Stelling van de dag!

DeletedUser69389

Guest
Wat veel gejank hier zeg. Koets was niks, is niks en zal ook niks meer worden. Logisch dat spelers dan ergens anders gaan koekeloeren. Ik denk dat @Calamity. ook niet zo schijnheilig moet doen. Want ik denk niet dat die voor niets van de week eventjes in de stamchat van Koets ging zitten. ;):rolleyes:
 
Reactiescore
3.457
Wat veel gejank hier zeg. Koets was niks, is niks en zal ook niks meer worden. Logisch dat spelers dan ergens anders gaan koekeloeren. Ik denk dat @Calamity. ook niet zo schijnheilig moet doen. Want ik denk niet dat die voor niets van de week eventjes in de stamchat van Koets ging zitten. ;):rolleyes:
Is dit een lik ‘m er in poging om ook in Adios te komen :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Is dit een lik ‘m er in poging om ook in Adios te komen :eek:
Wie weet wat we gaan doen. Maar onze kaarten zijn nog niet geschud inderdaad. Misschien speel jij straks nog wel op EMM. Who knows?
giphy.gif
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat veel gejank hier zeg. Koets was niks, is niks en zal ook niks meer worden. Logisch dat spelers dan ergens anders gaan koekeloeren. Ik denk dat @Calamity. ook niet zo schijnheilig moet doen. Want ik denk niet dat die voor niets van de week eventjes in de stamchat van Koets ging zitten. ;):rolleyes:

Ik werd random toegevoegd omdat Koets leden zaten te trollen en zin hadden in extra spam denk ik. Ik ken aantal Koets leden ook van andere werelden :)
 
Reactiescore
853
Omdat je bijna de helft van de vijandige stam inlijft die als ze niet waren overgekomen nog best kans op wereldwinst hadden. Koets had destijds 12 leden dus 4/5 daarvan is best veel.
Als leden solliciteren bij de vijand zou ik toch niet stellen dat ze eens kans op wereldwinst hadden. Dat ze een zinkend schip op tijd proberen te verlaten zou toch duidelijk genoeg moeten zijn.

Jawel, zou veel kostbare tijd kostbare tijd kosten die Adios nu bespaart. Is een groot verschil imo
Precies dit, scheelt Adios tijd dus is een goede zet vanuit ons oogpunt. Koets is al maanden klaar maar heeft toch enkele degelijke accounts die onder de juiste leiding zeker mee kunnen spelen voor wereldwinst.

Ik denk toch echt dat het Koets van de afgelopen maanden zwaar overschat wordt. Er is een reden dat accounts bij bosjes vielen en mensen weigerden te vv'en of zelfs def te sturen. Misschien daar over na gaan denken voor je een claim maakt dat wij Koets dood rekruteren.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Als leden solliciteren bij de vijand zou ik toch niet stellen dat ze eens kans op wereldwinst hadden. Dat ze een zinkend schip op tijd proberen te verlaten zou toch duidelijk genoeg moeten zijn.


Precies dit, scheelt Adios tijd dus is een goede zet vanuit ons oogpunt. Koets is al maanden klaar maar heeft toch enkele degelijke accounts die onder de juiste leiding zeker mee kunnen spelen voor wereldwinst.

Ik denk toch echt dat het Koets van de afgelopen maanden zwaar overschat wordt. Er is een reden dat accounts bij bosjes vielen en mensen weigerden te vv'en of zelfs def te sturen. Misschien daar over na gaan denken voor je een claim maakt dat wij Koets dood rekruteren.

Zelfs na de val van Unique had Koets nog gewoon een goede ligging om door te gaan. Ze hadden zelfs minder dan een half miljoen verschil met Red dus kansen waren er genoeg. Kansen zijn door leaven van Crack en GS wel redelijk ontnemen omdat nu de achterstand wel dusdanig zo groot is.

Dus als je 4/5 leden recruit, recruit je dus geen stam dood? Zoals ik al eerder zei 2 valt nog zeer binnen de proporties maar getallen als 4/5 zou voor een stam als Adios wat al goed draaide wel teveel zijn in mijn ogen. Maarja ik denk dat we daar gewoon van mening verschillen. Iedereen heeft ook een eigen betekenis aan het woord R2W want zoals ik al eerder aangaf ben ik het niet eens met jou definitie daarop.
 

DeletedUser76765

Guest
Zelfs na de val van Unique had Koets nog gewoon een goede ligging om door te gaan. Ze hadden zelfs minder dan een half miljoen verschil met Red dus kansen waren er genoeg. Kansen zijn door leaven van Crack en GS wel redelijk ontnemen omdat nu de achterstand wel dusdanig zo groot is.

