Stelling van de dag

Reactiescore
146
Als Ax straks het verbond met XII verbreekt, dan balen ze ongetwijfeld dat ze veel deff hebben gestuurd naar de stam 12. Deze stam ligt in de rim achter Maai haha. Hoe ze het spel spelen is dus wel redelijk duidelijk. Ben benieuwd wanneer XII zelf doorheeft dat ze puur als bunker gebruikt worden.



Een bunker welke "achter" maai ligt??????, dat moet je me eens uitleggen.
 
Reactiescore
146
Als Ax straks het verbond met XII verbreekt, dan balen ze ongetwijfeld dat ze veel deff hebben gestuurd naar de stam 12. Deze stam ligt in de rim achter Maai haha. Hoe ze het spel spelen is dus wel redelijk duidelijk. Ben benieuwd wanneer XII zelf doorheeft dat ze puur als bunker gebruikt worden.


Een bunker welke "achter" maai ligt??????, dat moet je me eens uitleggen.
 

DeletedUser78680

Guest
Er worden hier 2 stammen beschreven. 12 achter ons. XI als bunker ;)
 
Reactiescore
1.149
Reactiescore
146
Beter als je het begrijpelijker uitlegt!

Lijkt me meer aannemelijk dat er os gaat naar die zogenaamde bunker welke jullie beweren wat wij zijn!, en niet naar 12, bovendien stel dat het waar is, dan is het alleen maar een kwestie van terughalen, ik zie niet in waarom iemand daar spijt van zou krijgen.

Maar dat jullie het bunker noemen zie we meer als compliment, immers...jullie komen er tot op heden, en ook niet in de toekomst niet doorheen!

Een zogenaamde stam XI bestaan niet, ik ga ervan uit dat jullie hiermee XII bedoelen.

Bovendien kan ik jullie allemaal uit de droom helpen, en dat de ( misselijk makende) propaganda welke jullie voeren weinig tot geen effect hebben, TW wordt op het veld uitgevochten en niet op het AF.
 

DeletedUser77704

Guest
Beter als je het begrijpelijker uitlegt!

Lijkt me meer aannemelijk dat er os gaat naar die zogenaamde bunker welke jullie beweren wat wij zijn!, en niet naar 12, bovendien stel dat het waar is, dan is het alleen maar een kwestie van terughalen, ik zie niet in waarom iemand daar spijt van zou krijgen.

Maar dat jullie het bunker noemen zie we meer als compliment, immers...jullie komen er tot op heden, en ook niet in de toekomst niet doorheen!

Een zogenaamde stam XI bestaan niet, ik ga ervan uit dat jullie hiermee XII bedoelen.

Bovendien kan ik jullie allemaal uit de droom helpen, en dat de ( misselijk makende) propaganda welke jullie voeren weinig tot geen effect hebben, TW wordt op het veld uitgevochten en niet op het AF.

Ken je W63 niet of W64 :rolleyes: En dat zijn enkel recentelijke werelden die k ken.

Maar snap je punt wel, mochten het wel wat duidelijker verwoorden :confused:
 
Reactiescore
146
Ik ken alle werelden, de een wat korter, de ander wat langer.

Maar wat is er precies niet of niet voldoende duidelijk dan?, misschien kan ik je helpen.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik ken alle werelden, de een wat korter, de ander wat langer.

Maar wat is er precies niet of niet voldoende duidelijk dan?, misschien kan ik je helpen.

Bedoelde die Maaiers over wat ze bedoelde XD

Bunker = Gebied waar enkel def word geproduceerd

Dus om dit zo te verwoorden klopt niet bepaald wat ze zeiden
 
Reactiescore
766
Klopt, maar als je fair bent, dan zet hier ook even de spelers neer waar het niet bij gelukt is!
Dus dan is jouw post foutief, toch?

We komen er wel degelijk doorheen.
 
Reactiescore
146
Maar als jullie trots willen zijn, dat jullie wat dorpjes afpikken van stoppers welke de vv te laat doorgaven, en ik vergelijk dat met het aantal verwoede pogingen met clears edels etc. op verschillende spelers, vind ik eerder dat jullie je eigen moeten schamen dat jullie niet meer dorpen genomen hebben, en dan moet "het echte werk" nog beginnen
 
Reactiescore
766
Maar als jullie trots willen zijn, dat jullie wat dorpjes afpikken van stoppers welke de vv te laat doorgaven, en ik vergelijk dat met het aantal verwoede pogingen met clears edels etc. op verschillende spelers, vind ik eerder dat jullie je eigen moeten schamen dat jullie niet meer dorpen genomen hebben, en dan moet "het echte werk" nog beginnen
Qq

Ook jij komt nog aan de beurt, vriend.

