Stelling van de dag!

Reactiescore
853
Stelling:

Als Adios meer Koets accounts recruit kan dat gezien worden als R2W.

Toelichting: Huidige situatie vind ik zelf geen R2W maar ik ben benieuwd naar iedereens mening hoe jullie mening zal zijn als er 3+ recruits worden aangenomen van Koets.
Niet perse, R2w zou betekenen dat de wereld dan gelijk gespeeld zou zijn, wat niet het geval is. Tevens vind ik het wel heel simpel om het als R2w af te doen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Niet perse, R2w zou betekenen dat de wereld dan gelijk gespeeld zou zijn, wat niet het geval is. Tevens vind ik het wel heel simpel om het als R2w af te doen.

R2W hoeft niet altijd te zijn dat de wereld gespeeld is. Kan ook dat er een grote stap wordt gezet wat in mijn mening wel wordt gezet als er nog meer accounts van Koets worden overgenomen. Hoezo is het simpel om het als R2W af te schuiven? Als je herhaaldelijk van de vijand blijft recruiten (destijds ook met Royboyz en Lord-Alessio) en dan 3+ Koets recruits zou ik best veel vinden wat je van je vijand "pakt".
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wordt moeilijk aangezien Adios 15 man heeft

Adios heeft 3 intern/MB accs in de stam zitten. Daarnaast wordt Calamietie geïnternd, BountyR zou zomaar intern kunnen zijn. Ja, dan zou Adios vrolijk door kunnen recruiten hea..

Dat is eigenlijk ook beetje jammer. Adios gaat niet per sé veel leden hebben, maar bij elke recruit wordt zowat ook weer een account geïnternd, geef mij maar een stabiele samenstelling van leden !

Overigens, elke recruit die er nu bij Adios komt op korte termijn zal ik voor mezelf R2W gaan noemen. Want Adios moet er niet al te gretig gebruik van maken. De accounts liggen mooi en denk dat heel Koets graag naar Adios zou willen haast. Naar mijn mening is de grens wel bereikt.

R2W betekent idd niet dat de wereld gespeeld zou zijn dan. R2W zie ik vaak als recruiten van accounts wanneer dat niet noodzakelijk is, dus wanneer je al een overmacht hebt, of je hebt al sterke lijnen, of je breekt een stam dmv recruits doordemidden. Koets is nog niet definitief gevallen, maar 1/2 accs erbij en dat kan het verschil maken.
 

DeletedUser77942

Guest
R2W hoeft niet altijd te zijn dat de wereld gespeeld is. Kan ook dat er een grote stap wordt gezet wat in mijn mening wel wordt gezet als er nog meer accounts van Koets worden overgenomen. Hoezo is het simpel om het als R2W af te schuiven? Als je herhaaldelijk van de vijand blijft recruiten (destijds ook met Royboyz en Lord-Alessio) en dan 3+ Koets recruits zou ik best veel vinden wat je van je vijand "pakt".

Hoezo komen roy en lord dan als vijandige recruits als ze bij niemand hoorde?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dat waren twee recruits waarvan ik kon zeggen; dat is de manier waarop Adios netjes wat versterking zocht.
 

DeletedUser77942

Guest
Dat waren twee recruits waarvan ik kon zeggen; dat is de manier waarop Adios netjes wat versterking zocht.


Joachim
Wat nou als koets naast red lag
En red koets gebroken zou hebben

En er solliciteren een aantal accounts bij red omdat ze het niet meer zien zitten in koets

Net of jij dan niet de betere eruit zou halen om naar red te gaan en zo een klein voordeel kan creeren

Ik denk dat red er zich zo druk om maakt is dat de wereldwinst zo steeds een stukje onzekerder word omdat adios zichzelf sterker maakt
 
Reactiescore
853
maar bij elke recruit wordt zowat ook weer een account geïnternd
Dat komt omdat er du's/mb's in Adios zitten aangezien er geen deftige MB stam is. Het zijn dan geen interns maar gewoon accounts die om wat voor reden dan ook zijn geinvite. Het enige account dat daadwerkelijk intern is/wordt is Calamietie aangezien het account gewoon weinig toevoegt aan het geheel.

Koets is nog niet definitief gevallen
Onzin Koets is al twee maanden klaar, dat weet iedereen. Elke recruit uit Koets is een winst die Adios behaalt t.o.v. Red. Adios kan prima zelf bepalen welke recruits geschikt zijn en welke niet. Mocht je je daar niet in kunnen vinden vind ik dat jammer voor jou :p. Jullie edellijnen gezien hebbende was de conclusie ook vrij eenvoudig. Recruits zijn voor jullie een must aangezien TAS anders 1/3 van de wereld moet/moest pakken.
 

