Stelling van de dag

Deleted User - 487776907

Guest
Ik hou me zelf nooit zo bezig met berichten op het AF plaatsen, laat staan discussies aangaan, maar ik lees het af en toe wel. Ik zal heel eerlijk zeggen dat dit vooral komt door het dieptepunt van niveau wat hier telkens weer gehaald wordt, want het concept vind ik op zich erg leuk.

Om even duidelijkheid te verschaffen en direct een voorbeeld te geven bij mijn eerder gegeven commentaar op het AF wil ik graag het volgende toch even zeggen; XII is een volwaardige bondgenoot van ons waar wij tot op heden al langere tijd erg blij mee zijn en goed mee samenwerken. Hier zal dan ook niet zomaar verandering in komen.

Ik vind het grappig om te zien dat er dan ineens een gesprek uit het niets wordt geplaatst die dan als bewijs zou moeten dienen. Het trieste vind ik vervolgens nog wel dat er uitgebreid gediscussieerd wordt door mensen uit 1 kamp die samen tot de conclusie komen dat wij XII laten vallen net zo als wij schijnbaar met al onze stam bondgenoten, andere individuele spelers en kortom iedereen die we maar kunnen gebruiken, hebben gedaan. Er is een reden voor dat wij van AX zo inactief zijn op het AF en dat zijn deze constante leugens waar we geen zin in hebben om ons constant maar tegen te moeten verdedigen om niks, wij spelen liever het spelletje Tribalwars in plaats van het AF. Ik snap het idee van propaganda voor een stam maken compleet hoor, beetje zieltjes winnen en zo belangrijk voor het vervolg van de wereld. Maar doe dat alsjeblieft op een volwassen manier en ga geen leugens de wereld in brengen want dit is niet de eerste keer.

Als je wilt discussiëren over hoe slecht onze stam is, hoe slecht wij van de leiding zijn, wat we allemaal fout doen of weet ik veel wat, doe dat vooral. Maar kom met waarheden, dingen die we echt hebben gedaan. Ja we hebben XII als BG, daarmee maken we het onszelf wat makkelijker omdat we het front met Maai gaan verdelen onder zowel onze spelers als de spelers van XII. Die samenwerking verloopt perfect, dat zal ook de reden zijn dat jullie allemaal zo hard er mee bezig zijn om deze samenwerking misschien te laten verbreken of zo, maar kom op, beetje zielig niet?

Ook op dit bericht zullen waarschijnlijk wel weer allemaal reacties komen van hetzelfde kamp, maar hee, veel plezier hier nog en ik zal mijn uiterste best doen er niet meer op te reageren tenzij ik het echt nodig vind. Ik hoop jullie terug te zien in de game zelf en laten we er dan maar een mooie cliché in gooien; Geen woorden maar daden!

Oprechte en goede post. Voor mij duidelijk dat het dus om een troll ging :)

Leve Feyenoord 1.
 

DeletedUser81226

Guest
Bekijk bijlage 15452

Dit hoeft niet elke keer hoor:tongue:

Hahah dat vind ik dan wel weer leuk. Zal het niet weer doen sorry. Maar met 3 posts in ongeveer een half jaar tijd dat ik op deze wereld speel is het wel de waarheid, iets waar veel mensen hier op dit forum iets van kunnen leren.

Oprechte en goede post. Voor mij duidelijk dat het dus om een troll ging :)

Leve Feyenoord 1.
Feyenoorder? Jij bent de eerstvolgende die een invite krijgt voor AX
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
Feyenoorder? Jij bent de eerstvolgende die een invite krijgt voor AX

Ik zou je zo omwisselen voor die bende clowns hier in Maai... Maarja dan krijg ik Emile op mn nek, en geloof me, geen zin om mn poten te breken. :p
 
Reactiescore
146
Qq

Ook jij komt nog aan de beurt, vriend.

Je hebt een uitkijktoren he, doe nou niet alsof jullie gigantisch goede deffers zijn. En dan beginnen we nog niet eens over het aantal deff dat beschikbaar is binnen jullie compacte cluster.
---------------------------------------

welk account speel je als ik vragen mag?
 
Reactiescore
766

DeletedUser81012

Guest
Alles behalve trots op deze poepwereld

Mag je zeker wel zijn hoor de manier waarop maai de wereld speelt is de manier waarop iedereen het zou moeten doen!

