Stelling van de dag!

Reactiescore
853
Stelling:

NUA is noob.
Neem dit totaal niet serieus maar wilde toch even wat vermelden. +-2 maanden geleden waren er enkele mensen die twijfelde over NUA en die toen hebben gezegd dat we binnen 2 maanden weggespeeld zouden worden. Ondertussen zijn we 2 maanden verder en staan we 14e, ondanks een late start. Ik denk dan toch dat ik kan stellen dat NUA niet noob is maar een van de beste accounts, dan niet het beste account. Hier is dan niet in meegenomen dat er vrijwel geen enkele uitdaging is geweest tot dusver (buiten een geweldige massa van fow :D ), maar toch.

Stelling:

Mobiel als excuus gebruik is nub
Persoonlijk vind ik pc chiller omdat het overzichtelijker is en voor mij ook sneller. Nu is het helaas zo dat met het niveau van tegenwoordig, ik nog liever m'n account def via mobiel dan dat ik bij andere spelers mijn vv zet. Ik zou echter niet stellen dat het niet gebruiken van de mobiel nub is, maar dat het een skill op zich is. Ik ervaar namelijk een groot verschil tussen beide.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Geen flauw idee waarom ge altijd weer moet uitdagen. We weten allemaal da ge het schijt hebt aan publiek aangenomen regels enzo, ma ge hebt echt geen recht om te spreken en zo arrogant te doen.
Uw overnamegeschiedenis is voornamelijk BB's en interns, hier en daar een speler die tegen een overmacht van 7:1 stond ofzo. Impressive.



O no,een speler neemt het tegen me op, HIJ MOET ME WEL WILLEN TEGENHOUDEN. Groei is op man.
Je vergeet ook het te vermelden dat je misschien 75-25 speelt in het voordeel van def. Dus dat je dan weinig progressie maakt is ook niet moeilijk. Ridders,defboosts etc zitten al lang in het spel, slap excuus imo.

Ach ja,je bent gewoon gefrustreerd omdat er iemand niet naar je pijpen wil dansen. En dat er twee aanvallen op rij mislukt zijn. Maar goed, er zijn nog BB's genoeg in deze wereld!

Jullie zijn wel erg snel op jullie teentjes getrapt?

Overigens, uitkijk/ridder zijn er zeker al een poosje, maar neemt niet weg dat dat de reden is waarom deffen makkelijker is. Deffen is veel en veel makkelijker dan aanvallen imo.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Stelling:

Mobiel als excuus gebruik is nub.

Als een van de weinige spelers die liever mobiel speelt dan pc (muv enig overzicht kweken bij massa incs), stoor ik mij mateloos aan de uitspraak: ik kan x niet doen want ik zit mobiel.

Ben ik de enige hierin?

Nah, niet echt mee eens.

Zoals @Felicitys al zei: het deffen op mobiel is een skill an sich, aangezien het toch minder overzichtelijk is dan via PC, zeker als je de laatste gewend ben. Als je dan iemand zonder ‘telefoon ervaring’ laat deffen, dan gaat dat nooit goedkomen.

Als er andere mensen zijn die ook kunnen vv’en, en iemand zegt “ik wil niet want ik zit mobiel”, dan vind ik dat niet noob, maar begrijpelijk.
 

DeletedUser13688

Guest
Geen flauw idee waarom ge altijd weer moet uitdagen. We weten allemaal da ge het schijt hebt aan publiek aangenomen regels enzo, ma ge hebt echt geen recht om te spreken en zo arrogant te doen.
Uw overnamegeschiedenis is voornamelijk BB's en interns, hier en daar een speler die tegen een overmacht van 7:1 stond ofzo. Impressive.

Altijd weer? Dit is letterlijk de 1e keer dat ik een "call-out" doe op 't AF. Vanuit WLHC en jou zijn er al zo'n 4 stabs geweest. En het is toch volledig waar dat WLHC mij in 't midden van de nacht op koningsdag aanviel, of niet? Ik kan de berichtjes gewoon laten zien hoor :) De stelling van deze topic is dat dat laag is, en daarom tagde ik het. Dat is niet onnodig provoceren.

