Stelling van de dag!

Reactiescore
1.075
Een andere stelling die volgens mij nog nooit naar voor is gekomen:

'Zijn de betere spelers op TW vaak ook de meest intelligente en communicatief sterkere spelers?'

Dit breng ik naar voor omdat ik vaak merk dat de iets ofwat 'mindere' spelers communicatief ook zwak zijn.

je weet dat jij communicatief niet al te best bent toch? :D

maar nee, een goede speler heeft niet perse iets te maken met communicatie, intelligentie laat ik ter plaatse, dat is een geheel ander punt, wel worden sterk communicatieve spelers sneller onterecht aanzien voor goede spelers.
 

DeletedUser3435

Guest
je weet dat jij communicatief niet al te best bent toch? :D

maar nee, een goede speler heeft niet perse iets te maken met communicatie, intelligentie laat ik ter plaatse, dat is een geheel ander punt, wel worden sterk communicatieve spelers sneller onterecht aanzien voor goede spelers.
Moest ik communicatief niet sterk in mijn schoenen staan zou ik niet zoveel verantwoordelijkheid krijgen bij groepen waar de beste spelers van NL in zetelen. Ik ben veel te assertief en niet serieus te nemen op het AF, ik word in tegenstelling tot jou wel serieus genomen in het algemeen. Daarom dat zelfs BibBox het als een optie zag om Karma te joinen..

Maar goed, laten we hier geen discussie met jou van maken. Ik hoor graag een reactie van relevante spelers die niet meteen na één domper gaan huilen en dreigen met een delete.
 

DeletedUser49913

Guest
Ik kan ook niet communiceren maar ben wel dik pro natuurlijk :cool:

Of toch niet :(:p
 
Reactiescore
1.075
Maar goed, laten we hier geen discussie met jou van maken. Ik hoor graag een reactie van relevante spelers die niet meteen na één domper gaan huilen en dreigen met een delete.

hoe ging w18 weer? :)
 
Reactiescore
1.075
Moest ik communicatief niet sterk in mijn schoenen staan zou ik niet zoveel verantwoordelijkheid krijgen bij groepen waar de beste spelers van NL in zetelen. Ik ben veel te assertief en niet serieus te nemen op het AF, ik word in tegenstelling tot jou wel serieus genomen in het algemeen. Daarom dat zelfs BibBox het als een optie zag om Karma te joinen..

overigens ben je helemaal niet communicatief sterk en walgt de helft van de community van je gedrag, zowel ingame, maar zeker en vooral op het AF ben je gewoon onterecht arrogant.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik kan ook niet communiceren maar ben wel dik pro natuurlijk :cool:

Of toch niet :(:p
Je zult wel kansen genoeg krijgen om het te bewijzen de komende dagen of weken. :D D. van Bart Boos vond ik communicatief wel heel sterk.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik denk dat omdat communicatie zo'n groot deel is van dit spel dit zeker mee speelt. Het blijft een oorlogsspelletje waar diplomatiek een grote rol in heeft. Kan jij dus geen fatsoenlijke pm schrijven word je automatisch minder serieus genomen of dit nou terecht is of niet. Uiteraard heb je ook de andere kant van het spectrum waar spelers met een grote bakkes worden aangezien voor goede spelers.. Op de lange termijn vallen ze natuurlijk door de mand en veel respect verdienen ze er niet door.

Conclusie; Je hoeft niet de beste communicatieve skills te hebben om aangezien te worden voor een degelijke speler, het helpt echter wel :D.
 

DeletedUser67517

Guest
Je hebt een verschil tussen de ''schijnbare'' betere spelers. Die zich binnen een stam en op het AF goed profileren, en tussen daadwerkelijk betere spelers. Neemt absoluut niet weg dat de ''schijnbaar'' betere spelers geen betere spelers kunnen zijn.

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat vooral de spelers die zich vaak op het AF bevinden, en/of in de stam met mooie plannen/verhalen komen gezien worden als goede spelers, terwijl dit helemaal niet hoeft te zijn. Vaak genoeg spelers door de mand zien vallen, en andere spelers die zich meer op de achtergrond begeven voor een verrassing zien zorgen.

Dus mijn conclusie: Goed communicatieve spelers worden soms onterecht als goede spelers bestempeld, of in ieder geval vaak overschat. Op basis van accountniveau, omdat ze zich uit stambelang of domweg uit egocentrische beweegredenen goed profileren op het AF/IG.

