Stelling van de Dag

DeletedUser79458

Guest
Stelling: Met het vallen van Kusm, ESFR en nu ook Chicago Blackhawks, is het duidelijk dat ima. Deze wereld gewonnen heeft.

Nog niks is duidelijk maar Maai is wel een voorbeeld dat constant rekruteren negatief uitpakt voor de stam. R2W brengt alleen maar chaos binnen de stam. Jammer voor Maai is dat de enige beetje waardige recruit die nog over is op deze wereld (Digimat1) Maai al heeft afgewezen (natuurlijk is er dus wel geinformeerd naar hem vanuit Maai).

Hoop dat Maai er weer bovenop komt maar het zal zeer lastig worden omdat het op het moment daar 1 grote ongeorganiseerde bende is.
 
Reactiescore
766

DeletedUser80376

Guest
Er staat op het profiel dat ze op bb staan :)
Dat staat er al best lang als trol hahahaha dus stop maar met dingen verzinnen :p

En er is al een tijdje probleem op activiteit van het account CB, alleen komt het nu pas boven water. Dus zeker niet gerunned moeste jullie dat denken, ikzelf ben door omstandigheden al 2 weken afwezig en zie nu ook op de stats dat er dingen hard mislopen ... maar is zo’n beetje het verhaal van de wereld helaas. Accounts die voornamelijk gesloopt worden vanwege inactiviteit( hetzij van de spelers, hetzij van de accounts) en het dan opgeven.

Maar is natuurlijk geen excuus ofzo, gewoon een vaststelling. Vind het jammer want ik kan binnen de kortste keren weer lekker actief beginnen spelen maar is veel verloren gegaan op 2-3 weken tijd. Dus vraag me af wat de motivatie binnen maai en andere tegenstanders nog voorstelt, weet zelf niet goed of ik nog gemotiveerd ben :eek:

Ima. Verdient zeker de winst! Zitten echt wel een boel toppers. Al blijf ik erbij dat er buiten de leuke mensen van ima. een hoop zeikerds zitten op het AF :p (gemiddeld meer als in andere stammen)

Ben benieuwd naar wat er de komende dagen nog gaat gebeuren ;)

Groetjes Jorne
 
Reactiescore
766
Dat staat er al best lang als trol hahahaha dus stop maar met dingen verzinnen :p

En er is al een tijdje probleem op activiteit van het account CB, alleen komt het nu pas boven water. Dus zeker niet gerunned moeste jullie dat denken, ikzelf ben door omstandigheden al 2 weken afwezig en zie nu ook op de stats dat er dingen hard mislopen ... maar is zo’n beetje het verhaal van de wereld helaas. Accounts die voornamelijk gesloopt worden vanwege inactiviteit( hetzij van de spelers, hetzij van de accounts) en het dan opgeven.

Maar is natuurlijk geen excuus ofzo, gewoon een vaststelling. Vind het jammer want ik kan binnen de kortste keren weer lekker actief beginnen spelen maar is veel verloren gegaan op 2-3 weken tijd. Dus vraag me af wat de motivatie binnen maai en andere tegenstanders nog voorstelt, weet zelf niet goed of ik nog gemotiveerd ben :eek:

Ima. Verdient zeker de winst! Zitten echt wel een boel toppers. Al blijf ik erbij dat er buiten de leuke mensen van ima. een hoop zeikerds zitten op het AF :p (gemiddeld meer als in andere stammen)

Ben benieuwd naar wat er de komende dagen nog gaat gebeuren ;)

Groetjes Jorne
Ik heb geen idee hoelang dat er staat, keek gewoon Naar jullie profiel en zag dat er veel verloren was. Cb heeft ook wel een naam van op bb gaan dus het was niet ongeloofwaardig :p

Vind het wel meevallen hoeveel zeikerds er in ima spelen btw, wel veel af-hangers. Zijn enkel veel haters op deze wereld, maar dat is niet alleen ima :p
 
Reactiescore
2.064
Stelling:

Als Ima de wereld zou winnen, zijn er teveel accounts meegelift naar de wereldwinst.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Oneens, zoals ik het zie afgelopen weken ben ik niet ontevreden met bepaalde acc(s). Natuurlijk doet de ene account het beter dan de andere, maar op Noord vind ik elk account nu wel lekker doorzetten & west (FM, MM, TAS) verdienen een w winst voor de volle 100%. De leden eronder hebben natuurlijk niet even veel front dus hebben zich minder kunnen onderscheiden.
 

