Stelling van de Dag

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dit is natuurlijk een stelling waar je theoretisch naar kan kijken. Maar als je de menselijke eigenschappen erbij haalt?

Er is ook aangegeven "bijna onvermijdbaar". Er zullen vast wat uitzonderingen zijn op die regel. Maar in mijn ogen is het praktisch bijna onvermijdbaar dat zo'n situatie ooit plaatsvindt op een wereld. Er zijn namelijk altijd wel genoeg mensen die het spel laten vallen als het perspectief te laag wordt en de persoonlijke inzet om het te compenseren hoger wordt.

Ik heb deze scenario op alle werelden gezien waar ik speelde, W41 laat ik erbuiten ivm ban waves, Finity W53, Hunt W57 Adios deels W60, W61 Lick.. Hier op W62 is voor het eerst voor mij dat ik bij de verliezende kant zit. Wat ik wel merk is dat ik voor enkele van die werelden wel begrip heb voor de keuzes van de andere partijen. Soms is de situatie zo uitzichtloos en kost het zoveel moeite om bij te houden dat het geen gezonde balans meer te noemen is. Vroeger vond ik de keuzes ook belachelijk om op delete te gaan, maar intern maakte ik het niet mee. Heb toch wel op deze wereld een goede les geleerd vind ik zelf. De vraag is uiteraard of je te vroeg opgeeft, waar ik bv op W53 sprake van vond, of dat het ook echt een gezond moment is om de stekker eruit te halen.
 
Reactiescore
245
Gewoon alle spelers van de stam Gods verdelen over 2 stammen en tegen elkaar laten strijden en je hebt wss nog een deftige strijd xp
 
Reactiescore
3.457
W53 was dan ook een aparte situatie Joa.
Een bg die op de afgrond stond zo geholpen met het draaien van vele vv’s ,advies geven over tactische recruits.
Die ineens de vijand ging recruiten en direct de bg opzegde.
Wat Finity in een hele moeilijke positie bracht,vieze wereld was dat.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
W53 was dan ook een aparte situatie Joa.
Een bg die op de afgrond stond zo geholpen met het draaien van vele vv’s ,advies geven over tactische recruits.
Die ineens de vijand ging recruiten en direct de bg opzegde.
Wat Finity in een hele moeilijke positie bracht,vieze wereld was dat.

Finity + ANB was dan nogal een overmacht wel. :p

Volgens mij was het een aardig gelijke strijd though. Weet iig dat ANB echt enorm weinig kwaliteit had :p.
Meerdere accs heb ik 1command moeten leren en dergelijke. Dus Finity heeft wel snel opgegeven geloof ik.
 
Reactiescore
331
Gewoon alle spelers van de stam Gods verdelen over 2 stammen en tegen elkaar laten strijden en je hebt wss nog een deftige strijd xp

Probeer ik al een tijdje voor elkaar te krijgen :D
Maar dan zouden er een deel naar Mp moeten gaan, om stamboosts eerlijk te houden :eek:
 
Bovenaan