Over het intelligente aspect ben ik het wel eens. TribalWars blijft natuurlijk een tactisch spelletje, waar inzicht en diplomatie voor nodig is, hier zijn communicatieve vaardigheden echter wel voor vereist, al is het alleen maar voor de eerste indruk. Iemand die consequent domme spelfouten en/of met scheldkanonnades komt krijgt al gauw, terecht of onterecht, het etiquette dom/onbetrouwbaar/nubcake op zijn koppie geplakt.
Dus om op mijn tweede alinea terug te komen, denk ik wel dat je communicatief tactisch moet zijn, om vooral het sociale aspect van TribalWars voluit te kunnen benutten.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik denk dat omdat communicatie zo'n groot deel is van dit spel dit zeker mee speelt. Het blijft een oorlogsspelletje waar diplomatiek een grote rol in heeft. Kan jij dus geen fatsoenlijke pm schrijven word je automatisch minder serieus genomen of dit nou terecht is of niet. Uiteraard heb je ook de andere kant van het spectrum waar spelers met een grote bakkes worden aangezien voor goede spelers.. Op de lange termijn vallen ze natuurlijk door de mand en veel respect verdienen ze er niet door.

Conclusie; Je hoeft niet de beste communicatieve skills te hebben om aangezien te worden voor een degelijke speler, het helpt echter wel :D.
Lees dit net pas. Zitten wel op een enge zelfde lijn.
 

DeletedUser74552

Guest
Lees dit net pas. Zitten wel op een enge zelfde lijn.

Ja indd. Zijn we het met elkaar eens, moet ook eens voorkomen op dit forum hehe.
Wat ik wel mooi vind om te zien zijn van die stille killers. De wat minder communicatief sterke spelers, die dan wel zeer solide werk en activiteit leveren.
Of wat ik ook een keer heb meegemaakt op .net nog was een speler van middelbare leeftijd die op verscheidene werelden zijn stam naar de winst hielp. Dat was een vent die zo goed was in het communiceren binnen zijn stam en op het forum dat hij met alleen communicatieve sterke skills het heel ver wist te schoppen. Blck Dragon heette hij als mijn geheugen het goed heeft. De onderhandelingen die hij voerde met andere stammen en zijn diplomatieke beslissingen waren echt fenomenaal. Sloot de juiste NAPS en wist op goede momenten massa's te plannen en in te spelen op situaties. Daar zie je er ook niet al te veel meer van. Een speler om naar op te kijken.
 
Reactiescore
1.075
stelling: De recruits van Contradictions, Concept of Failure. NOOT NOOT en Vito Corleone. bij Rhei. zullen beslissend zijn voor het vervolg van de oorlog tussen Rhei. en Karma.
 

DeletedUser69112

Guest
stelling: De recruits van Contradictions, Concept of Failure. NOOT NOOT en Vito Corleone. bij Rhei. zullen beslissend zijn voor het vervolg van de oorlog tussen Rhei. en Karma.

Ik denk dat je je stelling best anders formuleert, die recruits zijn zowiezo beslissend voor het vervolg van de oorlog... Het is enkel de vraag of deze beslissend zijn voor winst of niet.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik heb misschien wel een leuke, waarbij zeker ruimte is voor discussie:

Als Calm nog bestond, had Contradistinctions deze massa afgeslagen.
 

DeletedUser73904

Guest
Dan had hij een veel grotere kans. Dat brengt ons meteen op een eventuele reden waarom hij nu valt: omdat hij nu geen buren heeft die bereid zijn hun account voor hem leeg te zetten zoals Uhtred destijds meerdere keren. Noot zal waarschijnlijk wel sturen, maar niet zoveel en heeft zelf ook front (hoewel Uhtred dit ook had), en CoF heeft er waarschijnlijk nauwelijks een speertje staan.

Verder staat denk ik de meeste stamdeff bij Rank (Urban, LKO, Boxem), waar overduidelijk de prioriteiten liggen van Rhei. Jammer voor de jongens van Contra dat dit ten koste van hen moest gaan, maarja. Neemt niet weg dat dit ook een goed opgezette aanval is. Maar dat kan ik zo niet echt vergelijken met de vorige attacks. Goed werk van de stam en als frontspelers Diego en Olacy.

Mee eens met de stelling, lijkt me een inkoppertje maar leuk bedacht :D Mooi dat iemand nog es de moeite neemt er een te bedenken
 

DeletedUser77878

Guest
DYaGTRd.png
 

DeletedUser72457

Guest
Gaat net zo hard als Ruthless.. Jullie vallen in herhaling Rhei.!
 

DeletedUser69389

Guest
Gaat net zo hard als Ruthless.. Jullie vallen in herhaling Rhei.!

Als je de recaps en dergelijke niet showt dan kun je inderdaad die indruk wekken. Desondanks complimenten voor de eerste slag door Karma. Zeker op Contra was/is deze succesvol gebleken.
 

DeletedUser74552

Guest
Als je de recaps en dergelijke niet showt dan kun je inderdaad die indruk wekken. Desondanks complimenten voor de eerste slag door Karma. Zeker op Contra was/is deze succesvol gebleken.

Nouja als je post van Krepox in top/flop stammen ziet. Toch zo een 700k verloren deze week. Maar hee met jullie recruits van 9 miljoen kan je wel wat lijden :D.
 
Bovenaan