Stelling van de dag!

DeletedUser77942

Guest
Mikey loopt beetje te stoken terwijl die zelf niks te zeggen heeft. Ben benieuwd wanneer die uit zn yolo-modus gaat, vind dit gedrag toch apart.

Moet eerlyk zeggen dat ik de kwaliteit nu niet echt uitermate hoog noem op NUA
Eerder gewoon het zelfde niveau als de meeste hier

Al lijkt het op zn manier van praten dat hij zichzelf een echte eindbaas vind
Jammer @.game heb deze wereld wel betere spelers voorbij zien komen als jou
 
Reactiescore
310
ik beweer nergens dat ik de beste ben, die persoon zit nu in jou stam.

Je hoeft ons ook geen toppers te vinden, maar wij houden ons front waar jullie verliezen :D
en nogmaals dat je een speler hebt met 25 3k dorpjes waar 9k/9k in staat in ons cluster en alleen daarmee wat kan zegt genoeg :D

Ik zou me focussen op het verkrijgen of behouden van dorpen binnen je stam in plaats van zeggen hoe ik mijzelf al dan niet zie en wat mij kunnen is :D
 

DeletedUser79415

Guest
Wat een praatjesmakers hier ..

Wees eens lief voor elkaar, een spelletje met pit is leuk maar elkaar continu aanvallen met woorden heeft geen zin.

Aub speel TW en kijk wie eerder weg wordt gespeeld, pas daarna elkaar belachelijk maken of uitdagen zou terecht zijn. Nu zijn jullie enkel maar groot praat.

Say amen .
 
Reactiescore
310
Het gaat niet om groot praten of het spelletje met pit spelen,

het gaat erom dat wij geen enkel reden hebben ons possitief of degelijk t.o.v. adios te gedragen en doen wij dus ook niet.
Problemen worden niet opgelost, er wordt gebanned, vervolgens wordt er geadeld gedurende die ban, en daar bovenop clusterfucks.

Als ik adios kan demotiveren door aan te tonen dat hun eigen stamgenoten simpelweg niet het gewenste niveau bevatten waarvan oorspronkelijk uitgegaan werd, en dat ze zelfs hun persoonlijke vijand de winst meer gunnen dan zichzelf of hun medeleden dan benadruk ik dat maar al te graag.
 
Reactiescore
141
Niet alleen stabben ook nog eens 100% intern, waaruit hun bestaan,

moet je een hoge pet van ze op hebben ? zeker niet, zijn we blij dat ze uit KOETS zijn gegaan? zeker wel.

Door hun is inge weg gegaan zoals ik heb begrepen, en dat heeft adios alleen al verzwakt.

Wel grappig dat je zegt dat we uit 100% intern bestaan. Doordat we alleen maar internen hebben we zeker ook de nr1 ODA in handen? Want om te internen heb je echt veel troepen nodig.

Jij bent blij dat we uit KOETS zijn? Leg me eens uit waarom wij zogenaamd 'slecht' waren voor die stam?

Dat Inge weg is gegaan door de join van de koets leden is spijtig, maar niks aan te doen.
 
Reactiescore
310
simpel, als je snel dorpen verkrijgt zonder moeite te doen bouw je een voorsprong uit, je bespaard troepen waardoor je meer kan farmen en nog sneller zal groeien, dit alles zal resulteren in meer clears beschikbaar verdeeld over een grotere hoeveelheid dorpen.

als jij zonder clears kan edelen betekend dit dat je alle kan doneren aan je stam en continue weg kan sturen om te bashen, dus jullie intern gedrag heeft zeker bijgedragen aan jullie ODA positie, hierbij komt nog eens het feit dat een groot gedeelte van de spelers veel later is begonnen.

Ik ben blij dat jullie uit KOETS zijn gegaan voor jullie eigen belang, jullie intentie om spelers achter te laten en ze vervolgens op te edelen zoals: Rise against, Unique. & Donald trump is egoïstisch, een overmacht die gecreëerd was zonder dat deze accounts daar wat aan konden doen, wat voor mij te kwalificeren was als een pure stab. want je laat ze achter, en edeld ze op. Dat jullie Nap"s aanbieden moet niet genereus/beleefd overkomen of wat dan ook, dit is enkel om jullie eigen zooi op orde te krijgen dus dat hoef je ook niet te benoemen.