En voor de kritische mensen een korte uitleg:

De Maai-Methode: Respectvolle manier voor iedere Tw speler verliezende kant en winnende

Zelfstandige stam met spelers die elk zorgen voor Mb's en Du's en kijken voor een stam als bg die samen met hun de wereld kan in nemen zonder dat deze stam gebruikt word als levend schild!


De AX- Methode: Gewoon Onrespectvol tegen over beide kanten want kan mij niet voorstellen dat de helft van jullie spelers uit de eigen stam trots is na zo een wereld!

Onzelfstandige stam met verschillende soorten spelers die ook elk hun Mb's en Du's hebben en kijken voor stammen als bg's om zo aan de hand van de Bg's de wereld te winnen door middel van andere stammen op te offeren om de wereld te winnen!

Mvg
Matthias | When Hope Is Over
 
Reactiescore
19
Hoe weet jij hoe merendeels van AX spelers met Hun Mb's/DU omgaan? De mijne zijn even tevreden of dat jij dat bent van Knuppeltje. Heb evenveel respect voor hun als zij voor mij.

Het is weer het zelfde verhaaltje, klagen & klagen, Maar nogaltijd GEEN actie. Begin beetje saai te worden zo enkel jullie geklaag te lezen.
Maarja als je hoop over is, snap ik het wel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik wuif helemaal niets weg hoor, Maai heeft nog niks bewezen op dit moment. Maar jullie doen alles zoals het hoort, De perfecte, ozo Heilige stam. Stop eens met alleen maar te zagen over anderen en begin met eerst naar jullie zelf te kijken. Grote woorden maar nogaltijd, weinig daden! We zullen het wel zien verschijnen.

Misschien is het beter om zelfs 'niets' te hebben bewezen, dan louter slechte vooroordelen bevestigen. Liever met Maai nog helemaal niets bereikt hebben, dan mij scharen achter het fantastische recruit to win beleid van AX. Echter deel ik je mening niet geheel. Ik denk dat Maai heeft bewezen een stabiele stam te zijn die met fair play meer winst en groei bewerkstelligen dan AX met het doodrekruteren van een grote vijandelijke stam.

Moest ik deel uitmaken van een stam die vijandelijke stammen continu dood probeert te rekruteren (ja, als het aan jullie ligt doen jullie het morgen weer hè, niets geleerd) zou ik het niet in mijn hoofd halen om met het vingertje naar een andere te bewijzen. Sterker nog, ik zou niet eens 'trots' kunnen zijn op het behalen van resultaten op zulke vlakken, simpelweg omdat je de gehele omgeving van het doelwit doodgerekruteerd hebt.

Maai kijkt genoeg naar zichzelf. Maai heeft een interne policy, gedragsregels. Over clusterfucken, over katapulteren en heeft op de overtreding daarvan maatregelen staan. Maai staat voor fair play, heeft beleidsmatig geen enkele fout begaan en groeit AX er momenteel zéér grof uit qua groei. Grote woorden weinig daden zeg jij, alle statistieken en het gehele verleden tonen aan dat het AX is dat wat te bewijzen heeft, dat het AX is wat moeten laten zien dat ze meer zijn dan dan hun huidige (zeer) slechte reputatie. Het enige wat ik continu zie van AX, is het opwerpen van een verdedigend schild om de 'klachten' te weerkaatsen. Sterk staaltje propaganda hoor. Ik zie uit naar de dag dat AX een keer IETS slechts kan zeggen over Maai, aangezien dat tot dusver nog nooit heeft plaatsgevonden, leun ik achterover in mijn stoel.
 

DeletedUser81012

Guest
Hoe weet jij hoe merendeels van AX spelers met Hun Mb's/DU omgaan? De mijne zijn even tevreden of dat jij dat bent van Knuppeltje. Heb evenveel respect voor hun als zij voor mij.

Het is weer het zelfde verhaaltje, klagen & klagen, Maar nogaltijd GEEN actie. Begin beetje saai te worden zo enkel jullie geklaag te lezen.
Maarja als je hoop over is, snap ik het wel.

Beste het gaat hier niet over de Mb's en Du's want mag hopen dat jullie de Mb's en Du's evengoed behandelen als bij maai

Maar mijn punt ging over de Bg's die jullie maken en Gewoon gebruiken als levend schild Bv: XII

Volgende keer beter lezen makker!

En wat het klagen betreft klaag ik enkel over de manier van spelen om dat ik mij afvraag mochten jullie een poll starten in jullie stamforum bij AX hoeveel spelers zouden Jullie manier van spelen mooi spel vinden binnenin AX!
 
