Stelling van de dag

Reactiescore
2.367
Het ging eerder over het feit dat je niet veel tijd zal verliezen per dag met farmen zelf. Roven kost inderdaad niet veel tijd ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Met het vertrek van Actionreaction is de val van UFO ingeluid.
 
Reactiescore
1.380
Omdat dit een AF is en de leiding intern niet bepaald hoort te worden door spelers die niet in NEO spelen?
zou nogal een gekke wereld worden zo he :)

ik zeg ook niet dat buitenstaanders dat bepalen maar van de leiding binnen NEO zou ik hier toch eens over praten. Anders gezegd ik zou het niet tof vinden als een van mijn stamgenoten onze stam voor gek zet. Dan zal ik hem erover aanspreken en werkt het niet dan eruit zetten. Harmonie in een stam brengt het beste naar boven.
 

DeletedUser77113

Guest
Sure :oops::oops:
06044d4b3b6e060544743fbc4a5f3301.png

7944e87d6dda49758c2a87b78fa6751b.png

:oops:
 

DeletedUser69389

Guest
De kritiek op het internen van N.E.O. is onterecht, want het is gewoon één van de spelmanieren van tw spelen.
 

DeletedUser79447

Guest
De kritiek op het internen van N.E.O. is onterecht, want het is gewoon één van de spelmanieren van tw spelen.

Helaas is het deze wereld een groot onderdeel. Ik ben er zelf ook geen fan van. Al moet ik zeggen dat de fusie tussen TFB en Plato al sinds zij 18 dorpen hebben gepland stond. De interns van HCA, Qua etc dat is inderdaad een puntje wat er allemaal later bij is gekomen.

Gelukkig is Chess nu ook half UFO aan het internen om de wereld een leuke eindstrijd te geven. Met AR, Tranquilloo en nog andere interns die zich snel zullen aanduiden wordt de verhouding van internen weer dichter bij de 1:1 :)
 

DeletedUser79447

Guest
Ben benieuwd:p
Enige wat ik weet is dat Dpschut met Neo samenwerkt

cc39b2fe3f5be8d786f8382b65d87e8f.png


Zegt wel genoeg:)

Anyway, heb al van meerdere UFO accounts zulke dingen vernomen. Deel is tegen jullie of tegen ons en een ander deel is mee. We gaan dus een 1 v 1 tegemoet binnen een aantal maanden.
 
Reactiescore
3.452
cc39b2fe3f5be8d786f8382b65d87e8f.png


Zegt wel genoeg:)

Anyway, heb al van meerdere UFO accounts zulke dingen vernomen. Deel is tegen jullie of tegen ons en een ander deel is mee. We gaan dus een 1 v 1 tegemoet binnen een aantal maanden.
Je haalt in je eerste alinea Tranq aan als intern en in je laatste stukje zeg je dat er meer gaan volgen en dan laat je een Pm zien van Tranq om je laatste stukje te bevestigen?:p

En dat er een 1 vs1 volgt was jullie een paar weken geleden toch al duidelijk met jullie recruit gedrag?
Jullie hebben nooit de intentie gehad om er een 3-4 stammen oorlog van te maken anders hadden jullie de leden van Int ,Ogp met hun interns niet binnen gehaald, en wat je net al benoemde dat Flex ook onder de vlag van Neo zou komen ,dus ga nu niet de quasi domme uithangen dat door 2 interns uit Ufo wij het doen uitdraaien op een 1 vs1 .
Neo is degene die de wereld geheel op slot gooit
 

DeletedUser74846

Guest
De kritiek op het internen van N.E.O. is onterecht, want het is gewoon één van de spelmanieren van tw spelen.

Ben het volledig eens dat internen 1 van de nieuwe spelmanieren is. Dat geld niet alleen voor N.E.O. op deze wereld maar ook voor andere stammen op andere werelden. Valt daar wat aan te doen? Ik denk het niet. De vaste spelers die je op elke wereld tegen komt blijven dit spel toch spelen en die zullen altijd meer tijd en skills voor de dag brengen dan dat nieuwe spelers dit doen. Hierdoor stoppen nieuwe spelers of spelers met beperkte tijd en dan laten de omhooggevallen accounts zich internen om bij een actiever team te komen. Het probleem is dus niet het intern werk maar de inactiviteit op veel werelden waardoor er altijd een selecte groep overblijft. Hierdoor ben je bijna verplicht om te internen.

Of N.E.O daar op deze wereld ook een deelnemer in is daar twijfel ik niet aan maar geen enkel account zal aan interns ontkomen en of dat 1 of 50 dorpen zijn dat is dan maar zo. Ik denk dat als Inno TW interessanter maakt waardoor meer mensen langer doorspelen en er meer spelers op TW starten dat interns veel minder vanzelf sprekend gaan worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Ben het volledig eens dat internen 1 van de nieuwe spelmanieren is. Dat geld niet alleen voor N.E.O. op deze wereld maar ook voor andere stammen op andere werelden. Valt daar wat aan te doen? Ik denk het niet. De vaste spelers die je op elke wereld tegen komt blijven dit spel toch spelen en die zullen altijd meer tijd en skills voor de dag brengen dan dat nieuwe spelers dit doen. Hierdoor stoppen nieuwe spelers of spelers met beperkte tijd en dan laten de omhooggevallen accounts zich internen om bij een actiever team te komen. Het probleem is dus niet het intern werk maar de inactiviteit op veel werelden waardoor er altijd een selecte groep overblijft. Hierdoor ben je bijna verplicht om te internen.