DeletedUser79266

Guest
Wanneer stappen spelers van Adten over naar Red? Zal dan ook vast niet lang duren toch. Zullen ook de betere accounts richting Red vertrekken en dan noemen we dat ook weer R2W. Daarnaast kan de samenwerking met Koets dan ook lekker opgepakt worden alhoewel koets meer als speelbal zal gaan fungeren vermoed ik ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Joachim
Wat nou als koets naast red lag
En red koets gebroken zou hebben

En er solliciteren een aantal accounts bij red omdat ze het niet meer zien zitten in koets

Net of jij dan niet de betere eruit zou halen om naar red te gaan en zo een klein voordeel kan creeren

Ik denk dat red er zich zo druk om maakt is dat de wereldwinst zo steeds een stukje onzekerder word omdat adios zichzelf sterker maakt

Ik reageer gewoon op een stelling en maak me verder niet druk hoor.

Twee recruits vind ik dan ook nog prima, maar als je er nog een paar bij neemt, kan je dan nog steeds van een "klein voordeel" spreken?

Dat komt omdat er du's/mb's in Adios zitten aangezien er geen deftige MB stam is. Het zijn dan geen interns maar gewoon accounts die om wat voor reden dan ook zijn geinvite. Het enige account dat daadwerkelijk intern is/wordt is Calamietie aangezien het account gewoon weinig toevoegt aan het geheel.


Onzin Koets is al twee maanden klaar, dat weet iedereen. Elke recruit uit Koets is een winst die Adios behaalt t.o.v. Red. Adios kan prima zelf bepalen welke recruits geschikt zijn en welke niet. Mocht je je daar niet in kunnen vinden vind ik dat jammer voor jou :p. Jullie edellijnen gezien hebbende was de conclusie ook vrij eenvoudig. Recruits zijn voor jullie een must aangezien TAS anders 1/3 van de wereld moet/moest pakken.

Natuurlijk beslis ik niet wat er met Adios gebeurt. Ik geef mijn mening over een stelling, niks mis mee lijkt me. En je hoeft er ook niet mee eens te zijn.
Zoals een paar punten in jouw post waar ik het niet mee eens ben zoals het MB-verhaal & dat Koets ook echt was gevallen. Vind ik een beetje makkelijk praten.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hoezo komen roy en lord dan als vijandige recruits als ze bij niemand hoorde?

Ja klopt je hebt gelijk de timespan van UNR naar Adios is groter dan ik dacht.

En er solliciteren een aantal accounts bij red omdat ze het niet meer zien zitten in koets

Je denkt dus dat niemand van Koets bij Red een solli heeft gedaan? Overigens totaal onrelevant anyway, want de stelling gaat over of Adios R2W zou zijn als ze meer dan 3+ Koets leden zouden aannemen.
 

DeletedUser77942

Guest
Kijk jullie kunnen over R2W praten
Maar adios heeft een aantal leden die niet in adios horen zoals de mb spelers en de intern speler

Nou vraag ik me af al zou adios op 15 leden komen door recruiten wat is daar dan mis mee aangezien een stam 15 leden mag hebben

Dan had het tw team maar een wereld moeten maken waar bijvoorbeeld maar 8-10 man in de stam kunnen

Mijn mening is dat als je plek voor 15 hebt je er dus ook best 15 leden kunt aannemen

Red kan zichzelf namelijk ook makkelijk uitbreiden maar kiest er mischien zelf voor om dit nog niet te doen
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Nou vraag ik me af al zou adios op 15 leden komen door recruiten wat is daar dan mis mee aangezien een stam 15 leden mag hebben

Omdat je recruit van je directe vijand wat een teken van zwakte is en wordt gezien als moreel onverantwoord door groot deel van de community (daarom ook het vertrek van Inge).
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Kijk jullie kunnen over R2W praten
Maar adios heeft een aantal leden die niet in adios horen zoals de mb spelers en de intern speler

Nou vraag ik me af al zou adios op 15 leden komen door recruiten wat is daar dan mis mee aangezien een stam 15 leden mag hebben

Dan had het tw team maar een wereld moeten maken waar bijvoorbeeld maar 8-10 man in de stam kunnen

Mijn mening is dat als je plek voor 15 hebt je er dus ook best 15 leden kunt aannemen

Red kan zichzelf namelijk ook makkelijk uitbreiden maar kiest er mischien zelf voor om dit nog niet te doen

Is hetzelfde als zeggen: Je kunt spelers kata'en, anders had TW de kata's eruit moeten gooien.

Wij kunnen ons inderdaad uitbreiden, maar ik ben echt geen fan van stammen naar 15 leden brengen.
 

