Stelling van de dag!

DeletedUser77942

Guest
Gaat erom hoe de community er tegenover staat. Kata afspraken zie je bijvoorbeeld ook niet overal, maar dan gaat men er vanuit dat ze niet gebruikt worden.

Ik weet toevallig dat er een hele groep mensen van de community jou liever weg ziet

Da betekend dan toch ook niet dat jij stopt omdat een deel van de community dat vind?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik weet toevallig dat er een hele groep mensen van de community jou liever weg ziet

Da betekend dan toch ook niet dat jij stopt omdat een deel van de community dat vind?

Ik weet toevallig ook dat een hele groep mensen van de community mij graag zien.

Je snapt best wat ik bedoel, dit zijn niet vergelijkingen van dat soort niveau.
 
Reactiescore
1.962
Kijk jullie kunnen over R2W praten
Maar adios heeft een aantal leden die niet in adios horen zoals de mb spelers en de intern speler

Nou vraag ik me af al zou adios op 15 leden komen door recruiten wat is daar dan mis mee aangezien een stam 15 leden mag hebben

Dan had het tw team maar een wereld moeten maken waar bijvoorbeeld maar 8-10 man in de stam kunnen

Mijn mening is dat als je plek voor 15 hebt je er dus ook best 15 leden kunt aannemen

Red kan zichzelf namelijk ook makkelijk uitbreiden maar kiest er mischien zelf voor om dit nog niet te doen

Katas horen inderdaad bij het spel
Maar er zijn kata afspraken gemaakt anders kon je ze ook gewoon gebruiken

Er is nergens een regel opgesteld van niet teveel recruiteren

Dus vind dit een slechte vergelijking

Helemaal mee eens dat een stam 15 leden mag hebben, dat staat namelijk in de wereldregels maar wat nou als er een stamlimiet van 50 leden was? Dan ging je toch ook niet recruiteren tot je 50 leden hebt om vervolgens te zeggen dat een stam 50 leden mag hebben? beetje waardeloos argument imo.
 
Reactiescore
853
Helemaal mee eens dat een stam 15 leden mag hebben, dat staat namelijk in de wereldregels maar wat nou als er een stamlimiet van 50 leden was? Dan ging je toch ook niet recruiteren tot je 50 leden hebt om vervolgens te zeggen dat een stam 50 leden mag hebben? beetje waardeloos argument imo.
Gebeurde op W25 anders wel hoor.
 

DeletedUser77942

Guest
Helemaal mee eens dat een stam 15 leden mag hebben, dat staat namelijk in de wereldregels maar wat nou als er een stamlimiet van 50 leden was? Dan ging je toch ook niet recruiteren tot je 50 leden hebt om vervolgens te zeggen dat een stam 50 leden mag hebben? beetje waardeloos argument imo.

Zeg ook niet dat we tot de 50 zouden recruiteren
Aangezien adios nu maar aan de 11 echte leden zit

Wij hebben koets gebroken als er dan een aantal actieven accounts naar ons willen komen zie ik het punt er niet van in dat er geklaagd word
 
Reactiescore
853
Wil nog niet zeggen dat het goed te praten is:p
Dat vind jij ;). Ik ben het met je eens, ik ben er geen fan van. Ben echter van mening dat menig speler van visie verschilt, je kan dus niet stellen dat het wel of niet goed is. Het gaat altijd om de principes van de spelersgroep zelf, ik ben allang blij dat het niet een groot stabfest is op elke wereld, laat de noobs lekker rekruteren :D
 
Reactiescore
1.962
Zeg ook niet dat we tot de 50 zouden recruiteren
Aangezien adios nu maar aan de 11 echte leden zit

Wij hebben koets gebroken als er dan een aantal actieven accounts naar ons willen komen zie ik het punt er niet van in dat er geklaagd word

Nee maar je geeft wel als reden voor de recruits: een stam mag 15 leden hebben.
Maar zo als al eerder is aangegeven is een paar accounts ook niet erg, alleen het moeten er niet meer gaan worden:p
 