Of N.E.O daar op deze wereld ook een deelnemer in is daar twijfel ik niet aan maar geen enkel account zal aan interns ontkomen en of dat 1 of 50 dorpen zijn dat is dan maar zo. Ik denk dat als Inno TW interessanter maakt waardoor meer mensen langer doorspelen en er meer spelers op TW starten dat interns veel minder vanzelf sprekend gaan worden.
Dat is natuurlijk een zwak verhaal he. Sterker nog ik denk dat internen juist ervoor kan zorgen dat tribalwars inactiever wordt. Dat N.E.O genoodzaakt is om te internen is een ander verhaal. Maar het beste is om als stam ervoor te zorgen dat je een goede uitstraling naar buiten hebt door het voeren van een goede propaganda op dit AF waardoor je sterke spelers van naam weet te strikken, maar dat kan alleen als je al wat spelers van naam hebt en een beleid waar zulke spelers graag mee geassocieerd willen worden. Dus niet ordinair clusterfucken, niet stabben en ander soortig lafhartig spel wat N.E.O wel doet en/of goedkeurt. Het is dan mogelijk om je stam te bemannen met sterkere spelers die de mindere goden kunnen ontwikkelen.

Als ik kijk naar wereld 59 bijvoorbeeld dan zaten er in Vix-V en daarvoor Vinage veel accounts met beginnende spelers of spelers met nou niet een uitermate grote staat van dienst. Maar wij als stam hanteerden, vooral onder @Roald97 en mijn leiding, het beleid om onze contacten telkens door te spitten om mentoren te plaatsen op dergelijke accounts. De ene keer gaat dat wat beter dan de andere keer. Daardoor kun je beginnende spelers opleiden en het aantal spelers dat iets kan ook omhoog krikken.

Internen is zeer zeker een spelmanier en ik zal dat ook absoluut niet ontkennen. Maar je hebt wel een verschil tussen internen en internen. Hetgeen N.E.O doet aan internen gaat naar mijn inziens buiten proporties en wat ervoor zorgt dat je beginnende spelers enorm kunt demotiverend en waardoor die ook stoppen. Er valt zoals gezegd wel degelijk iets tegen te doen. Het internen (met extreem recruiten) draagt juist bij aan inactiviteit op veel werelden. Want het haalt veelal de spanning uit de wereld en noopt veel spelers om te stoppen. Alleen veel spelers besluiten daardoor om in plaats van een nieuwe wereld te starten maar om hun heil bij een ander spel te zoeken of zelfs helemaal te stoppen met gamen.

Lang gemaakt. Er zit een verschil in tussen 1 of 50 dorpen internen. Het is niet aan Innogames om tw interessanter te maken. Waarom zouden ze? De spelersbase zakt al jaren en de top wordt steeds smaller, maar zolang ranggeilers en interns met pp smijten boeit het hen echt niet hoor. Zolang ze maar geld in het laatje krijgen, dat is wat hen boeit. In plaats daarvan dienen de spelers/stammen het zelf spannender te maken. Stel N.E.O had Int/Gal/Flex in leven gehouden en ook oGP/UFO dan had je een vierkampen strijd kunnen doen laten openbarsten. Een leuke strijd met veel oorlog en die ook waarschijnlijk veel spelers had getrokken die nu nog geen wereld 66 spelen. Maar door het extreme internen gaat dat niet gebeuren. De wereld is nu al binnen een halfjaar, was eigenlijk al na een kwart jaar, geplooid in een tweestammenstrijd en het is nu kwestie van kijken wie er breekt. Wordt dat Chess of N.E.O en hup naar de volgende wereld waar veel van de N.E.O spelers hetzelfde weer gaan doen en daarmee weer voor vele spelers het spel onaantrekkelijk maken en beginnende spelers geen kans geeft om te groeien. Want dat is wel iets wat kan gebeuren als er meer stammen meedoen in de strijd. Dan kunnen beginnende spelers eventueel uitgedaagd worden om zich te ontwikkelen en aan te haken bij het niveau.
 

DeletedUser74846

Guest
Sterker nog ik denk dat internen juist ervoor kan zorgen dat tribalwars inactiever wordt.

Ik denk dat dit en wat ik zei groot en deels in verband staan met elkaar. Op veel accounts spelen meerdere mensen en dat zijn vaak spelers die allemaal van niveau zijn dat ze mee kunnen draaien op een redelijk tot groot account. Veel spelers die op TW beginnen die spelen het een paar weken en worden vervolgens geedeld door de eerste beste PP gebruiker. Uiteindelijk blijven altijd dezelfde accounts over met vaak dezelfde spelers. En er zitten dan ook altijd accounts tussen die het wat langer volhouden maar vervolgens intern worden omdat ze stoppen of wat dan ook.

