vanuit AX. van Snow. Hoe kan jij, als buitenstander, nou precies allemaal weten? Je zit alleen maar AX. af te zagen, terwijl je misschien niet eens weet wat er onder alle rook afspeelt, en je alleen uitgaat van hoe het eruit ziet. Wat ik volkomen begrijp, is vaak makkelijk dat te doen, maar omdat nu 2 weken zo vol te houden en constant AX. af te zeiken is echt niet te doen.

Als Maai inderdaad zo goed is en naar zichzelf kijkt, doe dat dan ook lekker? Ga lekker TW spelen en op 'Maai.' focussen. Volgens mij ben je 70% op het AF aan het focussen op AX. dan dat je op je eigen account focussed. Als AX. iets moet bewijzen, laat ze dat dan doen, zonder er constant weer over te beginnen. Zoiets gebeurd ook niet in een week of 2, maar volgens jou zeg je het weer elke 2 dagen.

Dat gedoe wat je zegt over hoe Maai handel over CFs en Kata's etc. Hoe weet je precies dat AX. dat ook niet doet? Klopt er is bewezen dat ze het hebben gedaan, waardoor 1x het de fout was van een speler die op het moment niet eens meer in AX. zit. Je weet verder dus ook weinig van hoe het binnen AX. afspeelt, en snap ik dus nog niet waarom je altijd zo een grote mond over ze hebt.

Wat als AX. sowieso wel IETS slechts kan zeggen over Maai, maar dat gewoon niet doen omdat ze daar geen behoefte aan hebben en hun eigen spelletje spelen? Wat dat betreft kan je daar is wat van leren.

Als het aan jullie ligt zal dat wel lang duren ja met al die buffertjes die jullie in leven proberen te houden en de abonimabele groei van jullie als stam. Voor je zegt dat ik een Maai speler ben dat is fout, want ik speel niet (serieus) op 68. ;)

Wil ik best geloven dat je geen Maai speler bent, maar als ik kijk je naar je post en je likes op alle berichten van Roald, ben je volgens mij te druk bezig met zijn achterste te likken dan idd (serieus) te spelen.
 

DeletedUser77704

Guest
Kleintjes edelen is maar saai, Ik bedoel Tenopzichte van AX (niet de Mb's). En niet zeggen dat je geen front hebt he ;)

Heb eigenlijk tot op heden maar front van 5 velden dus valt nog goed te overzien ;)

Is dat Tekashi intern was anders was er na de laatste wave al meer resultaat geboekt. Nu eerst andere prioriteiten stellen. Was druk genoeg afgelopen tijd na de transfers
 

DeletedUser80581

Guest
Zonder die intern groeide ik ook goed hoor ;) Veel later gestart dan meeste en hoge ODA altijd gehad. Dus klets niet uit je nek, siert je niet :p

Heb eigenlijk tot op heden maar front van 5 velden dus valt nog goed te overzien ;)

Is dat Tekashi intern was anders was er na de laatste wave al meer resultaat geboekt. Nu eerst andere prioriteiten stellen. Was druk genoeg afgelopen tijd na de transfers

Misschien is ie jaloers dat je punten erbij krijgt ;) Verder is er niks mis met je strategie of speelmanier tot nu toe, blijf lekker zo doorgaan!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Boeit me geen reet wat jullie intern allemaal over zeuren, als het evenveel is of hier op het AF dan hebben jullie vast wel al een encyclopedie geschreven samen! Ben ik vrijwel zeker van. Verder wacht ik buiten al die praatjes, Nog altijd op jullie acties, Kijk er naar uit om een VVtje te draaien. Zal nog lang mogen wachten en nog veel praatjes mogen lezen zeker?