Ik zal je exact vertellen waarom ik de tag überhaupt plaatste. Toen mijn nieuwe co Stan (die na het kata-incident overigens mijn co niet meer was) 1 dorp van WLHC had gebombardeerd met kata's, en 1 boerderij van 30 naar 25 bracht, kwamen jullie direct op het AF in de flopspelers sectie om uitgebreid mij af te gaan zeiken, dat ik mij niet aan regels kan houden (nooit regels over gemaakt onderling, maar goed). Ik heb zelfs publiek gezegd dat ik het gooien van die kata's ook niet netjes vond, dat ik er zelf niet verantwoordelijk voor ben geweest, en het is sindsdien ook niet meer gebeurt en de speler die dat deed is ook weg.

Toch blijven er nog steeds kleine opmerkingen vanuit het WLHC kamp komen op 't AF over mijn "noob gedrag" met kata's en bb's etc.

Dat ik bb's edel vind ik totaal geen probleem overigens. Sure, kan af en toe irritant zijn. En mbt interns: goed, het waren er in 't begin behoorlijk wat, maar wat moet ik dan als stamgenoten kappen met 't spelletje en er geen ander dichtbij genoeg ligt om ze over te nemen? Moeten tegenstanders dan maar gratis dorpjes krijgen? Dat is onzin natuurlijk. Sindsdien overigens niet meer.


O no,een speler neemt het tegen me op, HIJ MOET ME WEL WILLEN TEGENHOUDEN. Groei is op man.
Je vergeet ook het te vermelden dat je misschien 75-25 speelt in het voordeel van def. Dus dat je dan weinig progressie maakt is ook niet moeilijk. Ridders,defboosts etc zitten al lang in het spel, slap excuus imo.

Ach ja,je bent gewoon gefrustreerd omdat er iemand niet naar je pijpen wil dansen. En dat er twee aanvallen op rij mislukt zijn. Maar goed, er zijn nog BB's genoeg in deze wereld!

Ik snap dit hele "O no,een speler neemt het tegen me op, HIJ MOET ME WEL WILLEN TEGENHOUDEN. Groei is op man" niet (en ik heb taalwetenschappen gestudeerd). Het punt is voor mij niet zozeer dat iemand het tegen me opneemt hoor. Dat is prima. Het is wel typisch dat in een front met 2 spelers die samen.. wat, 800-900k zijn? Dat de kleine leden van een stam van 150k mij moeten aanvallen (en jammer de pammer al hun troepen verliezen). Ook de BG met Boss is een erg sterke move, waardoor jullie je effectief opsluiten en ervoor zorgen dat de enige target waarop jullie kunnen groeien Adten is (lijkt me niet bepaald de slimste keuze). Dit getuigt wat mij betreft van korte-termijn visie.

En tot slot, mijn defensieve speelstijl getuigt van mijn lange-termijn visie. Ik werk veel, speel sporadisch, en zocht daarom een manier waarop ik toch zoveel mogelijk kon genieten van dit spelletje zonder extreem veel online te moeten zijn of mijn slaap te verliezen. Entrez vous dans le style de jeu défensif (mijn Frans is niet zo goed). Door mijn defensieve speelstijl zal ik eerder wat bb's edelen; ik bouw ze toch op van 300p naar 10k in een week of 3, dus waarom niet? Het geeft me wat extra ruimte. Het zorgt er ook voor dat mijn stamgenoten hun OP's gemakkelijk kunnen uitvoeren.

