Stelling van de dag!

DeletedUser78825

Guest
Dus? Geeft dat Cala het recht om anderen op hun vingers te tikken terwijl hij als leider bewust de regels heeft genegeerd?
Dat heet hypocriet,zwakke stelling trouwens van je Patrick ;-)
Jij wilt dus zeggen dat lage akties eigenlijk helemaal niet zo erg zijn aangezien iedereen wel eens een regel verbreekt ?

Je leest weeral enkel wat je wilt lezen, Inge.
Wat ik wil zeggen is het feit dat iedereen ooit een fout heeft gemaakt en dat mensen kunnen leren uit hun fouten.
Ja, hij heeft fouten gemaakt. In het verleden.
 

DeletedUser78224

Guest
die vrouwen blijven ook altijd maar doorhameren op 1 punt
man man man
 
Reactiescore
3.457
Je leest weeral enkel wat je wilt lezen, Inge.
Wat ik wil zeggen is het feit dat iedereen ooit een fout heeft gemaakt en dat mensen kunnen leren uit hun fouten.
Ja, hij heeft fouten gemaakt. In het verleden.
En daarom mag ik niet zeggen dat het hypocriet is als Cala iemand op de regels wijst ?
Hebben wij ook kunnen lezen dat Cala oprecht zijn spijt heeft betuigd van zijn aktie? Nee sterker nog hij gooit het erop dat zijn visie anders is wat ook jij wederom steunde.
Nu spreek jij van een fout dus ik neem aan dat je nu inziet dat het zeker wel een lage streek was om zelf beter te worden?
 

DeletedUser78825

Guest
En daarom mag ik niet zeggen dat het hypocriet is als Cala iemand op de regels wijst ?
Hebben wij ook kunnen lezen dat Cala oprecht zijn spijt heeft betuigd van zijn aktie? Nee sterker nog hij gooit het erop dat zijn visie anders is wat ook jij wederom steunde.
Nu spreek jij van een fout dus ik neem aan dat je nu inziet dat het zeker wel een lage streek was op zelf beter te worden?

Sinds die periode heeft Joachim zich ook verbeterd. Ik vind dus dat het daarom onnodig is om zoiets te zeggen, ja.
Er is een positieve verandering geweest.
En ja, ik heb mij hier nadien ook over uitgesproken (intern) maar sindsdien zijn er over het algemeen dingen veranderd - for the better.
 
Reactiescore
3.457
Ah en daarom mag ik er niet meer over beginnen? Meneer heeft zich in jouw ogen verbeterd zonder excuus aan Adios of wat dan ook en het is allemaal verleden tijd en onnodig om aan te halen,lol...
 

DeletedUser78825

Guest
Ah en daarom mag ik er niet meer over beginnen? Meneer heeft zich in jouw ogen verbeterd zonder excuus aan Adios of wat dan ook en het is allemaal verleden tijd en onnodig om aan te halen,lol...

Je moet niet doen alsof Joachim nog niks veranderd is en nog steeds dezelfde handelingswijze toepast op dit exacte moment.
 
Reactiescore
62
Ik ging niet reageren omdat ik, uiteraard, wat teleur gesteld ben in de geleden verliezen. Maar het beeld dat nu geschetst wordt komt niet overeen met de werkelijkheid, en de posts van Mikey zijn zelf ronduit lachwekkend.

- Cracksparrow stabt
Huh? Waar? Hoe? Door JULLIE bakken mb's op te edelen? Of door jullie bg-stam Ronin te edelen?
Misschien door ons aan de nap-regels te houden? Help me effe Mikeytje.
- Cracksparrow het intern-account
Ik zou durven beweren dat het minst interns uit de top 3 hebben, misschien wel top 5. Wij hebben amper oda gehaald door het doneren aan de stam, het is allemaal zelf verkregen bij onze aanvallen op targets en door onze activiteit.
Misschien heb je gelijk dat we niet zouden meekunnen aan het front (ik denk eerder van wel, maar bon, dat zullen we nu niet meer achterhalen), het was dan ook een bewuste keuze dat we de rim in wouden. We doen daarin ons werk goed, zou zelf heel goed durven zeggen.
- Crack heeft de stam met slechte intenties achter gelaten
Heeeey, dit is toch wel de beste haha. Niemand deed zoveel moeite voor Koets voor ons vertrek dan wij. Mikey weigerde te helpen (heeft volledig Koets een bende noobs en naaiers genoemd), Danny zei dat er totaal niets meer in zat, Mathieu zei me dat ik zeker moest vertrekken (en nog zoveel mogelijk van hem moest internen, wat we trouwens niet gedaan hebben), en zo kan ik wel even doorgaan.

Onze overmacht is gecreërd door activiteit, activiteit die jij nu ook kan opbrengen door je belabberde IRL situatie Mikey.

Ooh en Danny, vraag eens aan Mikey hoe Inge onder andere aan info kwam :oops:

Om dan op de huidige situatie terug te komen; zoals Jer zegt zijn er accounts die toch minder zin hadden om tw te spelen dan eerder bleek. Er zijn echter nog altijd een aantal helden die door doen en hun uiterste best doen. Het zou weljammer zijn om alle krediet van Red weg te nemen, jullie zijn dikke toppertjes en ik kan jullie enkel feliciteren met het resultaat. Ook in het bijzonder voor Joachim, iemand die tenminste het hoofd koel kan houden en zich niet laat zakken tot het niveau van grootheidswaanzin en verwijten.
 
