Stelling van de Dag

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Om de activiteit een beetje hoog te houden leek dit me wel een leuk topic.

Het is heel simpel: plaats een wereldgerelateerde stelling en laat de discussie losbarsten. Wanneer de discussie klaar is komt iemand met een nieuwe stelling (hoeft niet elke dag) en dan begint de cirkel opnieuw.

Stelling: Geen enkele van de huidige top 10 stammen heeft potentie om het einde van de wereld te halen.
 
Reactiescore
1.049
Om de activiteit een beetje hoog te houden leek dit me wel een leuk topic.

Het is heel simpel: plaats een wereldgerelateerde stelling en laat de discussie losbarsten. Wanneer de discussie klaar is komt iemand met een nieuwe stelling (hoeft niet elke dag) en dan begint de cirkel opnieuw.

Stelling: Geen enkele van de huidige top 10 stammen heeft potentie om het einde van de wereld te halen.
Eens,
Maar bedoel je einde van de wereld als in de stam haalt hem? Of in deze samenstelling hebben ze kans om te winnen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Eens,
Maar bedoel je einde van de wereld als in de stam haalt hem? Of in deze samenstelling hebben ze kans om te winnen?

Mwa, niet per se in deze samenstelling, want recruiten enzo is ook een ding, maar als je gewoon kijkt naar ligging en kwaliteit van accounts enzo.
 

DeletedUser79481

Guest
Om de activiteit een beetje hoog te houden leek dit me wel een leuk topic.

Het is heel simpel: plaats een wereldgerelateerde stelling en laat de discussie losbarsten. Wanneer de discussie klaar is komt iemand met een nieuwe stelling (hoeft niet elke dag) en dan begint de cirkel opnieuw.

Stelling: Geen enkele van de huidige top 10 stammen heeft potentie om het einde van de wereld te halen.
Oneens, ik denk dat de nuance ligt in de verwoording van de stelling.
Ik geloof dat in de huidige samenstelling van stammen, de potentie aanwezig is om het einde van de wereld te halen, er eigenlijk zelfs ook wel te winnen.

Maar ik geloof dat geluk hier een grote rol in speelt, wanneer de huidige top 5 rustig door kan groeien, zonder dat ze ruzie met elkaar zoeken.. Dat er best een kans bestaat dat in ieder geval 1 van de stammen een stuk van de kaart zo dicht kan bezetten, dat het praktisch onmogelijk, en tevens ook niet rendabel wordt, om de stam weg te vagen.
Zullen ze nog in de top 10 staan als de wereld eindigt? Mogelijk, zullen ze de wereld winnen? Veel onwaarschijnlijker..
 

DeletedUser75339

Guest
WH : Samenraapsel van wat onbekende pp abusers :
Geen schijn van kans

Gertje : Samenraapsel van wat bekende pp abusers
Meer ervaring aanwezig , maar ook weer puur op punten gerekruteerd , geef ik hen ook niet veel kans

TRF : Zelfde verhaal als WH , maar minder abuse

Fralo. : "premade" van w59 vinage zonder serieuze insteek en waar veel van leden wordt gewisseld : niet serieus te nemen als stam atm

:( onbekende stam waar ik enkel fearless herken , veel stamwissels , verliezen dorpen etc

NP stam van oops en raw met een hoog ted gehalte

PDI geen verliezen , relatief weinig stamwissels en pp abusers
denk niet dat ze een kans maken , maar ze doen het toch niet slecht atm

P.H. werd door imootje opgericht. Vragen kun je richten aan: imootje.
Alleen is imootje al 3 dagen niet meer actief samen met een ander lid : geen kans

-WF- weinig stamwissels , verliezen en de noobs worden geinternd
van alle stammen geef ik hen nog van het meeste kans , maar vrees dat ze kwalitatief toch tekort gaan schieten
pino1967 was bv op 51 een mb van een bedenkelijk niveau

Gods 2 van de 5 spelen serieus , heb je geen serieuze stam

Conclusie : ik denk niet dat 1 van de huidige top 10 stammen het ver gaat schoppen
 

DeletedUser79481

Guest
Aangezien deze stelling al een beetje dood is, heb ik een volgende stelling.
(als Hopeful dit niet leuk vindt, dan mag hij zijn mod privileges gebruiken en ik snap niet waarom ik daar toestemming voor aan het geven ben lol)

Stelling: Het verhogen van de BBdorp : spelerdorp verhouding naar 2, zou gunstig zijn voor gewone spelers die geen pp-abusen (minder dan 1k PP/maand spenderen).
 
