Stelling van de Dag

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78389

Guest
Grotere als in procentuele. En ja, want dan laten we de noob-abusers -welke nauwelijks farmen en dus zonder pp nooit zo hoog staan- verder achter ons :) Ligging en omgeving is gigantisch lekker bij ons. Vrijwel niemand die mee farmt (is te zien aan onze gemiddelde buit van +- 750), easy targets en weinig tegenstand. Over Savior weet ik het niet, maar die zijn gewoonweg baas.

W59 log ik gewoon alweer tijdje hoor. Gewoon geen zin om in de stamchat te spammen :p

Tot slot, NIET ZO SERIEUS INGAAN OP EEN OVERDUIDELIJK TROLLERIGE POST DWAASLING.

Anderhalve week later in de RIM beginnen is dus toch niet zo goed als ik dacht:( ons gemiddelde is zo'n 130 en meer dan de helft daarvan komt van rooftochten en niet van plunderen dus maak er maar gemmideld 65 van :oops:
 
Reactiescore
2.508
Ik vind die ratio wel zwaar irritant. Al mn spelerfarms zijn de komende 11 dagen zo goed als weg :confused:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Anderhalve week later in de RIM beginnen is dus toch niet zo goed als ik dacht:( ons gemiddelde is zo'n 130 en meer dan de helft daarvan komt van rooftochten en niet van plunderen dus maak er maar gemmideld 65 van :oops:

Oh.. zonder rooftochten is ons gemiddelde 500 lol. Maar denk dat jouw lage gemiddelde vooral ligt aan het feit dat je zonder spelerfarms zit ivm 1:30?
 

DeletedUser69389

Guest
Wij hebben daar ook flinke pech mee ja. :( Vandaag pas 130K zonder tochten.
 

DeletedUser79481

Guest
hoewel mijn stelling niet zo goed was, heeft het het gesprek toch wel goed op gang gebracht haha
maar hoe halen jullie zoveel uit die spelers dan? bij mij zitten ze om me heen allemaal in dezelfde stam en stacken ze random hun medespelers, dat met moraal en pfft ik verloor er zoveel op..
of ze hebben misschien 500 punten en nauwelijks mijnen uitgebouwd, daarnaast valt de rest van de omgeving ook al die spelers aan.. dus daar haal ik wel iets uit, maar lang niet 1.4miljoen of however much jullie krijgen
heb ik gewoon een klote ligging? Of laten jullie spelers na de bescherming meer met rust zodat ze groter groeien voor jullie ze clearen?
 

DeletedUser69389

Guest
#wegmetmartijn
Ik hou ook van jou Inge.

giphy.gif
 

Deleted User - 487776907

Guest
hoewel mijn stelling niet zo goed was, heeft het het gesprek toch wel goed op gang gebracht haha
maar hoe halen jullie zoveel uit die spelers dan? bij mij zitten ze om me heen allemaal in dezelfde stam en stacken ze random hun medespelers, dat met moraal en pfft ik verloor er zoveel op..
of ze hebben misschien 500 punten en nauwelijks mijnen uitgebouwd, daarnaast valt de rest van de omgeving ook al die spelers aan.. dus daar haal ik wel iets uit, maar lang niet 1.4miljoen of however much jullie krijgen
heb ik gewoon een klote ligging? Of laten jullie spelers na de bescherming meer met rust zodat ze groter groeien voor jullie ze clearen?

Gewoonweg shapen en dedicated doorknallen.

Ik hou ook van jou Inge.

giphy.gif

Zing een liedje anders ;)
 

DeletedUser74994

Guest
Inderdaad spelers shapen, dan houden ze vanzelf wel op :). En inderdaad doorzettingsvermogen is belangrijk. Als je er 100 farmt zul je altijd zien dat er een paar grapjassen bij zitten.
 

DeletedUser79481

Guest
Ik ben onbekend met de term "shapen". Wat houdt dat precies in?
 