Dus als je 4/5 leden recruit, recruit je dus geen stam dood? Zoals ik al eerder zei 2 valt nog zeer binnen de proporties maar getallen als 4/5 zou voor een stam als Adios wat al goed draaide wel teveel zijn in mijn ogen. Maarja ik denk dat we daar gewoon van mening verschillen. Iedereen heeft ook een eigen betekenis aan het woord R2W want zoals ik al eerder aangaf ben ik het niet eens met jou definitie daarop.

Meerdere keren wordt aangegeven dat het er in Koets niet goed aan toe ging (door Koets leden zelf). Geen vv's, geen def beschikbaar, weinig activiteit binnen verscheidene accounts (heb ik enkel gehoord, kan iemand dit bevestigen?) en onderlinge argumenten binnen de stam. Je geeft aan dat de ligging prima was en dat ben ik zeker met je eens, maar als je al de andere factoren er bij rekent, ben ik echter van mening dat een stam als koets geen kans maakt op de wereldwinst. Niet iedereen hoeft deze mening te delen, maar ik heb het idee dat jij je mening enkel baseert op puntenaantallen.
 

DeletedUser15353

Guest
Zelfs na de val van Unique had Koets nog gewoon een goede ligging om door te gaan. Ze hadden zelfs minder dan een half miljoen verschil met Red dus kansen waren er genoeg. Kansen zijn door leaven van Crack en GS wel redelijk ontnemen omdat nu de achterstand wel dusdanig zo groot is.

Dus als je 4/5 leden recruit, recruit je dus geen stam dood? Zoals ik al eerder zei 2 valt nog zeer binnen de proporties maar getallen als 4/5 zou voor een stam als Adios wat al goed draaide wel teveel zijn in mijn ogen. Maarja ik denk dat we daar gewoon van mening verschillen. Iedereen heeft ook een eigen betekenis aan het woord R2W want zoals ik al eerder aangaf ben ik het niet eens met jou definitie daarop.

Koets had een goede ligging om het adios nog even lastig te maken, op zn best. Als er bij 2 massa's 2 accounts weg gespeeld worden dan ga je me toch niet serieus vertellen dat ze goed waren om door te gaan?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Meerdere keren wordt aangegeven dat het er in Koets niet goed aan toe ging (door Koets leden zelf). Geen vv's, geen def beschikbaar, weinig activiteit binnen verscheidene accounts (heb ik enkel gehoord, kan iemand dit bevestigen?) en onderlinge argumenten binnen de stam. Je geeft aan dat de ligging prima was en dat ben ik zeker met je eens, maar als je al de andere factoren er bij rekent, ben ik echter van mening dat een stam als koets geen kans maakt op de wereldwinst. Niet iedereen hoeft deze mening te delen, maar ik heb het idee dat jij je mening enkel baseert op puntenaantallen.

Als er een andere leiding werd gekozen had dit goed kunnen gaan in mijn mening want de kans lijkt me klein dat Koets uit allemaal inactievelingen en egoisten bestaat. Visie en leiding zijn 2 belangrijke elementen voor alle stammen. Nee ik deel die mening niet. Bijvoorbeeld een stam als Adten en lager gerankte stammen maken geen kans op wereldwinst, ik had vroeger Koets, Red en Adios allemaal beschouwd voor wereldwinst. Nee niet alleen op punten maar vooral naar ligging en groeimogelijkheden en wat Koets dusver heeft gepresteerd op de wereld wat zeker niet slechte was.

Koets had een goede ligging om het adios nog even lastig te maken, op zn best. Als er bij 2 massa's 2 accounts weg gespeeld worden dan ga je me toch niet serieus vertellen dat ze goed waren om door te gaan?

Hadden net zo goed de 2 slechtste accounts kunnen zijn binnen Koets (niet dat ik dit zeker weet want dat is moeilijk als buitenstaander te beoordelen). Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat Adios een betere ligging had tov Koets?
 

DeletedUser69389

Guest
Zelfs na de val van Unique had Koets nog gewoon een goede ligging om door te gaan. Ze hadden zelfs minder dan een half miljoen verschil met Red dus kansen waren er genoeg. Kansen zijn door leaven van Crack en GS wel redelijk ontnemen omdat nu de achterstand wel dusdanig zo groot is.