En ik vind dat toch nog altijd meer getuigen van respect dan je laten OS-en door een nieuwe BG die überhaupt niet doorheeft dat ze de poorten naar de hel geopend hebben voor zichzelf, zodat je zelf sneaky in 't midden van de nacht op feestdagen kunt gaan aanvallen; en als dat niet lukt, dan maar andere spelers overtuigen om 't te doen (het overgrote deel van die kleinere spelers geeft überhaupt aan dat 't slechts bevelen zijn die ze volgen en dat ze 't eigenlijk niet willen doen, en moet goede reden want ze verliezen enkel hun clears en treintjes).



Zijn jullie nu klaar met jullie sneue pogingen om mij zwart te maken? Gestackte dorpen met ridders en boosters waardoor je sp/zw +45% def power hebben, je muur 50% sterker is, en je de aanvallen gemakkelijk kunt taggen vanwege een toren, dat is echt geen grote skill: kijk maar naar mij, ik heb de afgelopen 11 treintjes en 20 clears ook heel gemakkelijk verwerkt, en ik ben nog wel de grootste noob die er is, toch?
 
Reactiescore
331
En het is toch volledig waar dat WLHC mij in 't midden van de nacht op koningsdag aanviel, of niet?

Ik heb die feestdag niet,dus i don't care. En daarbij, je valt dan wel de dag erop volgen zelf iemand aan. Aannemend dat de kans bestaat dat hij/zij die dag ook viert (mogelijk tot diep in de nacht), en dan zaterdag liefst op z'n gemak wil bekomen. Dan val jij dus die dag aan? Technisch gezien is het niet de feestdag, maar het is dezelfde morele kwestie dan.

Ik zal je exact vertellen waarom ik de tag überhaupt plaatste. Toen mijn nieuwe co Stan (die na het kata-incident overigens mijn co niet meer was) 1 dorp van WLHC had gebombardeerd met kata's, en 1 boerderij van 30 naar 25 bracht, kwamen jullie direct op het AF in de flopspelers sectie om uitgebreid mij af te gaan zeiken, dat ik mij niet aan regels kan houden (nooit regels over gemaakt onderling, maar goed). Ik heb zelfs publiek gezegd dat ik het gooien van die kata's ook niet netjes vond, dat ik er zelf niet verantwoordelijk voor ben geweest, en het is sindsdien ook niet meer gebeurt en de speler die dat deed is ook weg.

Uiteraard zeik ik kata gebruikers af, ik ben er radicaal tegen. Dat noemt men een mening verkondigen. Wat jij ermee doet is jouw zaak.

Toch blijven er nog steeds kleine opmerkingen vanuit het WLHC kamp komen op 't AF over mijn "noob gedrag" met kata's en bb's etc.

En jij blijft opmerkingen doen over onze positie en BG?

Dat ik bb's edel vind ik totaal geen probleem overigens. Sure, kan af en toe irritant zijn. En mbt interns: goed, het waren er in 't begin behoorlijk wat, maar wat moet ik dan als stamgenoten kappen met 't spelletje en er geen ander dichtbij genoeg ligt om ze over te nemen? Moeten tegenstanders dan maar gratis dorpjes krijgen? Dat is onzin natuurlijk. Sindsdien overigens niet meer.

Tuurlijk zijn interns en al deel van het spel. Maar dat jij dan begint te zeiken dat wij een BG hebben met de stam "die onze enige richting is" is dan wel wat ironisch. We kunnen ook gewoon alle bb's beginnen edelen, is dat dan een zoveel betere optie?


Ik snap dit hele "O no,een speler neemt het tegen me op, HIJ MOET ME WEL WILLEN TEGENHOUDEN. Groei is op man" niet (en ik heb taalwetenschappen gestudeerd). Het punt is voor mij niet zozeer dat iemand het tegen me opneemt hoor. Dat is prima. Het is wel typisch dat in een front met 2 spelers die samen.. wat, 800-900k zijn? Dat de kleine leden van een stam van 150k mij moeten aanvallen (en jammer de pammer al hun troepen verliezen). Ook de BG met Boss is een erg sterke move, waardoor jullie je effectief opsluiten en ervoor zorgen dat de enige target waarop jullie kunnen groeien Adten is (lijkt me niet bepaald de slimste keuze). Dit getuigt wat mij betreft van korte-termijn visie.