Reactiescore
1.049
Aangezien deze stelling al een beetje dood is, heb ik een volgende stelling.
(als Hopeful dit niet leuk vindt, dan mag hij zijn mod privileges gebruiken en ik snap niet waarom ik daar toestemming voor aan het geven ben lol)

Stelling: Het verhogen van de BBdorp : spelerdorp verhouding naar 2, zou gunstig zijn voor gewone spelers die geen pp-abusen (minder dan 1k PP/maand spenderen).
Nee,
PP abusers hebben meer troepen dus zullen er ook meer profijt uit halen mits het slimme abusers zijn.
Ook zal de wereld dan of tering lang duren of worden gewonnen door BB-edelaars.
 

DeletedUser79481

Guest
Nee,
PP abusers hebben meer troepen dus zullen er ook meer profijt uit halen mits het slimme abusers zijn.
Ook zal de wereld dan of tering lang duren of worden gewonnen door BB-edelaars.
Dat laatste is zeer zeker waar,
Maar zou je niet denken dat hier de beste farmers het grootste voordeel hebben, in plaats van de mensen die de meeste PP uitgeven? Of verwacht je dat de PP-abusers een nog grotere lead krijgen boven de normale spelers, ongeacht of ze vet pro farmen (Savior of the North level), of dat ze noob farmen (Tedtski level)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Aangezien deze stelling al een beetje dood is, heb ik een volgende stelling.
(als Hopeful dit niet leuk vindt, dan mag hij zijn mod privileges gebruiken en ik snap niet waarom ik daar toestemming voor aan het geven ben lol)

Stelling: Het verhogen van de BBdorp : spelerdorp verhouding naar 2, zou gunstig zijn voor gewone spelers die geen pp-abusen (minder dan 1k PP/maand spenderen).

Want?

Wat zouden zij er voor voordelen uithalen?
 

DeletedUser75339

Guest
Het verschil in farminkomsten wordt gewoon groter voor de rest verandert er niks, want het is niet dat je abused dat je niet farmt kijk naar savior, red etc
Early zou dit zelfs een boost zijn voor die spelers omdat die de enige zijn met redelijke troepenaantallen.
Degenen die niet farmen zou je natuurlijk wel makkelijker inhalen, maar degenen die er pp insteken gaan er meestal ook wel meer tijd/moeite insteken en dat betekent ook farmen.
 

DeletedUser79481

Guest
Want?

Wat zouden zij er voor voordelen uithalen?
Als je bedenkt dat farmen een skill is, en PP-abusers hun plekje in de top pakken door hun PP. Dan zou een toename in de opbrengst van de toepassing van skills gunstig zijn voor de spelers die het puur op skills doen
 
Reactiescore
1.049
Als je bedenkt dat farmen een skill is, en PP-abusers hun plekje in de top pakken door hun PP. Dan zou een toename in de opbrengst van de toepassing van skills gunstig zijn voor de spelers die het puur op skills doen
PP abusers kunnen ook farmers op t acc nemen :)
 

DeletedUser77710

Guest
Nee,
PP abusers hebben meer troepen dus zullen er ook meer profijt uit halen mits het slimme abusers zijn.
Ook zal de wereld dan of tering lang duren of worden gewonnen door BB-edelaars.

De meeste dikke abusers zijn geen no-life farmers. Diegene die echt de top willen bereiken, maar geen tot niet veel pp willen besteden, hebben ook kans om beginstadium in de top 20 te draaien. Eigenlijk maakt dit toch niet uit, want de spelers die dik abusen, zijn binnen de 2/3 maand uit de top 40.

De bb-edelaars valt mee vind ik op gewone werelden. Als je dan naar classics kijkt, moet je dat niet doen omdat binnen beperkte tijd een bb van 26 punten uitgebouwd is.
 
Reactiescore
2.508
Ik vind sws dat er op deze wereld dramatisch gefarmt wordt. Ik farm solo top 20 ondanks mijn late start. Al moet ik wel zeggen dat ik er mooi dat PP in heb zitten, maar binnen een week top 20 kunnen farmen is gwn best triest ivm het troepen nadeel(achterstand).
 
Reactiescore
3.540
Ik vind sws dat er op deze wereld dramatisch gefarmt wordt. Ik farm solo top 20 ondanks mijn late start. Al moet ik wel zeggen dat ik er mooi dat PP in heb zitten, maar binnen een week top 20 kunnen farmen is gwn best triest ivm het troepen nadeel(achterstand).

Zeer mee eens. Ik sta ook solo top 20 na een 3 dagen ban in early game en ik farm met minder dan 1000 LC zonder spelerfarms. Laat dat ff tot je door dringen.
 
Bovenaan