DeletedUser78491

Guest
Joachim
Wat nou als koets naast red lag
En red koets gebroken zou hebben

En er solliciteren een aantal accounts bij red omdat ze het niet meer zien zitten in koets

Net of jij dan niet de betere eruit zou halen om naar red te gaan en zo een klein voordeel kan creeren

Bijna je volledige gepost is gebaseerd op een hypothetische situatie die niet aan de orde is. Het is irrelevant wat Red zou doen als Koets naast ze lag in plaats van Adios, omdat je dat nooit kan weten wat wij zouden doen. Hierdoor is je hele argument dat Red hetzelfde zou doen onzin, omdat je gist naar ons stambeleid.

Ik denk dat red er zich zo druk om maakt is dat de wereldwinst zo steeds een stukje onzekerder word omdat adios zichzelf sterker maakt
Ach ja, als je accounts recruit om zo een overmacht te behalen mag Red zich best druk maken. Ik snap ook niet wat deze zin moet voorstellen, natuurlijk zal Red zich laten horen als de stam die al nummer 1 stond wat extra accounts erbij recruit. Ja wij willen de wereld winst, maar bovenal blijft dit een spel waar je plezier in moet hebben. Tegen een enorme overmacht opboksen omdat Adios er op los recruit is niet mijn definitie van leuk.

Verder is het tactisch natuurlijk slim om die accounts erbij te halen, zo breek je heel gemakkelijk de vijandige stam en kan je je op 1 front richten, leuk is jammer genoeg anders.
 

DeletedUser77942

Guest
@Rubscrub

Eerst was het de hele wereld vs adios

En nu willen ze zich graag bij adios voegen lijkt mij dat we dit al stam niet verkeerd aangepakt hebben

Eerst was red in het voordeel tegen adios met de GAP met koets

Nu de situatie veranderd komen jullie liggen klagen op het AF
Standaart als je nu ineens de onderliggende partij bent
 

DeletedUser77942

Guest
Is hetzelfde als zeggen: Je kunt spelers kata'en, anders had TW de kata's eruit moeten gooien.

Wij kunnen ons inderdaad uitbreiden, maar ik ben echt geen fan van stammen naar 15 leden brengen.

Katas horen inderdaad bij het spel
Maar er zijn kata afspraken gemaakt anders kon je ze ook gewoon gebruiken

Er is nergens een regel opgesteld van niet teveel recruiteren

Dus vind dit een slechte vergelijking
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Katas horen inderdaad bij het spel
Maar er zijn kata afspraken gemaakt anders kon je ze ook gewoon gebruiken

Er is nergens een regel opgesteld van niet teveel recruiteren

Dus vind dit een slechte vergelijking

Gaat erom hoe de community er tegenover staat. Kata afspraken zie je bijvoorbeeld ook niet overal, maar dan gaat men er vanuit dat ze niet gebruikt worden.
 
Reactiescore
853
Omdat je recruit van je directe vijand wat een teken van zwakte is en wordt gezien als moreel onverantwoord door groot deel van de community
Niet waar, vijand solliciteert bij ons met de mededeling dat ze uit Koets willen. Hadden we ze niet aangenomen waren ze solo gegaan, wat in principe weinig uitmaakt qua resultaat. Het is gewoon een verstandige zet in acht nemende dat de rim nu een stuk sneller gepakt kan worden.

Is hetzelfde als zeggen: Je kunt spelers kata'en, anders had TW de kata's eruit moeten gooien
Niet iedereen is anti-kata. Persoonlijk heb ik niets tegen een boerderijleveltje kata'en aangezien je de VP toch instant kan levelen. Community is tegen overmatig gebruik van kata's. Ik vind het een kromme vergelijking aangezien de situaties niets met elkaar te maken hebben en daarnaast enkel gerelateerd zijn aan visie van een speler.

Verder is het tactisch natuurlijk slim om die accounts erbij te halen, zo breek je heel gemakkelijk de vijandige stam en kan je je op 1 front richten, leuk is jammer genoeg anders
Dit is een mening, wellicht vinden wij het heel leuk. Het behalen van "een overmacht" zou gedaan zijn door diplomatiek (sterk zal ik het niet noemen) spel. Dit zou Red ook kunnen doen, dat wij echter van mening verschillen over hoe een wereld gespeeld dient te worden is jammer, maar zou niets aan het plezier mogen afdoen. Tevens zitten in Adios momenteel 4 mb's/du's/interns, ik vind een recruit dan helemaal niet zo erg en vind dat er wel heel snel naar R2W wordt gezocht. Zolang Adios niet half Koets en een deel Adten rekruteert vind ik dat het geen R2W is.
 
Bovenaan