Stelling van de dag!

DeletedUser78825

Guest
Zijn de end world rangen vaak ook niet gewoon geboost? Dus hoe vaak zijn die dan verdiend?
 

DeletedUser78825

Guest
Daar doet iedereen hetzelfde en is het niet de race tegen de klok.

Oneens. Je hebt dan de afsluitingsperiode als klok en dus is het nog steeds een race tegen de klok.
Verder geeft het ook de wereld ineens heel anders weer omdat mensen zo graag op die #1 ODA, #1 Punten of weet ik veel wat willen staan.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stelling: Het dorpenverlies van Lo Inovidable is volledig toe te wijten aan het account en niet aan de stam.
 
Reactiescore
310
Stelling: Het dorpenverlies van Lo Inovidable is volledig toe te wijten aan het account en niet aan de stam.

is dit niet altijd zo tenzij jeremy dorpen verliest? :p

Lo is hard gepakt zeg damn

Maarja, adios kan toch alleen maar clusterfucken , stabben en andere accounts etc gebruiken :D
Als ze fronten kijk is wat er dan gebeurd, prutsers.

Ben blij dat adios de beste uit KOETS heeft meegenomen (HAHAHAHAH)
 

DeletedUser77942

Guest
Stelling: Het dorpenverlies van Lo Inovidable is volledig toe te wijten aan het account en niet aan de stam.


Om eerlyk te zijn
Ligt dit niet alleen aan het account
Maar schiet de stam adios hier flink tekort

Ik wil red feliciteren met de geslaagde actie, oke lo kreeg veel clears maar met de juiste activiteit was er niet veel aan de hand geweest er zijn een aantal leden gister avond en vannacht flink bezig geweest met klaarzetten van het account
Maar als er dan totaal niet door de rest van de stam de tijd word genomen om bij te springen op een zondag vraag ik me af
Waarom zulke mensen nog tribalwars spelen

In ieder geval gun ik red de winst meer als dat ik het me eige stam gun naar wat ik nu weer gezien heb
 

DeletedUser77942

Guest
Heb je zelf vv gehad van lo? want je hebt wel tijd om je mening op het AF te delen
maar een paar snipjes

Ik ben idd de gene geweest die gister avond tot 11-11:30 en vannacht van 4 tot half 6 is bezig geweest daar maar als er dan niemand is die sochtens veder komt dodgen ofso dan houd t op he;)
 

DeletedUser77942

Guest
Dan heb je heel veel kunnen doen, zet mij aan het denken dat het voorbereidend werk slecht/matig gedaan is bij dergelijk dorpsverlies.

Je mag denken wat je wil denken
Want jou mening intreseert me toch vrij weinig
 
Reactiescore
310
De dorpen van je stamgenoot zo te zien ook niet :D

het feit dat je red wereldwinst gunt zegt al genoeg over je stam mentaliteit en in het bijzonder die van jou.

nou hup weer onder je steen en volgende wereld starten met nog meer stabbers en zielige praktijken,

bella ciao, bella ciao, bella ciao!
 
Bovenaan