DeletedUser77942

Guest
Het zelfde met het idee van red om met koets een gap aan te gaan tegen ons
Kan ik begrijpen dat jullie dat deden
Aangezien het bij het spelletje hoort

Maar ook recruiten hoort er nou eenmaal bij
 
Reactiescore
853
Ja maar was W25 4 continenten groot? :p
Wel iets groter geloof ik. Maar als we de trend doortrekken zou dat uitkomen op 12+ continenten (50/15), voor zover ik me kan herinneren was W25 ook weer niet zo groot :p. Was tevens een geheimen wereld en voor zover ik me kan herinneren is gewoon elke speler met een geheim uitgenodigd, dat noem ik nou R2W.
 

DeletedUser77942

Guest
Wel iets groter geloof ik. Maar als we de trend doortrekken zou dat uitkomen op 12+ continenten (50/15), voor zover ik me kan herinneren was W25 ook weer niet zo groot :p. Was tevens een geheimen wereld en voor zover ik me kan herinneren is gewoon elke speler met een geheim uitgenodigd, dat noem ik nou R2W.

Hmmm dan zou ik nou @Calamity. Moeten uitnodigen die heeft er ook 2
 
Reactiescore
1.962
Wel iets groter geloof ik. Maar als we de trend doortrekken zou dat uitkomen op 12+ continenten (50/15), voor zover ik me kan herinneren was W25 ook weer niet zo groot :p. Was tevens een geheimen wereld en voor zover ik me kan herinneren is gewoon elke speler met een geheim uitgenodigd, dat noem ik nou R2W.

Als we dan toch oudere werelden erbij halen, W27 was ook geheimen wereld en de winnende stam had 39 leden. Moeten we hier op W60 maar het goede voorbeeld geven en niet eindigen door alle geheimen te recruiteren?:p
 

DeletedUser77942

Guest
Als we dan toch oudere werelden erbij halen, W27 was ook geheimen wereld en de winnende stam had 39 leden. Moeten we hier op W60 maar het goede voorbeeld geven en niet eindigen door alle geheimen te recruiteren?:p

Jammer had net @Calamity. Een uitnodiging gestuurd:(
 

DeletedUser78491

Guest
@Rubscrub

Eerst was het de hele wereld vs adios

En nu willen ze zich graag bij adios voegen lijkt mij dat we dit al stam niet verkeerd aangepakt hebben

Eerst was red in het voordeel tegen adios met de GAP met koets

Nu de situatie veranderd komen jullie liggen klagen op het AF
Standaart als je nu ineens de onderliggende partij bent

Volgens mij ben jij vergeten hoe heel Adios fel tegen het gebruik van die bg was en het als zwak spel zag. Het kan zijn dat je zegt dat dit een koekje van eigen deeg is, je kan ook zeggen dat jullie als stam je normen en waarden uit de deur hebben gegooid en niet achter je posts staan.

En nu willen ze zich graag bij adios voegen lijkt mij dat we dit al stam niet verkeerd aangepakt hebben
Als je mijn post goed zou lezen zeg ik dat het slim is voor je kansen op wereldwinst. Echter gaat heel mijn post over het andere deel van het spel, genaamd plezier en daar weet je niks op te zeggen.


Nu verder over @Felicitys zijn post:
Dit is een mening, wellicht vinden wij het heel leuk. Het behalen van "een overmacht" zou gedaan zijn door diplomatiek (sterk zal ik het niet noemen) spel.
Een account komt naar je toe als leiding, stuurt een solli in en wil de stam joinen. Adios doet een stemming, komt ja uit en er is een account gerecruit. Waar ik zie ik nou diplomatiek spel? Volgens mij is het enige wat Adios hier hoeft te doen een invite stureno_O

Dit zou Red ook kunnen doen, dat wij echter van mening verschillen over hoe een wereld gespeeld dient te worden is jammer, maar zou niets aan het plezier mogen afdoen.
Speelplezier is moeilijk een discussie over te houden, sinds het voor elke stam/persoon verschillend is. Echter wil ik je wel meegeven dat de partij die het voordeel krijgt door discutabel spel het natuurlijk leuk gaat vinden.