Proficiat met je studie. En jouw mening over onze visie kan me niets schelen eerlijk gezegd. We gaan deze wereld niet winnen en kiezen daarom gewoon voor de leukste optie in onze ogen, en dat is een "topspeler" tegenhouden zolang we kunnen.

En tot slot, mijn defensieve speelstijl getuigt van mijn lange-termijn visie. Ik werk veel, speel sporadisch, en zocht daarom een manier waarop ik toch zoveel mogelijk kon genieten van dit spelletje zonder extreem veel online te moeten zijn of mijn slaap te verliezen. Entrez vous dans le style de jeu défensif (mijn Frans is niet zo goed). Door mijn defensieve speelstijl zal ik eerder wat bb's edelen; ik bouw ze toch op van 300p naar 10k in een week of 3, dus waarom niet? Het geeft me wat extra ruimte. Het zorgt er ook voor dat mijn stamgenoten hun OP's gemakkelijk kunnen uitvoeren.

En tot slot, ik heb ook veel schoolwerk, veel verplichte lessen en practica. Niet echt zo speciaal. Ik ken 'le style de jeu défensif" maar al te goed, heb je zelf ook al gemerkt ;) Je moet dan zelf wel niet beginnen zagen als wij een stijl kiezen om jou tegen te werken.

En ik vind dat toch nog altijd meer getuigen van respect dan je laten OS-en door een nieuwe BG die überhaupt niet doorheeft dat ze de poorten naar de hel geopend hebben voor zichzelf, zodat je zelf sneaky in 't midden van de nacht op feestdagen kunt gaan aanvallen; en als dat niet lukt, dan maar andere spelers overtuigen om 't te doen (het overgrote deel van die kleinere spelers geeft überhaupt aan dat 't slechts bevelen zijn die ze volgen en dat ze 't eigenlijk niet willen doen, en moet goede reden want ze verliezen enkel hun clears en treintjes).

".. dat ze de poorten naar hel geopend hebben ..". Jezus, en dan vind je dat wij overdrijven? En dat wij anderen aanzetten om iets te doen, dat is ook verkeerd? Flikker eventjes op met die redenering. Wij vragen om jouw clusterfucks weg te werken, dat is blijkbaar al teveel voor jou.
En het feit dat je die kleinere spelers al over PM wat zit af te dreigen, dat is wel stoer man!


Zijn jullie nu klaar met jullie sneue pogingen om mij zwart te maken? Gestackte dorpen met ridders en boosters waardoor je sp/zw +45% def power hebben, je muur 50% sterker is, en je de aanvallen gemakkelijk kunt taggen vanwege een toren, dat is echt geen grote skill: kijk maar naar mij, ik heb de afgelopen 11 treintjes en 20 clears ook heel gemakkelijk verwerkt, en ik ben nog wel de grootste noob die er is, toch?

Want wat jij hier doet is niet bedoeld ons zwart te maken? Pot verwijt de ketel.
Waar zie je mij vermelden dat dat de grootste skill is dat er is? Ik heb enkel aangehaald dat ik de opties die ik kan gebruiken gebruik.
Tja, om het met jouw woorden te zeggen: "11 treintjes en 20 clears, dat is echt geen grote skill.


Ik zal ook in eigen boezem kijken, en zeggen dat het misschien niet netjes was nachtblitzje te proberen op een feestdag, en dat ik misschien wat overreageer op het AF. Maar datzelfde kan dus ook over jou gezegd worden. Voor mij is het hiermee afgesloten, maar ik verwacht wel nog wat heen en weer gekibbel (ons beiden kennende).
 

DeletedUser13688

Guest

Je doet 't af alsof ik degene ben die constant loopt te zeiken, maar er zijn 2 posts van mij hier waar ik zeik, en 9x nu dat ik tel dat ik door jou en je co ben afgezeken, ook als ik hier niet op reageren. Ga dus niet tof doen alsof jij de volwassen stoere vent bent en ik een zeikerig ventje; ik reageer gewoon eindelijk een keertje op 't constante gezeik dat van jullie vandaan komt.

