Stelling van de dag!

Reactiescore
1.701
Omdat ik altijd al is een topic wou openen op een nieuwe wereld open ik deze maar :).


Ik trap meteen maar af met een stelling: Omdat w50 geen PP abuse wereld wordt, zal de wereld van een hoger niveau zijn dan voorgaande werelden.
 

DeletedUser77554

Guest
Ik denk niet dat dat veel uitmaakt voor het verloop van de wereld. De betere spelers komen uiteindelijk wel bovendrijven. Het is in de beginfase van het spel wel leuker zonder pp-functies omdat je dan hoger in de ranglijst staat.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik denk dat het niveau hoger zal liggen. Iedereen start namelijk massaal (net zoals op w47 overigens), maar de niet-ppabusers maken nu ook weer een kans. Op de afgelopen werelden was je namelijk volledig kansloos, wanneer je niet genoeg pp investeerde in je acc.
 

DeletedUser71575

Guest
Ik ben benieuwd hoe de server uit gaat pakken.
Ik hoop dat idd het pp-abusen aantoonbaar minder is...
 

DeletedUser75778

Guest
AM, PA en FA gewoon aanwezig. Geloof of het niet, toch biedt een AM voordelen ten opzichte van degenen die het niet hebben...
In die zin kunnen er inderdaad alsnog voordelen verkregen worden. Jij had het echter over abusen, waarop ik reageerde dat dat absoluut niet een mogelijkheid is.
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik altijd al is een topic wou openen op een nieuwe wereld open ik deze maar :).


Ik trap meteen maar af met een stelling: Omdat w50 geen PP abuse wereld wordt, zal de wereld van een hoger niveau zijn dan voorgaande werelden.

Uiteraard zal het niveau hoger gaan liggen dan voorgaande werelden. De afwezigheid van premium functies zorgt ervoor dat veel spelers toch nog een keer willen starten. Dat valt alleen helaas niet te zien in de grootte van de wereld...
 

DeletedUser76293

Guest
Inno heeft de afweging moeten maken wanneer ze deze wereld lieten starten. Door de huidige startdatum zitten veel universitaire opleidingen nog aan het begin / middenin de tentamenperiode. Hierdoor zullen veel mensen pas later starten denk ik (waaronder ik ^^). Daarnaast zijn zomerwerelden altijd kleiner dan winterwerelden, dus ik verwacht sowieso niet dat deze wereld extreem groot gaat worden :/
 
Reactiescore
1.075
met de extra barbs zitten we nog steeds maar aan nauwelijks 2 volle continenten dit is toch niet al te best, ook zal het aantal spelers die later starten niet van dat gehalte zijn dat je nog een aantal continenten kan vullen.
 

DeletedUser

Guest
met de extra barbs zitten we nog steeds maar aan nauwelijks 2 volle continenten dit is toch niet al te best, ook zal het aantal spelers die later starten niet van dat gehalte zijn dat je nog een aantal continenten kan vullen.

Zal ook totaal niet meer gaan veranderen ooit, dus je er druk om maken heeft ook totaal geen zin. Jammer maar we moeten het er mee doen. In ieder geval gaat het voor eerst sinds tijden weer eens eerlijke start worden en dat vind ik al tof om weer eens mee te maken.
 

DeletedUser68372

Guest
met de extra barbs zitten we nog steeds maar aan nauwelijks 2 volle continenten dit is toch niet al te best, ook zal het aantal spelers die later starten niet van dat gehalte zijn dat je nog een aantal continenten kan vullen.

Dat denk ik ook, zullen nog maximaal 200 spelers bij komen o.i.d daar mee vul je de continenten niet
 
Reactiescore
1.075
ik maak me er ook niet druk om, valt alleen nogal tegen naar de verwachtingen die er gemaakt werden, zullen wel nog 2 tal continenten bijkomen met de spelers die gaan restarten uiteindelijk (toch?).
 

DeletedUser75778

Guest
Zullen waarschijnlijk nog wel een stuk of 1000 spelers bijkomen hoor, is elke wereld zo geweest de afgelopen tijd. En dan heb je nog al de restarts. Komt goed, ledenlimiet voor stammen is ook lekker laag dus het zal vast een leuke wereld worden.
 

DeletedUser76293

Guest
Als iedereen z'n stamleden op andere werelden nou ff overtuigt om te starten op deze wereld krijgen we alsnog een mooie grote wereld :)
 
Reactiescore
1.075
Als iedereen z'n stamleden op andere werelden nou ff overtuigt om te starten op deze wereld krijgen we alsnog een mooie grote wereld :)
moeten ze ook blijven, anders krijgen we een mooie grote barb wereld :s
 

DeletedUser7072

Guest
Zal ook totaal niet meer gaan veranderen ooit, dus je er druk om maken heeft ook totaal geen zin. Jammer maar we moeten het er mee doen. In ieder geval gaat het voor eerst sinds tijden weer eens eerlijke start worden en dat vind ik al tof om weer eens mee te maken.

Je moet bedenken dat tw vroeger 250.000 spelers ofzo had, je hebt nogal wat nodig om een wereld met 300.000 dorpen te vullen. Dat een groot deel van het neusje van de zalm(degenen die hier komen op dit forum) aangeven nu wel te gaan spelen zal een totaal insignificant effect hierop hebben. Zelfs als iedereen zijn stamleden op andere werelden(zoals hierboven gezegd) overtuigd te gaan starten, dan nog zal het effect hiervan op de grootte van de wereld minimaal zijn.

Ikzelf ga niet starten ivm tentamens die eraan komen en met de zomer ga ik op vakantie dus dat gaat hem ook niet worden. Blijft over rimmen eind augustus of begin september, maar dan moet de wereld wel een beetje groeien wil dat nog zin hebben :p
 

DeletedUser64575

Guest
[Normaal waren er ook veel mensen die pas een dagen later begonnen om in de RIM te starten, dus wellicht dat dat nu ook weer gebeurt :p
 
Bovenaan