Stelling van de Dag

Reactiescore
310
Je kunt natuurlijk van mbs die gewoon in de stam zijn gepropt en die solo spelen niet vergelijken met een frontaccount.

Oneens

Iedereen heeft zijn steentje bij gedragen en iedereen op zijn eigen manier ! Je kiest zelf om wel of niet op front te spelen en of je mb wel of niet aam front wilt hebben.
 
Reactiescore
1.478
Oneens

Iedereen heeft zijn steentje bij gedragen en iedereen op zijn eigen manier ! Je kiest zelf om wel of niet op front te spelen en of je mb wel of niet aam front wilt hebben.
Ja dat bedoelde ik dus? Het steentje van een mb die in de hoofdstam zit is niet te vergelijken met de baksteen van een croissant.
 
Reactiescore
2.064
Om het wat levendiger te maken:

Het enige langdurige gevecht wat tot nu toe op w65 heeft plaatsgevonden is tussen Corus, ESFR en Sniped.

Eens, naar mijn mening is er tussen elk ander gevecht veelstesnel 1 van de accounts gevallen. ESFR ook wel, maar opzich leefde het nog voordat Maai uitelkaar viel.
 

DeletedUser77953

Guest
Om het wat levendiger te maken:

Het enige langdurige gevecht wat tot nu toe op w65 heeft plaatsgevonden is tussen Corus, ESFR en Sniped.

Eens, naar mijn mening is er tussen elk ander gevecht veelstesnel 1 van de accounts gevallen. ESFR ook wel, maar opzich leefde het nog voordat Maai uitelkaar viel.

Het gevecht tussen Mark en Jeroen op skype heeft ook enorm lang geduurd!
 

DeletedUser73927

Guest
Het enige langdurige gevecht wat tot nu toe op w65 heeft plaatsgevonden is tussen Corus, ESFR en Sniped.

TAS en MM zijn volgens mij wel een tijd hard tegen hard gegaan, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. De rest van de clashen waren vrij grote anticlimaxen ja, veel runners ook, zonde.
 
Reactiescore
2.064
Vergeleken met andere accounts, heeft esfr het nog meerdere massas volgehouden
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
ESFR heeft niet bepaald proper gedeffed, maar bleven wel langer deffen dan een aantal andere spelers die al veel eerder gerund zijn. Ik denk alleen dat het meer iets zegt over de instelling van veel spelers op deze wereld dan over ESFR. Er zijn genoeg accounts te noemen die op defensief vlak wel meer bewezen hebben als ESFR overigens.
 

DeletedUser73927

Guest
Stelling: Digimat krijgt door de (eventuele) val van Maai meer dan genoeg tijd om zich voor te bereiden op een oorlog met Ima (andere kant van de wereld) en kan in samenwerking met Order de volgende serieuze tegenstander gaan worden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja man iedereen die denkt dat de wereld al binnen is voor Ima terwijl de echte uitdaging nog moet beginnen...
 
Reactiescore
3.457
Val van Maai? De heer johny zal vast een plan b hebben,nieuwe stam zielig verhaal "we willen nog een eerlijke strijd"" blablabla en ondertussen overal recruits afpikken.
 
Reactiescore
1.478
Val van Maai? De heer johny zal vast een plan b hebben,nieuwe stam zielig verhaal "we willen nog een eerlijke strijd"" blablabla en ondertussen overal recruits afpikken.
Zonder recruits gaat het ook geen eerlijke strijd zijn, denk je wel?
 
Bovenaan