Tevens zitten in Adios momenteel 4 mb's/du's/interns, ik vind een recruit dan helemaal niet zo erg en vind dat er wel heel snel naar R2W wordt gezocht.
Dit is toch wel het zwakste deel van je post, je geeft aan dat er interns in Adios zitten en daarom het leden aantal en dus R2W wel meevalt. Ben je opeens vergeten dat het internen van accounts toch wel degelijk punten 'oplevert'. Dat de accounts daarna uit Adios gaan doet niks af aan het feit dat de punten van account nog wel in Adios zitten.

Zolang Adios niet half Koets en een deel Adten rekruteert vind ik dat het geen R2W is.
Dit is een mening waar wij blijkbaar in verschillen. Ik moet wel zeggen dat als stam die aan het recruiten is het wel héél erg bond moet maken om zichzelf als R2W te bestempelen.
 
Reactiescore
853
Een account komt naar je toe als leiding, stuurt een solli in en wil de stam joinen. Adios doet een stemming, komt ja uit en er is een account gerecruit. Waar ik zie ik nou diplomatiek spel? Volgens mij is het enige wat Adios hier hoeft te doen een invite stureno_O
De diplomatische keuze wordt gemaakt op het moment van beslissing, aannemen of niet. Dit wordt versterkt doordat er geen democratie is in Adios maar er eerder sprake is van een dictatuur. Als je beweert dat het enige wat Adios hoeft te doen is een invite sturen, als je het simpel bekijkt heb je gelijk. Als je echter kijkt naar wat er omheen speelt, zaken als is de rekruut uitvoerbaar, is er sprake van waardevolle toevoeging voor de stam en is het account te vertrouwen/kun je er op bouwen vind ik toch wel degelijk onderdeel van het diplomatieke gedeelte van dit spel.

Echter wil ik je wel meegeven dat de partij die het voordeel krijgt door discutabel spel het natuurlijk leuk gaat vinden.
Jullie hebben zelf in de hand of je rekruteert of niet. Dat jij het niet leuk vindt om tegen een overmacht te spelen kan ik niets aan doen, maar jij wel! Jullie kunnen doodleuk de beste spelers uit Adten en resterend Koets en zelf een overmacht creëren, wat dan leuk voor jou zou zijn?

Dit is toch wel het zwakste deel van je post, je geeft aan dat er interns in Adios zitten en daarom het leden aantal en dus R2W wel meevalt. Ben je opeens vergeten dat het internen van accounts toch wel degelijk punten 'oplevert'. Dat de accounts daarna uit Adios gaan doet niks af aan het feit dat de punten van account nog wel in Adios zitten.
Accounts zijn er enkel ingekomen om gs-redenen. Ze hebben vrijwel nooit iets toegevoegd aan de stam. Je kan deze accounts dan ook niet onder Adios accounts rekenen aangezien het accounts zijn die enkel en alleen in de stam zitten omdat er toch een plaatsje over is. Ik geef aan dat het leden aantal daardoor vrij laag is (was vergelijkbaar met Red) en er dus geen sprake van R2W is aangezien de 15 leden nooit werkelijk bereikt zijn. Dat het punten oplevert ben ik met je eens, maar de mb's/du's in jullie mb/du-stam leveren toch ook punten op? Wat is dan het verschil. Ja de accounts en de punten zitten tijdelijk in Adios, wow big deal.