Dus als je 4/5 leden recruit, recruit je dus geen stam dood? Zoals ik al eerder zei 2 valt nog zeer binnen de proporties maar getallen als 4/5 zou voor een stam als Adios wat al goed draaide wel teveel zijn in mijn ogen. Maarja ik denk dat we daar gewoon van mening verschillen. Iedereen heeft ook een eigen betekenis aan het woord R2W want zoals ik al eerder aangaf ben ik het niet eens met jou definitie daarop.
Wat bazel je veel onzin zeg. Ik zal die domme theorieën vandaag nog afknallen met een post.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Koets had een goede ligging om het adios nog even lastig te maken
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat Adios een betere ligging had tov Koets?
Top conclusie! Hij haalt alleen aan dat het kwaliteitsverschil tussen Adios en Koets immens is, vandaar dan ook dat hij begint over de twee accounts. Ik kan je trouwens ook verklappen dat een Unique altijd nog beter is dan een Eternal Void, Rise Against of Saphira.

want de kans lijkt me klein dat Koets uit allemaal inactievelingen en egoisten bestaat
Hypothetische stelling. Was het niet Red die laatst zei dat je je posts niet op een vermoeden moet baseren? Zal gelijk het boekje open doen; er zijn zeker actieve accounts. Echter kun je niet van accounts verwachten dat ze permanent overal VVen. Koets had toen ik wegging al drie accounts die zo goed als inactief waren. Egoïstisch geldt in mijn ogen vooral voor de inactieve accounts. Hoe Trump zich opstelde tegenover de nieuwe stam kon ik enigszins begrijpen en dat was zeker niet egoïstisch. Hoe een EV/RA/Saphira vervolgens handelden door de fusie alsnog in de weg te staan (weigeren te fuseren, ondanks de inactiviteit waar ze al weken, dan niet maanden, mee kampten) vind ik wel egoïstisch. Helemaal naar een speler die nu benadeeld wordt omdat hij zijn stamgenoten niet wilde achterlaten.

en wat Koets dusver heeft gepresteerd op de wereld wat zeker niet slechte was
Excuus, wat heeft Koets nou gepresteerd dan? Ik zou het zo snel niet weten eerlijk gezegd, zou niet zeggen dat er echt een geweldige prestatie is geleverd door een account dat zich momenteel nog in Koets bevindt. Koets heeft buiten internen en noobs edelen juist vrij weinig gepresteerd in mijn ogen.
 
Reactiescore
1.367
Top conclusie! Hij haalt alleen aan dat het kwaliteitsverschil tussen Adios en Koets immens is, vandaar dan ook dat hij begint over de twee accounts. Ik kan je trouwens ook verklappen dat een Unique altijd nog beter is dan een Eternal Void, Rise Against of Saphira.

Ik hoop dat je een grapje maakt. Op rise spelen namelijk prima spelers
 
Reactiescore
3.457
Ik kan je trouwens ook verklappen dat een Unique altijd nog beter is dan een Eternal Void, Rise Against of Saphira.
Lol dit meen je toch niet?
Geloof dat heel Adios het er mee eens was wat een ontzettende slechte spelers daarop zaten:)
De eerste ronde om 8:00 werd al niet gedodged en Check de stats?
Beetje apart dit....
 
Reactiescore
853
Lol dit meen je toch niet?
Geloof dat heel Adios het er mee eens was wat een ontzettende slechte spelers daarop zaten:)
De eerste ronde om 8:00 werd al niet gedodged en Check de stats?
Beetje apart dit....
Ik zeg toch niet dat ze goed zijn, ik zeg enkel beter dan de andere drie accounts ;)

Ik hoop dat je een grapje maakt. Op rise spelen namelijk prima spelers
Meningen verschillen I guess.
 
Reactiescore
3.457
Zo gek is dat niet? We kunnen geen massa op Eternal Void gooien he.
Ik vind je stelling belachelijk Jeremy!

Snap niet wat je met deze vergelijking wil bereiken,een account wat zo slecht heeft gedeffed maar dan ook echt slecht die ga je beter noemen dan een Rise Against?
Je slaat door Jeremy.
 
Reactiescore
853
Ik vind je stelling belachelijk Jeremy!

Snap niet wat je met deze vergelijking wil bereiken,een account wat zo slecht heeft gedeffed maar dan ook echt slecht die ga je beter noemen dan een Rise Against?
Je slaat door Jeremy.
Nou nee Inge, als een account als RA spelers bij Adios laat solliciteren met het bericht dat hij moet leren twijfel ik toch sterk aan de kwaliteiten van dat account. Wellicht Unique beter noemen ietwat overdreven eerder aan elkaar gewaagd, maar ga me nou niet wijs proberen te maken dat het een goed account is.
 
Reactiescore
3.457
Nou nee Inge, als een account als RA spelers bij Adios laat solliciteren met het bericht dat hij moet leren twijfel ik toch sterk aan de kwaliteiten van dat account. Wellicht Unique beter noemen ietwat overdreven eerder aan elkaar gewaagd, maar ga me nou niet wijs proberen te maken dat het een goed account is.
Spelen een paar spelers op die ook op w57 spelen en die kunnen aardig het spelletje heur.
En neem jij ook niet iemand aan van Unique die nog een hele hoop moet leren? Enough said i think ;-)
 
Bovenaan