Het verschil is dat als je geen overmacht hebt betreft clustervorming, of wel weerstand krijgt jullie gewoon matige spelers zijn mag ik bepaalde bronnen geloven :p. Mijn vermoeden is dan ook dat wanneer je een tijdje geen interns krijgt en vast ligt, en zelf tegen een bijvoorbeeld shakedow8n speelt je het hard zal afleggen en vermoedelijk met daphne schippers mee zal rennen.

Verder zijn jullie als team crack lekker aan het clusterf@cken bij bloodarrow wat ronduit zielig is, zegt ook genoeg over jullie capaciteiten en morele denkwijze betreft fairplay.

Maar de tijd zal het uitwjzen, leuke uitdaging toch om mij ongelijk te bewijzen en de mond te snoeren?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Verder zijn jullie als team crack lekker aan het clusterf@cken bij bloodarrow wat ronduit zielig is, zegt ook genoeg over jullie capaciteiten en morele denkwijze betreft fairplay.

Als ik zo snel zie was het gewoon een MB waarmee geCF'd is (?). Lijkt me wel overdreven om hierover te posten dan.
 

DeletedUser76132

Guest
Hij heeft een speler die de gehele wereld in me cluster ligt gevraagd te helpen, als jij spelers die geheel in je tegenstander zijn cluster ligt vraagt om hulp das een ding en laf,

Als hierbovenop komt dat ze ook nog eens de vv van hem hebben binnen adios in plaats van de speler zelf, plus het feit dat hij 3k dorpen heeft met boer 30 en zo met moraal kut tjah,

Typeert adios haha,

Jullie hebben een hoop gezeik gehad met clusterfucken etc meen ik te herinneren omdat jij je eigen regels zou overtreden, en dit kan dan wel?

Nogmaals als adios zo wil spelen prima, maar dan moet je ook niet janken als ik het benoem hoe zielig ze zijn plus het feit dat ze nog steeds falen.

Dan nog daarbuiteb gelaten dat er feadeld wordt gedurende een ban bewust haha
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hij heeft een speler die de gehele wereld in me cluster ligt gevraagd te helpen, als jij spelers die geheel in je tegenstander zijn cluster ligt vraagt om hulp das een ding en laf,

Als hierbovenop komt dat ze ook nog eens de vv van hem hebben binnen adios in plaats van de speler zelf, plus het feit dat hij 3k dorpen heeft met boer 30 en zo met moraal kut tjah,

Typeert adios haha,

Jullie hebben een hoop gezeik gehad met clusterfucken etc meen ik te herinneren omdat jij je eigen regels zou overtreden, en dit kan dan wel?

Nogmaals als adios zo wil spelen prima, maar dan moet je ook niet janken als ik het benoem hoe zielig ze zijn plus het feit dat ze nog steeds falen.

Dan nog daarbuiteb gelaten dat er feadeld wordt gedurende een ban bewust haha

Ik volg je niet? Het gaat toch om petje01? Een MB van Blood die Crack opedelt, gepaard met ODD stijgingen. Zie niet in waarom dit vuil zou zijn.
 

DeletedUser76132

Guest
Jawel , ik zeg. Namelijk dat het adios typeert? Wat snap je niet?

Meerdere mensen uit de stam doen het, het is triest, en ookal is het een mb of whatever het is clusterfucken

Ze gebruiken alles en iedereen omdat ze niet kunnen fronten, wel ff bij de les blijven joachim
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Jawel , ik zeg. Namelijk dat het adios typeert? Wat snap je niet?

Meerdere mensen uit de stam doen het, het is triest, en ookal is het een mb of whatever het is clusterfucken

Ze gebruiken alles en iedereen omdat ze niet kunnen fronten, wel ff bij de les blijven joachim

Nouja ik vind met MB's clusterfucken hartstikke legaal hoor. Niks triest.
 

DeletedUser77942

Guest
Jawel , ik zeg. Namelijk dat het adios typeert? Wat snap je niet?