Reactiescore
3.457
Je moet niet doen alsof Joachim nog niks veranderd is en nog steeds dezelfde handelingswijze toepast op dit exacte moment.
Aangezien we geen excuus oid hebben gezien van meneer vind ik hem niks veranderd nee.
Dat jij het intern wel meemaakt is natuurlijk fantastisch Patrick , maar vergeet niet dat hij als leider expres de regels van de cf nap heeft verbroken en daarbij een naam over zichzelf heeft afgeroepen als vieze lage speler/leider.
Komt iemand met oprechte excuses dan kan ik achter jouw visie staan maar aangezien meneer nooit 1 poging heeft gedaan om zijn fouten te erkennen en voluit durft te zeggen dat het echt een stomme fout was hoeven wij niet te geloven dat Joachim in zijn positieve is veranderd.
 
Reactiescore
3.457
Ooh en Danny, vraag eens aan Mikey hoe Inge onder andere aan info kwam :oops:
Lol krijgen we dit?
Ik ging pas spelen op w60 toen de fusie was afgeketst ,ga maar weer ff lekker knikkeren dus.
 
Reactiescore
62
Nog een laatste punt dat ik wil aanhalen;
Het is enorm jammer dat Inge door onze join gestopt is (ik weet er het fijne niet van, alhoewel ik de teleurstelling na w56 wel begrijp), maar voor de rest zijn wij, op een beetje gezeik in het begin na, heel goed onthaald geweest en zijn er naar mijn weten ook geen grote conflicten geweest.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Lol krijgen we dit?
Ik ging pas spelen op w60 toen de fusie was afgeketst ,ga maar weer ff lekker knikkeren dus.

Je was dus helemaal niet betrokken bij de fusie besprekingen?
 
Reactiescore
3.457
Je was dus helemaal niet betrokken bij de fusie besprekingen?
Ik heb mij totaal niet bemoeid met fusie besprekingen ,wist zelfs nog niet eens of ik überhaupt w60 wilde spelen?
Waar wil je heen met je verhaal?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik heb mij totaal niet bemoeid met fusie besprekingen ,wist zelfs nog niet eens of ik überhaupt w60 wilde spelen?
Waar wil je heen met je verhaal?

Jij hebt dus niet in de Whatsappgroep "Project sloop Koets / RED" gezeten?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Jazeker ,is dat een zonde ofzo?

Leek mij toch duidelijk een groep voor fusiebesprekingen voor een massastam tussen een combinatie van Koets en Adios:confused:
 
Reactiescore
3.457
Leek mij toch duidelijk een groep over speciaal fusiebesprekingen tussen de massastam van een combinatie van Koets en Adios:confused:
Uh ja en?
Ik farmde toen nog pp en was helemaal niet van plan om te spelen.
Dus vertel mij eens wat je punt is nu?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Uh ja en?
Ik farmde toen nog pp en was helemaal niet van plan om te spelen.
Dus vertel mij eens wat je punt is nu?

Dat je er wel mee bemoeid mee hebt en je eerst zei dat niet te zijn
 
Reactiescore
3.457
Dat je er wel mee bemoeid mee hebt en je eerst zei dat niet te zijn
Mmm bijzondere opvatting heb jij.
Ik zat op een 300 punten account pp te farmen,wilde stoppen op w60, wordt in een groep gegooid op app en jij suggereert dat ik plannen aan het maken was over een fusie?
Ik heb mij ongezouten mening gegeven over bepaalde accounts omdat men mij dit vroeg,en dan ben ik nu ineens 1 die een fusie regelde?
Haha heel sterk van je :)

Ook een erg interssant onderwerp maar niet heus.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Mmm bijzondere opvatting heb jij.
Ik zat op een 300 punten account pp te farmen,wilde stoppen op w60, wordt in een groep gegooid op app en jij suggereert dat ik plannen aan het maken was over een fusie?
Ik heb mij ongezouten mening gegeven over bepaalde accounts omdat men mij dit vroeg,en dan ben ik nu ineens 1 die een fusie regelde?
Haha heel sterk van je :)

Ook een erg interssant onderwerp maar niet heus.

Suggereer ik inderdaad als het groepsonderwerp letterlijk is om Red en de overige Koetsleden te slopen, is toch geen hele gekke gedachte? Ik vind het wel interessant hoor:)
 
Reactiescore
3.457
Suggereer ik inderdaad als het groepsonderwerp letterlijk is om Red en de overige Koetsleden te slopen, is toch geen hele gekke gedachte? Ik vind het wel interessant hoor:)
Oh sorry mijn intentie was echt om met mijn account Savior van 300/400 punten Koets en Red te slopen.
Enige reden dat ik in de groep werd gegooid was omdat men info wilde over bepaalde accounts waar ik op eerdere werelden ervaringen mee had gehad.

En ik snap nog steeds je punt niet?
Er was een groeps app ja, wat wil je nu bereiken bij mij?
Dat ik afwist van een mogelijke fusie? Ja
Was ik daar actief mee bezig? Nee
 
Bovenaan