Stelling:
Het aanvallen op dagen/nachten als koningsdag/nacht, 4 mei en 5 mei is laag.
Voor studenten/scholieren wel, op 5 mei zijn er dan ook behoorlijk wat bevrijdingsdagfestivals. Voor werkenden is het om de 5 (dacht ik) jaar een vrije dag.Niet per se laag, maar vind het ook niet heel netjes.
Persoonlijk zou ik iedereen gewoon een toffe koningsdag gunnen, zonder zich zorgen te hoeven maken over een account wat duizenden incs krijgt.
Alleen 4 en 5 mei is toch niet heel kwalijk? Het zijn toch geen vrije dagen, of wel?
Voor studenten/scholieren wel, op 5 mei zijn er dan ook behoorlijk wat bevrijdingsdagfestivals. Voor werkenden is het om de 5 (dacht ik) jaar een vrije dag.
Alles wat 's nachts gestuurd wordt kan toch ook 's nachts afgehandeld worden ? Mocht men overdag willen edelen zullen beide partijen aanwezig moeten zijn. Zelf vind ik het dan vooral handig en niets vies aan, had TW maar een aanvalspauze moeten inlassen. Ik zou bijna stellen dat je dan op iemand zijn verjaardag ook niet aan mag vallen?Ah ja, bevrijdingsfestivals.
Maar zoals ik al zei; ik heb meer moeite met koningsdag dan iets als 4 en 5 mei. Het lullige ervan vind ik dat je als aanvaller ‘s avonds/‘s nachts kan sturen en dan vervolgens van je koningsdag of -nacht kan genieten, en dat heb je als verdediger niet.
Alles wat 's nachts gestuurd wordt kan toch ook 's nachts afgehandeld worden ? Mocht men overdag willen edelen zullen beide partijen aanwezig moeten zijn. Zelf vind ik het dan vooral handig en niets vies aan, had TW maar een aanvalspauze moeten inlassen. Ik zou bijna stellen dat je dan op iemand zijn verjaardag ook niet aan mag vallen?
Stelling:
Stelling:
Nou, je hoort het @We Like Hot Chicks !
Zeg flippo, ik was zelf ook 2 dagen aan het feesten, blame de Belgen! :O
Niet zo janken dat jij niet kan aanvallen, noopje.
Je bent helemaal zoek gedeft door een pieping koning, die alles vanaf zn mobiel deed . (ik niet hoor :O)
C.
Ach ik trek me er niet zoveel van aan. Heeft Bg met enige stam waarop ze kunnen uitbreiden om mij maar tegen te houden. Daarbij is een strak cluster met veel def en evt OS met ridders en boost items plus toren niet zo lastig te verdedigen.Je hoeft de tegenstander niet in elke post belachelijk te maken hoor. Stoort me gewoon.
Stelling:
NUA is noob.
Wtf is NUA?
Op mobiel is snipe makkelijker. Op 4g heb je weinig lagg. Een gratis tip van deze mod.
Nou, je hoort het @We Like Hot Chicks !
Ach ik trek me er niet zoveel van aan. Heeft Bg met enige stam waarop ze kunnen uitbreiden om mij maar tegen te houden. Daarbij is een strak cluster met veel def en evt OS met ridders en boost items plus toren niet zo lastig te verdedigen.