We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Stelling van de dag:
De recente ontwikkelingen op W65 zouden deze wereld nog wel eens kunnen opschudden.
Stelling van de dag:
De recente ontwikkelingen op W65 zouden deze wereld nog wel eens kunnen opschudden.
Stelling van de dag:
Oneens, we hebben de activiteit en de kwaliteit niet. Qua kwantiteit zou het nog een redelijk eerlijke strijd kunnen worden, maar ik denk niet dat we echt veel terug kunnen doen.Beetje leven brengen in de brouwerij.
stelling: V:N is een stabiele stam, waar Ima. nog haar handen vol zal aan hebben.
Beetje leven brengen in de brouwerij.
stelling: V:N is een stabiele stam, waar Ima. nog haar handen vol zal aan hebben.
Meh. Misschien. Geen verkeerde stelling, maar het gaat nooit mogelijk zijn dit te controleren.Het vallen van AXFIRE heeft deze wereld een totaal andere wending gegeven.
Ima. ging het veel moeilijker hebben moest dit account niet gebanned worden.
Maar de vraag is natuurlijk ook hoe eerlijk het spel daar gespeeld. Axfire was een ziek account maar hoe is dat account er gekomen, als er eerlijk gespeeld was waren ze misschien wel nooit zo'n groot account geworden. Daarom kan je die stelling niet echt beantwoorden, pas als zeker is dat alles wat zij hadden behaald op eerlijke wijze is behaald, kan je hierover oordelen denk ik.Als ik ga kijken naar de sfeer en kwaliteit ben ik er 100% zeker van. We hadden ook net een massa afgeslagen en op coruscant en MI flink wat dorpen gepakt.
De nieuwe stam, was geen team. Dit waren losse accounts en we miste het team van Johnny english erg die mede hierdoor ook inactief werd.
Ik ben er 100% zeker van, dat we met axfire veel meer terug hadden kunnen doen. Voor ons was Axfire het account, ze waren ook zo goed als altijd online zoals coruscant. Axfire was puur offensief en brak tot nu toe alles wat op zn pad kwam. Daar zat echt pure motivatie in.
We hadden ook net een massa afgeslagen en op coruscant en MI flink wat dorpen gepakt.