Met speelstijl heb ik dan ook geen problemen: joh, laat je lekker stacken en speel vol def. Dat is toch geen probleem? Doe ik zelf ook en vind 't helemaal geen probleem. Vind het dan alleen zo sneu dat er van die "je bent helemaal kapot gespeeld" etc opmerkingen uitkomen; dat is helemaal namelijk niet zo. Ik verlies wat treintjes, jullie verliezen wat def stacks en 1 dorpje. Ik zie 't punt niet om hier überhaupt een discussie over te gaan hebben. Ik bedreig overigens geen mensen; ik suggereer alleen dat 't niet zo slim is om je tegen mij in 't harnas te werken.

Wat ik niet snap is dat als je de wereld speelt voor je plezier met de verwachting dat je de wereld toch niet gaat winnen, dan juich ik dat toe: mensen die 't puur voor hun plezier spelen en niet door 1 of andere obsessie met dit spelletje, daar ben ik helemaal voor. Waarom moeten er dan in eerste instantie allerlei opmerkingen over mij op 't AF komen waarin jullie mij afzeiken? Wat heeft dat met plezier te maken? En als 't dan jullie pleziertje is om iemand dwars te zitten en vervolgens af te gaan zeiken, is het dan niet 100% normaal dat ik er na enkele opmerkingen een keer op terugkom? Dat heet niet proberen iemand anders zwart te maken, dat heet voor jezelf opkomen.

En nu is inderdaad de kous daarmee af. Geen zin meer om een zinloze discussie voort te zetten.

Terug naar de stelling: NUA noob? Denk 't niet. NUA arrogant? Joah, dat wel.
 
Reactiescore
331
Je doet 't af alsof ik degene ben die constant loopt te zeiken, maar er zijn 2 posts van mij hier waar ik zeik, en 9x nu dat ik tel dat ik door jou en je co ben afgezeken, ook als ik hier niet op reageren. Ga dus niet tof doen alsof jij de volwassen stoere vent bent en ik een zeikerig ventje; ik reageer gewoon eindelijk een keertje op 't constante gezeik dat van jullie vandaan komt.

Nee hoor, jij bent de stoere man hier.

Met speelstijl heb ik dan ook geen problemen: joh, laat je lekker stacken en speel vol def. Dat is toch geen probleem? Doe ik zelf ook en vind 't helemaal geen probleem. Vind het dan alleen zo sneu dat er van die "je bent helemaal kapot gespeeld" etc opmerkingen uitkomen; dat is helemaal namelijk niet zo. Ik verlies wat treintjes, jullie verliezen wat def stacks en 1 dorpje. Ik zie 't punt niet om hier überhaupt een discussie over te gaan hebben. Ik bedreig overigens geen mensen; ik suggereer alleen dat 't niet zo slim is om je tegen mij in 't harnas te werken.

Ik ook niet :p Ikzelf heb ook nooit gezegd dat ik je kapot gespeeld heb. Ik vond het zelfs leuk om tegen je te deffen.

Wat ik niet snap is dat als je de wereld speelt voor je plezier met de verwachting dat je de wereld toch niet gaat winnen, dan juich ik dat toe: mensen die 't puur voor hun plezier spelen en niet door 1 of andere obsessie met dit spelletje, daar ben ik helemaal voor. Waarom moeten er dan in eerste instantie allerlei opmerkingen over mij op 't AF komen waarin jullie mij afzeiken? Wat heeft dat met plezier te maken? En als 't dan jullie pleziertje is om iemand dwars te zitten en vervolgens af te gaan zeiken, is het dan niet 100% normaal dat ik er na enkele opmerkingen een keer op terugkom? Dat heet niet proberen iemand anders zwart te maken, dat heet voor jezelf opkomen.

