Stelling van de Dag

DeletedUser79193

Guest
Stelling van de dag:

De recente ontwikkelingen op W65 zouden deze wereld nog wel eens kunnen opschudden.
 
Reactiescore
1.476
Voor hoe lang denk je? Ima ging hier al wel van uit gok ik.
 

DeletedUser73927

Guest
Verwacht er eerlijk gezegd weinig van, zelfde spelers, nieuw jasje.
 

DeletedUser80262

Guest
Laat ons hopen dat deze wereld toch nog wat spanning en strijd biedt.
 

DeletedUser80262

Guest
Beetje leven brengen in de brouwerij.


stelling: V:N is een stabiele stam, waar Ima. nog haar handen vol zal aan hebben.
 

DeletedUser80134

Guest
Beetje leven brengen in de brouwerij.


stelling: V:N is een stabiele stam, waar Ima. nog haar handen vol zal aan hebben.


de stam is redelijk stabiel inderdaad.... maar er zijn spelers die qua kwaliteit gelijk is aan de spelers van ima. maar er zijn ook genoeg spelers die redelijk nieuw zijn. en spelers die het al weken geleden hebben opgegeven. .

qua kwaniteit kunnen ze elkaar nog redelijk matchen
 

DeletedUser80262

Guest
Het vallen van AXFIRE heeft deze wereld een totaal andere wending gegeven.
Ima. ging het veel moeilijker hebben moest dit account niet gebanned worden.
 
Reactiescore
1.476
Het vallen van AXFIRE heeft deze wereld een totaal andere wending gegeven.
Ima. ging het veel moeilijker hebben moest dit account niet gebanned worden.
Meh. Misschien. Geen verkeerde stelling, maar het gaat nooit mogelijk zijn dit te controleren.
 
Reactiescore
2.062
Eens, axfire was erg actief en een groot wapen tegen de strijd met Ima.
Axfire was een echte leider, die later ontbrak in de oorlog tegen Ima.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Kun je niet echt stellen. Ima kreeg een kanslozere ligging dan toen doordat Esfr en Mi overstapten. Kwaliteit zal vast verschillen, maar er is zoveel gebeurd dat je niet kunt zeggen dat het echt lastiger geweest had kunnen zijn of niet.
 
Reactiescore
2.062
Als ik ga kijken naar de sfeer en kwaliteit ben ik er 100% zeker van. We hadden ook net een massa afgeslagen en op coruscant en MI flink wat dorpen gepakt.

De nieuwe stam, was geen team. Dit waren losse accounts en we miste het team van Johnny english erg die mede hierdoor ook inactief werd.

Ik ben er 100% zeker van, dat we met axfire veel meer terug hadden kunnen doen. Voor ons was Axfire het account, ze waren ook zo goed als altijd online zoals coruscant. Axfire was puur offensief en brak tot nu toe alles wat op zn pad kwam. Daar zat echt pure motivatie in.
 
Reactiescore
766
Als ik ga kijken naar de sfeer en kwaliteit ben ik er 100% zeker van. We hadden ook net een massa afgeslagen en op coruscant en MI flink wat dorpen gepakt.

De nieuwe stam, was geen team. Dit waren losse accounts en we miste het team van Johnny english erg die mede hierdoor ook inactief werd.

Ik ben er 100% zeker van, dat we met axfire veel meer terug hadden kunnen doen. Voor ons was Axfire het account, ze waren ook zo goed als altijd online zoals coruscant. Axfire was puur offensief en brak tot nu toe alles wat op zn pad kwam. Daar zat echt pure motivatie in.
Maar de vraag is natuurlijk ook hoe eerlijk het spel daar gespeeld. Axfire was een ziek account maar hoe is dat account er gekomen, als er eerlijk gespeeld was waren ze misschien wel nooit zo'n groot account geworden. Daarom kan je die stelling niet echt beantwoorden, pas als zeker is dat alles wat zij hadden behaald op eerlijke wijze is behaald, kan je hierover oordelen denk ik.
 
Reactiescore
2.062
Ik heb geen idee wat er daar gebeurd is en waarom ze gebanned zijn, zal vast wel wat gebeurd zijn wat niet door de beugel kan natuurlijk. Maar ik denk wel Aas er niet eerlijk is gespeeld door het account axfire, is dat alleen op het laatst gebeurd. Ik weet zeker, al deed axfire alleen maar eerlijk spelen, dat het voor Ima een heel ander verhaal had geworden. Dan was er nu denk ik nog steeds oorlog op w65. Hun hadden het helemaal niet nodig om rare dingen uit te halen, ze hadden zon actief team met veel kwaliteit. Maar wie weet wat er exact is gebeurd, denk dat wij daar nooit achter gaan komen helaas
 
Reactiescore
634
Ik ben het niet eens met de stelling.

Als Axfire alleen maar eerlijk had gespeeld zouden ze onmogelijk zo snel hebben kunnen groeien.
Ook staan er genoeg topics op AF waarin er duidelijk wordt beschreven hoe sommige accounts speelden.

We hadden ook net een massa afgeslagen en op coruscant en MI flink wat dorpen gepakt.

Zelfs met zo een grote overmacht kregen jullie maar paar dorpen in handen.
Als we dan hierbij rekening houden waarom er een account gebanned was, dan laat het duidelijk zien dat Axfire zelfs met zijn speelwijze wat hem tevens een Ban opleverde niet in staat was om een Ima account uit te schakelen.

Zelf weet ik niet tot hoeverre de kwestie onderzocht was geworden, maar voor mijn gevoel hadden ze nog paar andere spelers van TW mogen kicken
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/coma-afzetten.202439/page-2#post-6305370
 
Bovenaan