Als ik kijk naar wereld 59 bijvoorbeeld dan zaten er in Vix-V en daarvoor Vinage veel accounts met beginnende spelers of spelers met nou niet een uitermate grote staat van dienst. Maar wij als stam hanteerden, vooral onder @Roald97 en mijn leiding, het beleid om onze contacten telkens door te spitten om mentoren te plaatsen op dergelijke accounts. De ene keer gaat dat wat beter dan de andere keer. Daardoor kun je beginnende spelers opleiden en het aantal spelers dat iets kan ook omhoog krikken.

Dit lijkt mij zeker een mooi initiatief. Ik vraag me alleen af of je zoiets in het begin van een wereld doormiddel van een spelinstelling niet kan organiseren. PremiumPunten gaan ze er toch inhouden dus je zou misschien kunnen instellen als Inno zijnde dat mensen die een mentor zijn en een speler tot een bepaalde grote opleiden dat die een vergoeding krijgen. Ook de desbetreffende speler zal dan een vergoeding ontvangen. 400 pp ofzo. Hierdoor motiveer je het mentorsysteem en geef je betreffende nieuwe spelers een mogelijkheid om door te gaan op die wereld.

Ik denk dus wel degelijk dat Inno daar wat aan kan doen en dat ze daar ook veel aan uit kunnen halen. Als ze op die manier een groter aantal spelers krijgen die op een wereld starten gaat dit ook meer opleveren. Verder blijft het een lastig verhaal om internen tegen te gaan. Er zijn geen accounts meer die het 24/7 solo redden en zodra er dus inactiviteit intreed dan is internen een easy oplossing. Wat je zegt over 3-4 stammen oorlog is dat altijd leuker maar je ziet de laatste jaren steeds minder dat dit voorkomt en dat zal alleen maar blijven zolang de activiteit niet hoog genoeg is voor meer actieve accounts.

De manier van N.E.O is misschien niet de manier om het vergelijk van internen mee te maken want dat is van een andere orde maar ik denk dat het internen dus wel een onderdeel is geworden door de inactiviteit van TW.
 
Reactiescore
1.380
Ben het volledig eens dat internen 1 van de nieuwe spelmanieren is. Dat geld niet alleen voor N.E.O. op deze wereld maar ook voor andere stammen op andere werelden. Valt daar wat aan te doen? Ik denk het niet. De vaste spelers die je op elke wereld tegen komt blijven dit spel toch spelen en die zullen altijd meer tijd en skills voor de dag brengen dan dat nieuwe spelers dit doen. Hierdoor stoppen nieuwe spelers of spelers met beperkte tijd en dan laten de omhooggevallen accounts zich internen om bij een actiever team te komen. Het probleem is dus niet het intern werk maar de inactiviteit op veel werelden waardoor er altijd een selecte groep overblijft. Hierdoor ben je bijna verplicht om te internen.

Dit is echt onzin. Vaak is het probleem met nieuwe spelers dat ze geen kans krijgen om zich te bewijzen en meteen gedreigd word om op te edelen of gewoon direct opgeedeld worden. Daarbij zijn de oude spelers vaak met een team en nieuwe spelers solo daardoor kan een ervaren team altijd druk uit oefenen de hele dag door omdat ze kunnen afwisselen en nieuwe spelers niet de tijd hebben ervoor.

Dit is mijn eerste wereld en volgens mij doe ik niet veel onder aan de vaste mensen samen met mijn co. Dat is door het volgende gekomen. Chess heeft mij een kans gegeven en mij tips gegeven. Eerste massa had ik te dik geblockt met teveel verliezen de volgende aanvallen heeft Chess mij geholpen met snipen enz. Nu 6/7 aanvallen verder staat We Regret nog steeds en doen we het zelf.
Dit is alles te danken aan CHESS die ons de kans gaf en niet meteen de edels op ons geknald. Door hun ervaring zijn wij nu ook een serieus acountje geworden en zo hoor je om te gaan met nieuwe spelers. Zo blijft TW live en leuk.

Hoe ik zie hoe iedereen alles maar internt omdat ze ofwel bang zijn ofwel stoppen maakt dit spel veel minder leuk.

Beste voorbeeld was Account mysterious en Niels. Omdat Mysterious bang was voor een zogenaamd groter Account naast hem is hij naar Niels gegaan en uiteindelijk intern geworden. Zo gaat een goede speler verloren. En al dat recruiten heeft er ook voor gezord dat Flex naar NEO is gegaan en intern is geworden het grote deel. Puur door angst en het recruiten van NEO.

een veel te lang verhaal weer. Tijd voor een biertje
 
Reactiescore
853
Het coachen van nieuwkomers is vele malen leuker en uitdagender
Je vergeet alleen dat vrijwel alle nieuwkomers een ego van hier tot Tokio hebben en ook veel beter weten hoe te spelen dan de ervaren spelers..
 
Bovenaan