DeletedUser78975

Guest
hoewel mijn stelling niet zo goed was, heeft het het gesprek toch wel goed op gang gebracht haha
maar hoe halen jullie zoveel uit die spelers dan? bij mij zitten ze om me heen allemaal in dezelfde stam en stacken ze random hun medespelers, dat met moraal en pfft ik verloor er zoveel op..
of ze hebben misschien 500 punten en nauwelijks mijnen uitgebouwd, daarnaast valt de rest van de omgeving ook al die spelers aan.. dus daar haal ik wel iets uit, maar lang niet 1.4miljoen of however much jullie krijgen
heb ik gewoon een klote ligging? Of laten jullie spelers na de bescherming meer met rust zodat ze groter groeien voor jullie ze clearen?
Meer microfarmen. Wij hebben laatst puur met alleen microfarmen 1.1m gehaald. Helpt natuurlijk wel als je een accountbezetting hebt van 24/7 :p
 

DeletedUser79481

Guest
Meer microfarmen. Wij hebben laatst puur met alleen microfarmen 1.1m gehaald. Helpt natuurlijk wel als je een accountbezetting hebt van 24/7 :p
ik zit momenteel met 850 lc aan 2.4k microfarms per dag, zou dat hoger moeten met ongeveer 14 uur per dag actief? Of is dat ongeveer zo hoog als je kan komen?
 

DeletedUser78975

Guest
ik zit momenteel met 850 lc aan 2.4k microfarms per dag, zou dat hoger moeten met ongeveer 14 uur per dag actief? Of is dat ongeveer zo hoog als je kan komen?
Dat is wel heel weinig :O Daar kun je zeker wel meet dan 2.4k mee farmen hoor.
Werken jullie ook in rondes? Of sturen jullie een keer om de zo veel uur de lc'tjes eruit?

Oh jullie hebben moeite gedaan voor die 1.1 :p?
Nah, geen moeite gedaan hoor. We hebben gewoon een 24/7 team momenteel dus het is niet dat we moeite hebben gedaan om dat te bereiken ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hmm. Vraag me dan oprecht af hoeveel jullie zouden kunnen farmen mits er wél moeite in wordt gestoken :)
 

DeletedUser79481

Guest
Dat is wel heel weinig :O Daar kun je zeker wel meet dan 2.4k mee farmen hoor.
Werken jullie ook in rondes? Of sturen jullie een keer om de zo veel uur de lc'tjes eruit?


Nah, geen moeite gedaan hoor. We hebben gewoon een 24/7 team momenteel dus het is niet dat we moeite hebben gedaan om dat te bereiken ;)
>jullie
ik speel solo op mijn account, en ik stuur zoals het nu is elke 10 minuten al mijn lc er uit met 1 lc per keer, en ieder dorp dat een muur heeft daar stuur ik 2 rammen op af..
2.4k farms zet me nog steeds in de top 20 van aantal per dag
is mijn farmradius misschien te groot? dat mijn LC te lang loopt?
ik farm tot een afstand van 30 vakjes
 

DeletedUser72076

Guest
Ik ben onbekend met de term "shapen". Wat houdt dat precies in?

Kan verschillende dingen betekenen, meest basis betekenis is de muren van je Farms laag houden. De tweede zijn van mensen die, en dit is half giswerk want het is lang geleden, bedacht hebben dat ze de bouwrichting van bb's kunnen beïnvloeden door bepaalde gebouwen te kata'en. Echt bewijs van het tweede heb ik niet, maar dacht dat het wel werkte not sure.
 

DeletedUser79481

Guest
Consequent muren blijven slopen met bijvoorbeeld 300 bijl erbij. Gaan ze burgerwacht kloten kun je altijd nog de boer slopen :p
Kan verschillende dingen betekenen, meest basis betekenis is de muren van je Farms laag houden. De tweede zijn van mensen die, en dit is half giswerk want het is lang geleden, bedacht hebben dat ze de bouwrichting van bb's kunnen beïnvloeden door bepaalde gebouwen te kata'en. Echt bewijs van het tweede heb ik niet, maar dacht dat het wel werkte not sure.
ahh zo , bedankt :)
 
Bovenaan