Voor mij mocht het al gestopt zijn na de post over kata gebruik. Chris is gewoon ietsje uitdagender, en ik heb misschien je "uitdaging" gewoon wat verkeerd geïnterpreteerd. Verder heeft iedereen recht op vrije meningsuiting, dus dat je "een keertje terugkomt" is geen probleem, maar ik ga er dan ook op in (en kom ook op voor mezelf dan) ;)

En nu is inderdaad de kous daarmee af. Geen zin meer om een zinloze discussie voort te zetten.

Good for me. Bij deze bied ik daarom ook excuses aan voor mijn overreactie ;)

Terug naar de stelling: NUA noob? Denk 't niet. NUA arrogant? Joah, dat wel.

Arrogantie mag altijd op TW, zolang je het waarmaakt in the end :cool:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stelling:

Adten maakt een grote kans op wereldwinst
 
Reactiescore
1.367
Stelling:

Adten maakt een grote kans op wereldwinst


Adten met deze leden in deze vorm is de kans niet groot, adios, red of koets maken door de vele betere clusters meer kans als je het mij vraagt
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Volgens mij maakt elke stam nog geen grote kans op wereldwinst. Red heeft gewoon nog weinig leden, kan huidige lijnen niet echt voltooien en kan voor problemen zorgen. Adios heeft een tweefrontenoorlog en hoezeer ze het sterkst spelen van alle stammen, gaat dit denk ik vroeg of laat ze de kop kosten met huidige ledenaantal. Koets oogt in samenwerkingsverband nog niet zo lekker, de plekken die ze onderhand wel binnen zouden moeten hebben liggen er nog steeds in handen van hun vijanden. En ook zij nemen het op tegen twee stammen, Adios en Adten. Tot slot, Adten, dat is momenteel gewoon nog een stam waar het aan zowel kwaliteit als kwantiteit nog ontbreekt om echt op te kunnen boksen met de andere stammen.
 

DeletedUser79226

Guest
Toont wel verschil tussen red en KOETS,

wij edelen misschien geen accounts en boeken wel degelijk terrein waar de stam dit nodig acht, en jullie verliezen accounts :D aka, intium noobum
 
Reactiescore
853
Red heeft gewoon nog weinig leden, kan huidige lijnen niet echt voltooien en kan voor problemen zorgen.
Koets oogt in samenwerkingsverband nog niet zo lekker, de plekken die ze onderhand wel binnen zouden moeten hebben liggen er nog steeds in handen van hun vijanden.
Waarom kijk je Koets aan op het niet hebben van de plekken van de vijand (die ze al zouden moeten hebben), terwijl Red die ook nog niet heeft? Koets maakt wel degelijk terreinwinst, echter niet op het gebied waar Red dit graag zou willen, dat is een heel groot verschil he ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Toont wel verschil tussen red en KOETS,

wij edelen misschien geen accounts en boeken wel degelijk terrein waar de stam dit nodig acht, en jullie verliezen accounts :D aka, intium noobum

Tussen Red en Koets zitten heel veel verschillen ja.
Initium was idd onze fout, maar we zullen zoiets ook niet zomaar een tweede keer laten gebeuren.

Verder heeft Koets volgens mij vooral terreinwinst geboekt met recruits? Gevolg: Mindere cohesie binnen de stam (verwacht ik iig). Nieuwe recruits omdat stamcluster fucked up zou zijn anders. En nu? Nog steeds gaten op plekken waar die niet mogen zijn -> Growing/Da Vinci hebben t onnodig moeilijk bij massa's.

Daarop wil ik een nieuwe stelling droppen:
Koets is op basis van wat ze tot nu toe hebben laten zien een stam die het echt ver gaat schoppen.