Dit is een mening waar wij blijkbaar in verschillen. Ik moet wel zeggen dat als stam die aan het recruiten is het wel héél erg bond moet maken om zichzelf als R2W te bestempelen.
Dus een stam moet het heel erg bond maken om als R2W bestempeld te worden maar 3+ accounts, dus 4 of 5 zou al heel bond zijn? Als je een stam van 8 effectieve leden hebt en je invite 4 a 5 accounts kom je op 12 a 13 leden, de 15 wordt niet eens bereikt dus vind ik gelijk de claim dat Adios een R2W stam is wel heel erg snel voorbarig en gemakkelijk. Is Red dan gelijk een stab stam aangezien ze af en toe dingen hebben gedaan die ook niet door de gehele community goedgekeurd zouden worden? Dit is wel heel simpele propaganda hoor.
 

DeletedUser77942

Guest
@Rubscrub

Dat jullie speelplezier afneemt
Ligt niet aan ons maar aan jullie eigen
Als red zijnde kunnen jullie makkelijk in evenwicht komen

Dat wij kijken naar wat ons de beste kansen geeft en een safer front geeft is ook ons goed recht
Wij streden lange tijd aan 2 grote fronten
Waarbij red er maar 1 heeft
Ja adten tel ik inderdaad nie meer omdat tas en trease zowizo al samenwerken en dat het grootste front zou zijn
Dat wij dan een paar spelers oppikken van een gebroken stam om zo zelf onze fronten nog sterker te krijgen naar tijden lang tegen een huge front gestreden te hebben is in mijn ogen dan ook heel normaal

Jullie kunnen het zien als R2W maar ik vind dat zoiets bij het spelletje hoort
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Gebeurde op W25 anders wel hoor.

Laten we dit dan geen W25 maken:p

@Rubscrub Jullie kunnen het zien als R2W maar ik vind dat zoiets bij het spelletje hoort

Wat mij vooral stoort dat dit hypocriet is. Er was eerst bakken met kritiek op Red vanuit Adios voor een GAP met Koets (waar nooit iets serieus van uit de voeten is gekomen), en dan wordt door dezelfde stam het als normaal dat er spelers worden gerecruit van een vijandige stam? Terwijl het als Adios zou weggespeeld zijn het nog een echte 1v1 zijn.

Dus een stam moet het heel erg bond maken om als R2W bestempeld te worden maar 3+ accounts, dus 4 of 5 zou al heel bond zijn? Als je een stam van 8 effectieve leden hebt en je invite 4 a 5 accounts kom je op 12 a 13 leden, de 15 wordt niet eens bereikt dus vind ik gelijk de claim dat Adios een R2W stam is wel heel erg snel voorbarig en gemakkelijk. Is Red dan gelijk een stab stam aangezien ze af en toe dingen hebben gedaan die ook niet door de gehele community goedgekeurd zouden worden? Dit is wel heel simpele propaganda hoor.

Omdat je bijna de helft van de vijandige stam inlijft die als ze niet waren overgekomen nog best kans op wereldwinst hadden. Koets had destijds 12 leden dus 4/5 daarvan is best veel.

Ik weet toevallig dat er een hele groep mensen van de community jou liever weg ziet
Da betekend dan toch ook niet dat jij stopt omdat een deel van de community dat vind?

Wat een wereldniveau vergelijking... Manmanman

@Rubscrub

Eerst was het de hele wereld vs adios

En nu willen ze zich graag bij adios voegen lijkt mij dat we dit al stam niet verkeerd aangepakt hebben

Eerst was red in het voordeel tegen adios met de GAP met koets

Nu de situatie veranderd komen jullie liggen klagen op het AF
Standaart als je nu ineens de onderliggende partij bent

En toen de GAP tussen Koets en Red begon stonden de keyboardwarriors van Adios niet klaar hoe schandalig het wel niet was dat Red de overmacht had in de wereld?

Hadden we ze niet aangenomen waren ze solo gegaan, wat in principe weinig uitmaakt qua resultaat. Het is gewoon een verstandige zet in acht nemende dat de rim nu een stuk sneller gepakt kan worden.

Jawel, zou veel kostbare tijd kostbare tijd kosten die Adios nu bespaart. Is een groot verschil imo.[/QUOTE]
 
Bovenaan