Reactiescore
19
Misschien is het beter om zelfs 'niets' te hebben bewezen, dan louter slechte vooroordelen bevestigen. Liever met Maai nog helemaal niets bereikt hebben, dan mij scharen achter het fantastische recruit to win beleid van AX. Echter deel ik je mening niet geheel. Ik denk dat Maai heeft bewezen een stabiele stam te zijn die met fair play meer winst en groei bewerkstelligen dan AX met het doodrekruteren van een grote vijandelijke stam.

Moest ik deel uitmaken van een stam die vijandelijke stammen continu dood probeert te rekruteren (ja, als het aan jullie ligt doen jullie het morgen weer hè, niets geleerd) zou ik het niet in mijn hoofd halen om met het vingertje naar een andere te bewijzen. Sterker nog, ik zou niet eens 'trots' kunnen zijn op het behalen van resultaten op zulke vlakken, simpelweg omdat je de gehele omgeving van het doelwit doodgerekruteerd hebt.

Maai kijkt genoeg naar zichzelf. Maai heeft een interne policy, gedragsregels. Over clusterfucken, over katapulteren en heeft op de overtreding daarvan maatregelen staan. Maai staat voor fair play, heeft beleidsmatig geen enkele fout begaan en groeit AX er momenteel zéér grof uit qua groei. Grote woorden weinig daden zeg jij, alle statistieken en het gehele verleden tonen aan dat het AX is dat wat te bewijzen heeft, dat het AX is wat moeten laten zien dat ze meer zijn dan dan hun huidige (zeer) slechte reputatie. Het enige wat ik continu zie van AX, is het opwerpen van een verdedigend schild om de 'klachten' te weerkaatsen. Sterk staaltje propaganda hoor. Ik zie uit naar de dag dat AX een keer IETS slechts kan zeggen over Maai, aangezien dat tot dusver nog nooit heeft plaatsgevonden, leun ik achterover in mijn stoel.


Boeit me geen reet wat jullie intern allemaal over zeuren, als het evenveel is of hier op het AF dan hebben jullie vast wel al een encyclopedie geschreven samen! Ben ik vrijwel zeker van.
Verder wacht ik buiten al die praatjes, Nog altijd op jullie acties, Kijk er naar uit om een VVtje te draaien. Zal nog lang mogen wachten en nog veel praatjes mogen lezen zeker?
 
Reactiescore
19
Beste het gaat hier niet over de Mb's en Du's want mag hopen dat jullie de Mb's en Du's evengoed behandelen als bij maai

Maar mijn punt ging over de Bg's die jullie maken en Gewoon gebruiken als levend schild Bv: XII

Volgende keer beter lezen makker!

En wat het klagen betreft klaag ik enkel over de manier van spelen om dat ik mij afvraag mochten jullie een poll starten in jullie stamforum bij AX hoeveel spelers zouden Jullie manier van spelen mooi spel vinden binnenin AX!
Scuzi, Niet goed gelezen inderdaad, XII is al lang een BG, nog voor er acties vanuit Maai op XII gedaan werd. Dus ik zie het zo niet.
Maar alle maai spelertjes zeuren zoveel, Laat daden spreken, zonder woorden, de beste wint toch op het laatste :)

+ Niet iedere speler is altijd eveneens met gang van zaken in AX :).
 

DeletedUser69389

Guest
Boeit me geen reet wat jullie intern allemaal over zeuren, als het evenveel is of hier op het AF dan hebben jullie vast wel al een encyclopedie geschreven samen! Ben ik vrijwel zeker van.
Verder wacht ik buiten al die praatjes, Nog altijd op jullie acties, Kijk er naar uit om een VVtje te draaien. Zal nog lang mogen wachten en nog veel praatjes mogen lezen zeker?
Als het aan jullie ligt zal dat wel lang duren ja met al die buffertjes die jullie in leven proberen te houden en de abonimabele groei van jullie als stam. Voor je zegt dat ik een Maai speler ben dat is fout, want ik speel niet (serieus) op 68. ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Als het aan jullie ligt zal dat wel lang duren ja met al die buffertjes die jullie in leven proberen te houden en de abonimabele groei van jullie als stam. Voor je zegt dat ik een Maai speler ben dat is fout, want ik speel niet (serieus) op 68. ;)

Zo hard groeien ze ook weer niet ;)
 
Bovenaan