Toevallig na een strandagje het zand niet zo goed verwijderd na het zwemmen? Het feit dat jij er al vanuit gaat dat jullie moeten wachten, zegt mij al genoeg over het zelfvertrouwen. Het grote AX dat bij voorbaat al de verdedigende rol gaat nemen en zichzelf in een underdog positie heeft verkregen en nog denkt dat dit gunstig is ook.. Maargoed, blijf gerust modder gooien. Maai heeft een prima poeltje spelers, de meeste kennen elkaar al gauw een jaar of 5 a 10. AX is een bende new gens, een bende noobs, een enkele degelijke speler daargelaten.

Ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde Maai spelers meer skill in zijn pink heeft dan de gemiddelde AX speler in zijn gehele lichaam. Betere stammen moesten het onderspit delven tegen de collectie spelers van Maai. De toren zal het offensieve spel bemoeilijken en verlangzamen maar vergooit direct iedere offensieve kans die AX gaat hebben. Maargoed hè, we weten allemaal dat als het AX ligt ze de resterende stammen behalve Maai ook liever doodrekruteren. Jammer dat ze niet happen :(
 

Deleted User - 487776907

Guest
tenor.gif
 
Reactiescore
19
Toevallig na een strandagje het zand niet zo goed verwijderd na het zwemmen? Het feit dat jij er al vanuit gaat dat jullie moeten wachten, zegt mij al genoeg over het zelfvertrouwen. Het grote AX dat bij voorbaat al de verdedigende rol gaat nemen en zichzelf in een underdog positie heeft verkregen en nog denkt dat dit gunstig is ook.. Maargoed, blijf gerust modder gooien. Maai heeft een prima poeltje spelers, de meeste kennen elkaar al gauw een jaar of 5 a 10. AX is een bende new gens, een bende noobs, een enkele degelijke speler daargelaten.

Ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde Maai spelers meer skill in zijn pink heeft dan de gemiddelde AX speler in zijn gehele lichaam. Betere stammen moesten het onderspit delven tegen de collectie spelers van Maai. De toren zal het offensieve spel bemoeilijken en verlangzamen maar vergooit direct iedere offensieve kans die AX gaat hebben. Maargoed hè, we weten allemaal dat als het AX ligt ze de resterende stammen behalve Maai ook liever doodrekruteren. Jammer dat ze niet happen :(

Je stond niet van voor toen ze het verstand uitdeelden veronderstel ik. Ik zeg dat ik nog een tijdje ga moeten wachten op jullie massa(Maai). Over AX hun plannen heb ik hier niets gezegd.
Het grappige is dat ik de meeste ook al een jaartje of 4 a 5 ken. En ja al meerdere werelden met samen gewonnen ook. Dus graaf eerst wat dieper over de spelers die er spelen op bepaalde accounts voor je argumenten gooit van "Noobs".

Je hebt wel een grote eigendunk maar dat is al bekend van vorige werelden en andere AF post. Verder zijn het je co's die de acties doen waarschijnlijk? Jij eet waarschijnlijk enkel chips vanuit je achteruit leunende zetel wachtend tot er iemand op AF reageert...?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Van je co's moet je het maar hebben :D

Je stond niet van voor toen ze het verstand uitdeelden veronderstel ik. Ik zeg dat ik nog een tijdje ga moeten wachten op jullie massa(Maai). Over AX hun plannen heb ik hier niets gezegd. Het grappige is dat ik de meeste ook al een jaartje of 4 a 5 ken. En ja al meerdere werelden met samen gewonnen ook. Dus graaf eerst wat dieper over de spelers die er spelen op bepaalde accounts voor je argumenten gooit van "Noobs".

Je hebt wel een grote eigendunk maar dat is al bekend van vorige werelden en andere AF post. Verder zijn het je co's die de acties doen waarschijnlijk? Jij eet waarschijnlijk enkel chips vanuit je achteruit leunende zetel wachtend tot er iemand op AF reageert...?

