- Reactiescore
- 2.095
Oneens, laatste sparteling van een stam die ten dode is opgeschreven.
Verklaar.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Oneens, laatste sparteling van een stam die ten dode is opgeschreven.
Overschatte spelers van twijfelachtige kwaliteit (zeker met hun nieuwe aanwinsten erbij) die snel gebroken zullen zijn eens ze hun eerste nederlaag moeten verwerken. Redelijk wat egotjes, onstabiele leiding, front verliest makkelijk dorpen. Wat valt er te verklaren?
Overschat? Mono is alles behalve overschat want niemand schat ons hoog in. Persoonlijk zie ik Fide toch meer ego hebben (terecht of niet, dat is subjectief).
Of we het redden, tijd zal het leren, maar dit is te kort door de bocht.
als je je nog afvraagt of je het gaat redden overschat je jezelf
Verklaar eens? Eindelijk is er eens een nieuwe gezicht binnen Mono. De sfeer is eindelijk weer terug, iedereen is positief en alles verloopt volgens ons plan. Iedereen in Mono zal het hier mee met mij eens zijn. Meeste fouten van 4 Farmers zijn ondertussen ook eindelijk opgelost.onstabiele leiding,
Waarom zou ik jullie overal de schuld van geven? Jullie weten wel gewoon dat jullie voor de 2e keer afstand hebben gedaan van het leiderschap, hierdoor stopte ook Guust en Sem als leiding die ook gewoon medeschuldig zijn aan de fouten binnen de leiding van Mono. Wel jammer dat jullie niet meer herinneren welke fouten jullie hebben achtergelaten aan de rest van Mono.Welke fouten van 4 Farmers Dylan?
Alles op ons steken is easy hoor![]()
Overschatte spelers van twijfelachtige kwaliteit (zeker met hun nieuwe aanwinsten erbij) die snel gebroken zullen zijn eens ze hun eerste nederlaag moeten verwerken. Redelijk wat egotjes, onstabiele leiding, front verliest makkelijk dorpen. Wat valt er te verklaren?
Verklaar eens? Eindelijk is er eens een nieuwe gezicht binnen Mono. De sfeer is eindelijk weer terug, iedereen is positief en alles verloopt volgens ons plan. Iedereen in Mono zal het hier mee met mij eens zijn. Meeste fouten van 4 Farmers zijn ondertussen ook eindelijk opgelost.
Word trouwens de hoogste tijd dat wij Mono eens wat rapportjes laten zien van de afgelopen aanvallen op Fide. Ook hier dodge/stack/snipe/edel fouten in overvloed bij totaal 3 spelers.
Waarom zou ik jullie overal de schuld van geven? Jullie weten wel gewoon dat jullie voor de 2e keer afstand hebben gedaan van het leiderschap, hierdoor stopte ook Guust en Sem als leiding die ook gewoon medeschuldig zijn aan de fouten binnen de leiding van Mono. Wel jammer dat jullie niet meer herinneren welke fouten jullie hebben achtergelaten aan de rest van Mono.
Jullie waren het aanspreekpunt en degene die de hoogste rank hadden als leiding, dan moet je niet raar gaan kijken dat de meeste beschuldigingen ook naar jullie toe gaan.Dit gedeelte dus
Dat zijn grote uitspraken voor een account dat er bijna een half jaar niet in geslaagd is überhaupt bij een top stam binnen te komen.
Wel grappig dat niet iedereen in Fide ervan af weet en het dus nooit een volledig plan is geweest wat rond was
Je beschuldigt -in dit geval- aZemmel ervan zijn statement te onderbouwen met niet kloppende argumenten, terwijl jouw eigen daaropvolgend argument ook nogal discutabel is.Ik reageer alleen op het feit dat ons aangerekend wordt geen stam te "kunnen joinen"
Volgensmij, is het zo dat mono al sinds het begin roept dat we bij ze kunnen komen. Daarnaast liggen we puur te ver van deluxe af. En volgensmij werd er door JULLIE leiding, vlak na de massa op ons een plan gefabriceerd (sorry dat zeg ik verkeerd, dikkie emile maakte het plan en de leiding was eens) waarin wij naar fide zouden komen. Dit keer zonder dorpen af te staan. David was overtuigd dat als wij akkoord gingen dat hij als leiding zo overtuigend kon zijn dat de rest van de stam mee zou gaan in zijn mening. Nu was het zo dat wij niet onze rug naar TMS wilde keren en hij niet in het plan te verwerken viel, waardoor wij fide afgewezen hebben.
Ik snap dat je zulke uitspraken graag rondgooit als argument, maar zorg dan wel dat je de essentie van je eigen opmerking kan onderbouwen, want je hebt van geen kant gelijk.