DeletedUser79415

Guest
toch was het in tijden met conq en UTS die een jump maakte nog wel even spannend hoe zuid zou functioneren maar dat is prima opgepakt denk ik.
de wereld loopt altijd zoals die loopt en denk dat iedereen in ima daar een steentje aan bij heeft gedragen.
ods van de spelers bewijzen vaak enorm veel.

ben het overigens wel eens dat er bepaalde accounts in ima uitspringen en denk dat Joachim al de juiste namen heeft genoemd, echter nogmaals we zijn een team en zins de rotte appel uit de stam is functioneren we ook echt als een stam inplaats van een stel individuen als voorheen. (ook dat liep prima maar was niet ideaal, koppen zelfde kant op en gassss)

dus in de zin van meeliften ben ik het volledig oneens, ook alle MB's in en buiten de stam gun ik de wereld winst want zijn 9/10 stuk voor stuk toppers.

1 team 1 taak <3
 
Reactiescore
1.283
Oneens.

Er zijn in iedere stam altijd accounts die minder actief of degelijk kunnen functioneren door welke rede dan ook.

Ieder account presteerd goed op zijn manier en de kunst is om dat in balans te houden.

Zoals hierboven al staat lukte het ima voorheen lastig om de krachten te bundelen en in dat opzicht kun je stellen dat degene die hier tekort in schieten lijken mee te liften met accounts die hier beter in slagen.
Had dit niet veranderd dan had ik het misschien nog wel eens kunnen zijn.

Het huidige ima draait daarentegen fantastisch en hiermee verdient ieder account een wereldwinst.
 
Reactiescore
2.064
Mooie reacties, denk ook dat de spelers uit Ima zelf hier het beste over kunnen oordelen!
 

DeletedUser80632

Guest
De prijzen worden al verdeeld zie ik :) de wereld duurt nog dik 200 dagen. Als ik dit zo lees lijkt het alsof de wereld volgende week gesloten word.
 
Reactiescore
766
De prijzen worden al verdeeld zie ik :) de wereld duurt nog dik 200 dagen. Als ik dit zo lees lijkt het alsof de wereld volgende week gesloten word.
Als je de wereld in de gaten houdt, breekt elk maai account stuk voor stuk. Dan is praten over een eventuele winst niet heel gek toch :p

Jij bent dus van mening dat er nog een nieuwe stam op staat die ima van de troon stoot?
 

DeletedUser80632

Guest
Als je de wereld in de gaten houdt, breekt elk maai account stuk voor stuk. Dan is praten over een eventuele winst niet heel gek toch :p

Jij bent dus van mening dat er nog een nieuwe stam op staat die ima van de troon stoot?

Ima is duidelijk favoriet natuurlijk en nee ik geloof niet in een nieuwe stam. Maar ik mag toch aannemen/hopen dat maai er nog in gelooft? Zo niet dat kunnen ze beter gelijk op delete om energie tijd en moeite te besparen. Ik vind 200 dagen nog lang
 
Reactiescore
766
Ima is duidelijk favoriet natuurlijk en nee ik geloof niet in een nieuwe stam. Maar ik mag toch aannemen/hopen dat maai er nog in gelooft? Zo niet dat kunnen ze beter gelijk op delete om energie tijd en moeite te besparen. Ik vind 200 dagen nog lang
Ik denk het niet, helaas :)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stelling:

Als Ima de wereld zou winnen, zijn er teveel accounts meegelift naar de wereldwinst.

Kan eigenlijk geeneen account bedenken van Ima die heeft meegelift. Er zit natuurlijk kwaliteitsverschil tussen accounts maar winnen doe je als stam en niet individueel.

Trots op al mn mede Ima leden <3
 
Reactiescore
1.478
Je kunt natuurlijk van mbs die gewoon in de stam zijn gepropt en die solo spelen niet vergelijken met een frontaccount.
 
Bovenaan