Ik weet genoeg over AX om die inschatting te kunnen maken. Überhaupt moet je al vraagtekens bij jezelf gaan zetten als ik noch mijn team je kent, aangezien we zo een 50 verschillende werelden (uit)speelden tezamen, niet heel moeilijk met 5 spelers waarvan de meeste al sinds de eerste werelden speelden. Die laatste flame om het persoonlijk te maken is nogal misplaatst. Ik ben van origine een solo speler (lees: toen ter tijd; nolifer), maar dit had je gewoon kunnen vinden, je had alleen op de AF naam hoeven zoeken. Momenteel ben ik ingame nog steeds dagelijks aanwezig, maar alleen prominent in het weekend en s'avonds. Daarnaast spendeer ik mijn tijd vooral aan beleidsvoering van Maai, wat ik eigenlijk belangrijker acht dan het doen van acties op één van Maai haar accounts.

Moest ik ongelijk hebben, moet je al die anonieme toppers uit je stam maar eens vragen of ze ook eens een post maken. Ik heb tot dusver niet veel soeps voorbij zien komen en ervaring leert dat die echte TW-top voor 90% toch echt wel vertegenwoordigd is op het AF.
 
Reactiescore
240
Boeit me geen reet wat jullie intern allemaal over zeuren, als het evenveel is of hier op het AF dan hebben jullie vast wel al een encyclopedie geschreven samen! Ben ik vrijwel zeker van.
Verder wacht ik buiten al die praatjes, Nog altijd op jullie acties, Kijk er naar uit om een VVtje te draaien. Zal nog lang mogen wachten en nog veel praatjes mogen lezen zeker?

Ben je net te laat, Volgens mij zocht 12 nog een berg VVers:confused:
 

DeletedUser80918

Guest
Ben je net te laat, Volgens mij zocht 12 nog een berg VVers:confused:

Goede grap. Vooral omdat er één stam is die al in de tweede week van deze wereld een AF topic open had staan dat ze zoveel mogelijk aanmeldingen voor nieuwe co’s nodig hadden om het de hele wereld vol te houden. Zal geen namen noemen voordat het hele subjectieve collectief weer wakker wordt geschud, maar het was in ieder geval niet een van de 12-stammen.
 
Reactiescore
2.064
Stelling 1: Na de join van Anxiety naar Vitare, is Vitare (met evt Maai) de favoriet voor de eindwinst.
Stelling 2: Na de verschillende leaves uit AX, is AX geen kanshebber meer voor de wereldwinst.
 

DeletedUser77704

Guest
Stelling 1: Na de join van Anxiety naar Vitare, is Vitare (met evt Maai) de favoriet voor de eindwinst.
Stelling 2: Na de verschillende leaves uit AX, is AX geen kanshebber meer voor de wereldwinst.

Denk dat Maai nog steeds favoriet is en daarna Vitare op moment

Denk dat Ax afgeschreven kan worden inderdaad of dingen moeten opeens drastisch veranderen
 
Reactiescore
301
Stelling 1: Na de join van Anxiety naar Vitare, is Vitare (met evt Maai) de favoriet voor de eindwinst.
Stelling 2: Na de verschillende leaves uit AX, is AX geen kanshebber meer voor de wereldwinst.

Ik denk dat Ax inderdaad niet meer meedraait voor wereldwinst of ze zouden nieuwe spelers die actiever aanwezig zijn op verschillende accounts vinden.

Verder denk ik dat maai momenteel de grootste kanshebber is. Vitare draait, dankzij de recruit van anxiety goed mee in de top. Echter zijn er enkele accounts, heb ik gemerkt die ervaring missen. Mits juiste coaching echter wordt vitare een geduchte tegenstander van maai.
 
Reactiescore
116
Zou toch IDGAF niet volledig uitsluiten.

Door de clustervorming naar de RIM toe komen er heel wat voordelen vrij. Het is simpelweg een kwestie van tijd voordat we volledig de RIM onder controle hebben.
Daarnaast boeken we op offensief gebied vooruitgang op AX en de laatste actie van Vitare werd met gemak afgeweerd.

Het front met Maai zal volgens mij de enige echte beproeving worden, maar die moeten eerst maar eens door het half zo grote XII geraken.
 
Bovenaan