Stelling van de dag!

DeletedUser67517

Guest
Eens en Oneens. Boederijlimiet is altijd heerlijk, maar dit moet je wel compeseren met activiteit. Om dat laatste een jaar of zelfs 2 jaar vol te houden is extreem lang. Korte werelden zoals Classics hebben daarom mijn voorkeur met boerlimiet.
 

DeletedUser3435

Guest
Oh ik dacht dat die soort mensen gingen dreigen met kata's en dat ze hun eigen dorpjes gingen afbreken.. My bad.
 

DeletedUser74552

Guest
wie zegt dat het bij dreigen blijft? :D:p
Als bibber deze dreigementen over kata's daadwerkelijk uitvoert maken jullie jezelf wel echt ten schande zo op het eind van de wereld. Niet alleen bezoedel je de naam bibber maar ook iedereen die daar achter hangt. Je zet hierbij dus ook Calm in een slecht daglicht. Ik zou wel 3 keer nadenken voor ik zulke uitspraken zou doen. Ik vond het al schandeleus dat er uberhaupt mee gedreigd werd. Na alle gesprekken met spelers binnen bibber, na al het wederzijds respect dat is opgebouwd zou je hiermee toch echt je naam door het slijk halen.
 
Reactiescore
967
Als bibber deze dreigementen over kata's daadwerkelijk uitvoert maken jullie jezelf wel echt ten schande zo op het eind van de wereld. Niet alleen bezoedel je de naam bibber maar ook iedereen die daar achter hangt. Je zet hierbij dus ook Calm in een slecht daglicht. Ik zou wel 3 keer nadenken voor ik zulke uitspraken zou doen. Ik vond het al schandeleus dat er uberhaupt mee gedreigd werd. Na alle gesprekken met spelers binnen bibber, na al het wederzijds respect dat is opgebouwd zou je hiermee toch echt je naam door het slijk halen.

Je moet Stef niet zo serieus nemen johh.. die was een beetje gefrustreerd vanwege de situatie, wat er wel meerdere waren:rolleyes:
Daarnaast... wereld ten einde??
 

DeletedUser76872

Guest
Als bibber deze dreigementen over kata's daadwerkelijk uitvoert maken jullie jezelf wel echt ten schande zo op het eind van de wereld. Niet alleen bezoedel je de naam bibber maar ook iedereen die daar achter hangt. Je zet hierbij dus ook Calm in een slecht daglicht. Ik zou wel 3 keer nadenken voor ik zulke uitspraken zou doen. Ik vond het al schandeleus dat er uberhaupt mee gedreigd werd. Na alle gesprekken met spelers binnen bibber, na al het wederzijds respect dat is opgebouwd zou je hiermee toch echt je naam door het slijk halen.

steffie was gewoon een beetje gefrustreerd. verder is het niet serieus aan de orde geweest hoor.
 

DeletedUser74552

Guest
Gelukkig. Zou het zonde vinden als dat gebeurd :D. Ik snap zijn frustratie wel enigzins maar goed zulke uitspraken helpen de situatie niet natuurlijk. En einde van de wereld bedoel ik mee misschien het einde van bibber. We gaan het zien.
 

DeletedUser49913

Guest
Zou opzich wel lachen zijn. heel bibber en calm + bb dorpen erin naar 26p kata'en :p
Dan krijg je echt wel een verpeste wereld. met 2 stammen met elk een half frontje:D
 

DeletedUser3435

Guest
Zou opzich wel lachen zijn. heel bibber en calm + bb dorpen erin naar 26p kata'en :p
Dan krijg je echt wel een verpeste wereld. met 2 stammen met elk een half frontje:D
Zoals ik al zei.. Dan spreken Rhei. en Karma gewoon een lijn af en dan zetten we allemaal onze AM aan. Een korte pauze, geen enkel probleem. :D Dat gezeur over kata's kunnen we ook beter laten voor wat het is, er zullen altijd noobs zijn die naar kata's gaan grijpen. Een andere stelling die volgens mij nog nooit naar voor is gekomen:

'Zijn de betere spelers op TW vaak ook de meest intelligente en communicatief sterkere spelers?'

Dit breng ik naar voor omdat ik vaak merk dat de iets ofwat 'mindere' spelers communicatief ook zwak zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76872

Guest
Zoals ik al zei.. Dan spreken Rhei. en Karma gewoon een lijn af en dan zetten we allemaal onze AM aan. Een korte pauze, geen enkel probleem. :D

wel saai en wij hebben dan nog def + jullie zitten met een enorm moraal. dus al met al zou dit wel verpesting van de wereld zijn.
 

DeletedUser3435

Guest
wel saai en wij hebben dan nog def + jullie zitten met een enorm moraal. dus al met al zou dit wel verpesting van de wereld zijn.
Ach wij passen ons wel aan.. Hoe laag de tegenstander ook gaat zal ik dat niet snel mijn speelplezier laten verpesten hoor. :D
 
Bovenaan