Waarom kijk je Koets aan op het niet hebben van de plekken van de vijand (die ze al zouden moeten hebben), terwijl Red die ook nog niet heeft? Koets maakt wel degelijk treinwinst, echter niet op gebied waar Red dit graag zou willen, dat is een heel groot verschil he ;)

Ik doel op het gebied Lord Alessio/BiT. Doordat dit niet gevuld is staan twee accs er vrij pittig voor. (GS/Da Vinci). Dat je op front niet vooruit gaat kan zijn, maar dit is eigenlijk gewoon één grote stamclusterfuck die er nog steeds niet uitgewerkt is en zou Koets voor deel kunnen killen als dit niet snel gedicht wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Ik doel op het gebied Lord Alessio/BiT. Doordat dit niet gevuld is staan twee accs er vrij pittig voor. (GS/Da Vinci). Dat je op front niet vooruit gaat kan zijn, maar dit is eigenlijk gewoon één grote stamclusterfuck die er nog steeds niet uitgewerkt is en zou Koets voor deel kunnen killen als dit niet snel gedicht wordt.
Ben ik met je eens, denk echter dat hier een reden voor is.

Daarop wil ik een nieuwe stelling droppen:
Koets is op basis van wat ze tot nu toe hebben laten zien een stam die het echt ver gaat schoppen.
Leuke stelling, ik zal antwoorden vanuit intern en extern oogpunt;

Om te beginnen vanuit extern oogpunt :
Persoonlijk vind ik dat Koets eruit is als een stam die het zeker ver zou kunnen schoppen, als er genoeg activiteit en kwaliteit op de accounts zat zou Koets zeker de papieren hebben voor een wereldwinst. Ik denk dan ook dat wat Koets tot nu toe heeft laten zien oke-ish is in vergelijking tot de andere stammen die ook vrij weinig hebben laten zien.

Intern:
Ik betreur het te zeggen maar persoonlijk denk ik dat Koets het einde van de wereld niet haalt. Ik denk dat er een gebrek aan cohesie is zoals reeds aangehaald, maar bovenal een gebrek aan kwaliteit. Ik vind dat er teveel spelers zitten binnen Koets die het niveau naar mijn mening niet halen. Mochten de accounts vallen waarvan ik verwacht dat ze vallen zal het moraal bij enkele accounts zeker zakken waardoor Koets haar dieptepunt zal bereiken. Denk hierbij aan een gebrek aan motivatie wat zal resulteren in inactiviteit.

LET OP: Dit is mijn persoonlijke observatie van Koets, en dus enkel mijn mening/verwachting!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ben ik met je eens, denk echter dat hier een reden voor is.


Leuke stelling, ik zal antwoorden vanuit intern en extern oogpunt;

Om te beginnen vanuit extern oogpunt :
Persoonlijk vind ik dat Koets eruit is als een stam die het zeker ver zou kunnen schoppen, als er genoeg activiteit en kwaliteit op de accounts zat zou Koets zeker de papieren hebben voor een wereldwinst. Ik denk dan ook dat wat Koets tot nu toe heeft laten zien oke-ish is in vergelijking tot de andere stammen die ook vrij weinig hebben laten zien.

Intern:
Ik betreur het te zeggen maar persoonlijk denk ik dat Koets het einde van de wereld niet haalt. Ik denk dat er een gebrek aan cohesie is zoals reeds aangehaald, maar bovenal een gebrek aan kwaliteit. Ik vind dat er teveel spelers zitten binnen Koets die het niveau naar mijn mening niet halen. Mochten de accounts vallen waarvan ik verwacht dat ze vallen zal het moraal bij enkele accounts zeker zakken waardoor Koets haar dieptepunt zal bereiken. Denk hierbij aan een gebrek aan motivatie wat zal resulteren in inactiviteit.

LET OP: Dit is mijn persoonlijke observatie van Koets, en dus enkel mijn mening/verwachting!

Gebrek aan kwaliteit. Denk je dat het ook aan recruitingsbeleid ligt? Koets heeft natuurlijk verder veel nieuwe spelers zien komen en gaan.

Verder mooie objectieve post. :)
 
Bovenaan