Stelling van de dag!

Reactiescore
853
Stelling:

Het aanvallen op dagen/nachten als koningsdag/nacht, 4 mei en 5 mei is laag.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Stelling:

Het aanvallen op dagen/nachten als koningsdag/nacht, 4 mei en 5 mei is laag.

Niet per se laag, maar vind het ook niet heel netjes.

Persoonlijk zou ik iedereen gewoon een toffe koningsdag gunnen, zonder zich zorgen te hoeven maken over een account wat duizenden incs krijgt.

Alleen 4 en 5 mei is toch niet heel kwalijk? Het zijn toch geen vrije dagen, of wel?
 
Reactiescore
853
Niet per se laag, maar vind het ook niet heel netjes.

Persoonlijk zou ik iedereen gewoon een toffe koningsdag gunnen, zonder zich zorgen te hoeven maken over een account wat duizenden incs krijgt.

Alleen 4 en 5 mei is toch niet heel kwalijk? Het zijn toch geen vrije dagen, of wel?
Voor studenten/scholieren wel, op 5 mei zijn er dan ook behoorlijk wat bevrijdingsdagfestivals. Voor werkenden is het om de 5 (dacht ik) jaar een vrije dag.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Voor studenten/scholieren wel, op 5 mei zijn er dan ook behoorlijk wat bevrijdingsdagfestivals. Voor werkenden is het om de 5 (dacht ik) jaar een vrije dag.

Ah ja, bevrijdingsfestivals.

Maar zoals ik al zei; ik heb meer moeite met koningsdag dan iets als 4 en 5 mei. Het lullige ervan vind ik dat je als aanvaller ‘s avonds/‘s nachts kan sturen en dan vervolgens van je koningsdag of -nacht kan genieten, en dat heb je als verdediger niet.
 
Reactiescore
853
Ah ja, bevrijdingsfestivals.

Maar zoals ik al zei; ik heb meer moeite met koningsdag dan iets als 4 en 5 mei. Het lullige ervan vind ik dat je als aanvaller ‘s avonds/‘s nachts kan sturen en dan vervolgens van je koningsdag of -nacht kan genieten, en dat heb je als verdediger niet.
Alles wat 's nachts gestuurd wordt kan toch ook 's nachts afgehandeld worden :p? Mocht men overdag willen edelen zullen beide partijen aanwezig moeten zijn. Zelf vind ik het dan vooral handig en niets vies aan, had TW maar een aanvalspauze moeten inlassen. Ik zou bijna stellen dat je dan op iemand zijn verjaardag ook niet aan mag vallen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Alles wat 's nachts gestuurd wordt kan toch ook 's nachts afgehandeld worden :p? Mocht men overdag willen edelen zullen beide partijen aanwezig moeten zijn. Zelf vind ik het dan vooral handig en niets vies aan, had TW maar een aanvalspauze moeten inlassen. Ik zou bijna stellen dat je dan op iemand zijn verjaardag ook niet aan mag vallen?

Nah, je moet als verdediger sowieso meer tijd in het deffen steken dan de aanvaller. Of dat nou ‘s nachts of ‘s ochtends is, je koningsdag is in ieder geval een stuk minder leuk.

Een aanvalsstop vind ik persoonlijk ook overdreven, het is immers geen kerst. Like I said, vind het niet super tof als het mij zou overkomen, maar het is ook niet het einde van de wereld.
 

DeletedUser79218

Guest
Hoort erbij aangevallen worden,ook op Koningsdag Pasen of Pinksteren.

Over kata-gebruik kun je ook afspraken maken,dus over aanvallen op feestdagen ook.
 
Reactiescore
1.363

Zeg flippo, ik was zelf ook 2 dagen aan het feesten, blame de Belgen! :O
Niet zo janken dat jij niet kan aanvallen, noopje.
Je bent helemaal zoek gedeft door een pieping koning, die alles vanaf zn mobiel deed :p. (ik niet hoor :O)

C.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Zeg flippo, ik was zelf ook 2 dagen aan het feesten, blame de Belgen! :O
Niet zo janken dat jij niet kan aanvallen, noopje.
Je bent helemaal zoek gedeft door een pieping koning, die alles vanaf zn mobiel deed :p. (ik niet hoor :O)

C.

Je hoeft de tegenstander niet in elke post belachelijk te maken hoor. Stoort me gewoon.

Stelling:

NUA is noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13688

Guest
Je hoeft de tegenstander niet in elke post belachelijk te maken hoor. Stoort me gewoon.
Ach ik trek me er niet zoveel van aan. Heeft Bg met enige stam waarop ze kunnen uitbreiden om mij maar tegen te houden. Daarbij is een strak cluster met veel def en evt OS met ridders en boost items plus toren niet zo lastig te verdedigen.
 
Reactiescore
1.283
Stelling:

Mobiel als excuus gebruik is nub.

Als een van de weinige spelers die liever mobiel speelt dan pc (muv enig overzicht kweken bij massa incs), stoor ik mij mateloos aan de uitspraak: ik kan x niet doen want ik zit mobiel.

Ben ik de enige hierin?
 
Reactiescore
2.478
Op mobiel is snipe makkelijker. Op 4g heb je weinig lagg. Een gratis tip van deze mod.
 

DeletedUser78126

Guest
Jij hebt genoeg ruimte in je broek om er een laptop bij in te stoppen hoor.

Nu niet net gaan doen alsof je daar geen ruimte voor hebt in dat broekie van je
 
Reactiescore
331

Geen flauw idee waarom ge altijd weer moet uitdagen. We weten allemaal da ge het schijt hebt aan publiek aangenomen regels enzo, ma ge hebt echt geen recht om te spreken en zo arrogant te doen.
Uw overnamegeschiedenis is voornamelijk BB's en interns, hier en daar een speler die tegen een overmacht van 7:1 stond ofzo. Impressive.

Ach ik trek me er niet zoveel van aan. Heeft Bg met enige stam waarop ze kunnen uitbreiden om mij maar tegen te houden. Daarbij is een strak cluster met veel def en evt OS met ridders en boost items plus toren niet zo lastig te verdedigen.

O no,een speler neemt het tegen me op, HIJ MOET ME WEL WILLEN TEGENHOUDEN. Groei is op man.
Je vergeet ook het te vermelden dat je misschien 75-25 speelt in het voordeel van def. Dus dat je dan weinig progressie maakt is ook niet moeilijk. Ridders,defboosts etc zitten al lang in het spel, slap excuus imo.

Ach ja,je bent gewoon gefrustreerd omdat er iemand niet naar je pijpen wil dansen. En dat er twee aanvallen op rij mislukt zijn. Maar goed, er zijn nog BB's genoeg in deze wereld!
 
Bovenaan