Je hebt een uitkijktoren he, doe nou niet alsof jullie gigantisch goede deffers zijn. En dan beginnen we nog niet eens over het aantal deff dat beschikbaar is binnen jullie compacte cluster.
 

DeletedUser81226

Guest
Ik hou me zelf nooit zo bezig met berichten op het AF plaatsen, laat staan discussies aangaan, maar ik lees het af en toe wel. Ik zal heel eerlijk zeggen dat dit vooral komt door het dieptepunt van niveau wat hier telkens weer gehaald wordt, want het concept vind ik op zich erg leuk.

Om even duidelijkheid te verschaffen en direct een voorbeeld te geven bij mijn eerder gegeven commentaar op het AF wil ik graag het volgende toch even zeggen; XII is een volwaardige bondgenoot van ons waar wij tot op heden al langere tijd erg blij mee zijn en goed mee samenwerken. Hier zal dan ook niet zomaar verandering in komen.

Ik vind het grappig om te zien dat er dan ineens een gesprek uit het niets wordt geplaatst die dan als bewijs zou moeten dienen. Het trieste vind ik vervolgens nog wel dat er uitgebreid gediscussieerd wordt door mensen uit 1 kamp die samen tot de conclusie komen dat wij XII laten vallen net zo als wij schijnbaar met al onze stam bondgenoten, andere individuele spelers en kortom iedereen die we maar kunnen gebruiken, hebben gedaan. Er is een reden voor dat wij van AX zo inactief zijn op het AF en dat zijn deze constante leugens waar we geen zin in hebben om ons constant maar tegen te moeten verdedigen om niks, wij spelen liever het spelletje Tribalwars in plaats van het AF. Ik snap het idee van propaganda voor een stam maken compleet hoor, beetje zieltjes winnen en zo belangrijk voor het vervolg van de wereld. Maar doe dat alsjeblieft op een volwassen manier en ga geen leugens de wereld in brengen want dit is niet de eerste keer.

Als je wilt discussiëren over hoe slecht onze stam is, hoe slecht wij van de leiding zijn, wat we allemaal fout doen of weet ik veel wat, doe dat vooral. Maar kom met waarheden, dingen die we echt hebben gedaan. Ja we hebben XII als BG, daarmee maken we het onszelf wat makkelijker omdat we het front met Maai gaan verdelen onder zowel onze spelers als de spelers van XII. Die samenwerking verloopt perfect, dat zal ook de reden zijn dat jullie allemaal zo hard er mee bezig zijn om deze samenwerking misschien te laten verbreken of zo, maar kom op, beetje zielig niet?

Ook op dit bericht zullen waarschijnlijk wel weer allemaal reacties komen van hetzelfde kamp, maar hee, veel plezier hier nog en ik zal mijn uiterste best doen er niet meer op te reageren tenzij ik het echt nodig vind. Ik hoop jullie terug te zien in de game zelf en laten we er dan maar een mooie cliché in gooien; Geen woorden maar daden!
 
Reactiescore
19
Mooie manier van toegeven dat je weet dat AX het onderspit zal delven. Dit louter door het gebrek aan kritische punten op Maai en het gebrek aan redenen voor haar eigen speelstijl. Jij wuift hier alles weg onder het mom kat en muis spel. Maar ook jij weet dat AX gewoon een waardeloos beleid voert en Maai tot dusver echt niet hapt om er in mee te gaan. Tientallen keren vroeg Maai om ontkrachting hiervan, geen enkele keer kwamen er fatsoenlijke argumenten. AX speelt een recruit to win beleid, ongeacht wat de publieke opinie daarvan vind. Dat gaat eveneens jullie ondergang worden, dat gaan jullie vanzelf wel zien.

Ik wuif helemaal niets weg hoor, Maai heeft nog niks bewezen op dit moment. Maar jullie doen alles zoals het hoort, De perfecte, ozo Heilige stam. Stop eens met alleen maar te zagen over anderen en begin met eerst naar jullie zelf te kijken. Grote woorden maar nogaltijd, weinig daden! We zullen het wel zien verschijnen.
 
Bovenaan