We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Met het vertrek van Actionreaction is de val van UFO ingeluid.
Omdat dit een AF is en de leiding intern niet bepaald hoort te worden door spelers die niet in NEO spelen?
zou nogal een gekke wereld worden zo he![]()
Sven had daar een handje van. Had ik soms nog wel een schijt aan hahaha.Weet nog dat stammen spelers een AF verbod oplegden![]()
Er is niemand op UFO na doe ooit dacht ze iets gingen bereiken.
De val van UFO was al ingezet bij het oprichten van die stam.
De kritiek op het internen van N.E.O. is onterecht, want het is gewoon één van de spelmanieren van tw spelen.
Ben benieuwden nog andere interns die zich snel zullen aanduiden wordt de verhouding van internen weer dichter bij de 1:1![]()
Ben benieuwd
Enige wat ik weet is dat Dpschut met Neo samenwerkt
Je haalt in je eerste alinea Tranq aan als intern en in je laatste stukje zeg je dat er meer gaan volgen en dan laat je een Pm zien van Tranq om je laatste stukje te bevestigen?![]()
Zegt wel genoeg
Anyway, heb al van meerdere UFO accounts zulke dingen vernomen. Deel is tegen jullie of tegen ons en een ander deel is mee. We gaan dus een 1 v 1 tegemoet binnen een aantal maanden.
De kritiek op het internen van N.E.O. is onterecht, want het is gewoon één van de spelmanieren van tw spelen.
Dat is natuurlijk een zwak verhaal he. Sterker nog ik denk dat internen juist ervoor kan zorgen dat tribalwars inactiever wordt. Dat N.E.O genoodzaakt is om te internen is een ander verhaal. Maar het beste is om als stam ervoor te zorgen dat je een goede uitstraling naar buiten hebt door het voeren van een goede propaganda op dit AF waardoor je sterke spelers van naam weet te strikken, maar dat kan alleen als je al wat spelers van naam hebt en een beleid waar zulke spelers graag mee geassocieerd willen worden. Dus niet ordinair clusterfucken, niet stabben en ander soortig lafhartig spel wat N.E.O wel doet en/of goedkeurt. Het is dan mogelijk om je stam te bemannen met sterkere spelers die de mindere goden kunnen ontwikkelen.Ben het volledig eens dat internen 1 van de nieuwe spelmanieren is. Dat geld niet alleen voor N.E.O. op deze wereld maar ook voor andere stammen op andere werelden. Valt daar wat aan te doen? Ik denk het niet. De vaste spelers die je op elke wereld tegen komt blijven dit spel toch spelen en die zullen altijd meer tijd en skills voor de dag brengen dan dat nieuwe spelers dit doen. Hierdoor stoppen nieuwe spelers of spelers met beperkte tijd en dan laten de omhooggevallen accounts zich internen om bij een actiever team te komen. Het probleem is dus niet het intern werk maar de inactiviteit op veel werelden waardoor er altijd een selecte groep overblijft. Hierdoor ben je bijna verplicht om te internen.
Of N.E.O daar op deze wereld ook een deelnemer in is daar twijfel ik niet aan maar geen enkel account zal aan interns ontkomen en of dat 1 of 50 dorpen zijn dat is dan maar zo. Ik denk dat als Inno TW interessanter maakt waardoor meer mensen langer doorspelen en er meer spelers op TW starten dat interns veel minder vanzelf sprekend gaan worden.
Sterker nog ik denk dat internen juist ervoor kan zorgen dat tribalwars inactiever wordt.
Als ik kijk naar wereld 59 bijvoorbeeld dan zaten er in Vix-V en daarvoor Vinage veel accounts met beginnende spelers of spelers met nou niet een uitermate grote staat van dienst. Maar wij als stam hanteerden, vooral onder @Roald97 en mijn leiding, het beleid om onze contacten telkens door te spitten om mentoren te plaatsen op dergelijke accounts. De ene keer gaat dat wat beter dan de andere keer. Daardoor kun je beginnende spelers opleiden en het aantal spelers dat iets kan ook omhoog krikken.
Ben het volledig eens dat internen 1 van de nieuwe spelmanieren is. Dat geld niet alleen voor N.E.O. op deze wereld maar ook voor andere stammen op andere werelden. Valt daar wat aan te doen? Ik denk het niet. De vaste spelers die je op elke wereld tegen komt blijven dit spel toch spelen en die zullen altijd meer tijd en skills voor de dag brengen dan dat nieuwe spelers dit doen. Hierdoor stoppen nieuwe spelers of spelers met beperkte tijd en dan laten de omhooggevallen accounts zich internen om bij een actiever team te komen. Het probleem is dus niet het intern werk maar de inactiviteit op veel werelden waardoor er altijd een selecte groep overblijft. Hierdoor ben je bijna verplicht om te internen.
Je vergeet alleen dat vrijwel alle nieuwkomers een ego van hier tot Tokio hebben en ook veel beter weten hoe te spelen dan de ervaren spelers..Het coachen van nieuwkomers is vele malen leuker en uitdagender