Meerdere mensen uit de stam doen het, het is triest, en ookal is het een mb of whatever het is clusterfucken

Ze gebruiken alles en iedereen omdat ze niet kunnen fronten, wel ff bij de les blijven joachim

Moet je je mb maar stacken

Een mb is een verlengde van de moraalheer
Dat je dan een mb kiest die wss inactief is aangezien die weggedeld word is aan jezelf te danken
 

DeletedUser78224

Guest
ik wil niet stoken hoor maar die adios spelers hebben er wel een handje van om inactieve spelers te benaderen voor vv of whatever, om op die manier een voorsprong te krijgen op anderen. als jullie nou eens echt gaan aanvallen ipv continu zielige streken uit te halen dan wordt het voor red misschien ook wat leuker, nu is het zo makkelijk allemaal. daarnaast nog even inhakend op broken arrow, knul ga lekker internen dan win je vast de wereld.
 
Reactiescore
310
ik wil niet stoken hoor maar die adios spelers hebben er wel een handje van om inactieve spelers te benaderen voor vv of whatever, om op die manier een voorsprong te krijgen op anderen. als jullie nou eens echt gaan aanvallen ipv continu zielige streken uit te halen dan wordt het voor red misschien ook wat leuker, nu is het zo makkelijk allemaal. daarnaast nog even inhakend op broken arrow, knul ga lekker internen dan win je vast de wereld.


wil je lachen?

Beste mensen dit is hoe adios het speelt #2k18 #clusterfucken #metoo :D
https://gyazo.com/0aafbd8a18cdbc51fc5dbfb376e197ff

Lachwekkend, wij pakken dorpen zelf door skill, iets wat ze niet kennen binnen adios, dit moet natuurlijk gecompenseerd worden.

Komt goed we krijgen ze wel, en kijken wie dan over laag spel zal praten :D Spartelende insecten zijn het opzoek naar hun laatste adem.
 
Reactiescore
853
Hij heeft een speler die de gehele wereld in me cluster ligt gevraagd te helpen, als jij spelers die geheel in je tegenstander zijn cluster ligt vraagt om hulp das een ding en laf,
Hier kan Red niets op zeggen nadat ze een MB aannamen midden in het cluster van Tiranu. Een samenwerking met iemand in jouw cluster vind ik trouwens niet zo gek? Dan had je die speler maar moeten opruimen toch?

Als hierbovenop komt dat ze ook nog eens de vv van hem hebben binnen adios in plaats van de speler zelf, plus het feit dat hij 3k dorpen heeft met boer 30 en zo met moraal kut tjah,
Gaat om kevinknip
Wij hebben de VV van Kevinknip niet, dit account wordt bespeeld door de speler zelf en zeer zeker niet door Adios (tenzij ik voorgelogen wordt).

Wij hebben geen mb"s
Harry008?

ik wil niet stoken hoor maar die adios spelers hebben er wel een handje van om inactieve spelers te benaderen voor vv of whatever, om op die manier een voorsprong te krijgen op anderen. als jullie nou eens echt gaan aanvallen ipv continu zielige streken uit te halen dan wordt het voor red misschien ook wat leuker, nu is het zo makkelijk allemaal. daarnaast nog even inhakend op broken arrow, knul ga lekker internen dan win je vast de wereld.
Ik denk niet dat jullie hier ook maar iets over mogen zeggen. Over hypocrisie gesproken. Zijn we vergeten dat TraseColare een PM stuurde naar Koning Zopet met de vraag of hij zijn vv niet bij hen wilde zetten?
 

DeletedUser78491

Guest
Het verschil in Kevinknip en kidnatio zit hem in 2 dingen voor mij.
1tje is hier al besproken en daar worden we het toch niet over eens.

De tweede is dat wij express NIET dorpen van kidnatio overnamen voor een toren of edels. Wij lieten onze mb het edelen zelf doen.

Murus gebruikt hier een volstrekt willekeurige speler in het cluster van NUA die dan opeens met toch behoorlijk mooi getimes antisnipes in treintjes komt terwijl dit eerst niet zo was.

Nu gaat het zelfs zo ver dat murus een torendorp overneemt diep in NUA zijn cluster. Volgens de afspraken met RED is dit cf'en in zijn puurste vorm. Zijn de afspraken met koets anders?
 
Bovenaan