Stelling van de dag

DeletedUser34772

Guest
Overschatte spelers van twijfelachtige kwaliteit (zeker met hun nieuwe aanwinsten erbij) die snel gebroken zullen zijn eens ze hun eerste nederlaag moeten verwerken. Redelijk wat egotjes, onstabiele leiding, front verliest makkelijk dorpen. Wat valt er te verklaren?
 
Reactiescore
3.540
Overschatte spelers van twijfelachtige kwaliteit (zeker met hun nieuwe aanwinsten erbij) die snel gebroken zullen zijn eens ze hun eerste nederlaag moeten verwerken. Redelijk wat egotjes, onstabiele leiding, front verliest makkelijk dorpen. Wat valt er te verklaren?

Laatste paar dagen gaat het eerlijk gezegd vrij goed, als we deze trend vast kunnen houden heb ik er nog wel vertrouwen in!
 
Reactiescore
2.177
Overschat? Mono is alles behalve overschat want niemand schat ons hoog in. Persoonlijk zie ik Fide toch meer ego hebben (terecht of niet, dat is subjectief).
Of we het redden, tijd zal het leren, maar dit is te kort door de bocht.
 

DeletedUser34772

Guest
Overschat? Mono is alles behalve overschat want niemand schat ons hoog in. Persoonlijk zie ik Fide toch meer ego hebben (terecht of niet, dat is subjectief).
Of we het redden, tijd zal het leren, maar dit is te kort door de bocht.

als je je nog afvraagt of je het gaat redden overschat je jezelf
 

DeletedUser77014

Guest
onstabiele leiding,
Verklaar eens? Eindelijk is er eens een nieuwe gezicht binnen Mono. De sfeer is eindelijk weer terug, iedereen is positief en alles verloopt volgens ons plan. Iedereen in Mono zal het hier mee met mij eens zijn. Meeste fouten van 4 Farmers zijn ondertussen ook eindelijk opgelost.

Word trouwens de hoogste tijd dat wij Mono eens wat rapportjes laten zien van de afgelopen aanvallen op Fide. Ook hier dodge/stack/snipe/edel fouten in overvloed bij totaal 3 spelers.
 

DeletedUser77014

Guest
Welke fouten van 4 Farmers Dylan?
Alles op ons steken is easy hoor :)
Waarom zou ik jullie overal de schuld van geven? Jullie weten wel gewoon dat jullie voor de 2e keer afstand hebben gedaan van het leiderschap, hierdoor stopte ook Guust en Sem als leiding die ook gewoon medeschuldig zijn aan de fouten binnen de leiding van Mono. Wel jammer dat jullie niet meer herinneren welke fouten jullie hebben achtergelaten aan de rest van Mono.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Overschatte spelers van twijfelachtige kwaliteit (zeker met hun nieuwe aanwinsten erbij) die snel gebroken zullen zijn eens ze hun eerste nederlaag moeten verwerken. Redelijk wat egotjes, onstabiele leiding, front verliest makkelijk dorpen. Wat valt er te verklaren?

Dat zijn grote uitspraken voor een account dat er bijna een half jaar niet in geslaagd is überhaupt bij een top stam binnen te komen.
 
Reactiescore
489
Verklaar eens? Eindelijk is er eens een nieuwe gezicht binnen Mono. De sfeer is eindelijk weer terug, iedereen is positief en alles verloopt volgens ons plan. Iedereen in Mono zal het hier mee met mij eens zijn. Meeste fouten van 4 Farmers zijn ondertussen ook eindelijk opgelost.

Word trouwens de hoogste tijd dat wij Mono eens wat rapportjes laten zien van de afgelopen aanvallen op Fide. Ook hier dodge/stack/snipe/edel fouten in overvloed bij totaal 3 spelers.

Dit gedeelte dus

Waarom zou ik jullie overal de schuld van geven? Jullie weten wel gewoon dat jullie voor de 2e keer afstand hebben gedaan van het leiderschap, hierdoor stopte ook Guust en Sem als leiding die ook gewoon medeschuldig zijn aan de fouten binnen de leiding van Mono. Wel jammer dat jullie niet meer herinneren welke fouten jullie hebben achtergelaten aan de rest van Mono.

Hopelijk doe jij dan wat wij niet konden, succes :D
 

DeletedUser7072

Guest
Nieuwe stelling:

Het gebruik van treintjes is eigenlijk achterhaald. Bijna iedereen kan wel een 300 ms treintje snipen, en in deze fase van het spel kan er ook makkelijk genoeg def voor gezet worden om splits te killen. Met andere woorden, tegen gevorderde spelers is het gebruik van treintjes achterhaald en heeft het amper effect, iniedergeval in de traditionele vorm. Als je bijvoorbeeld als verassing een clear in een andere edel dan de eerste stopt kun je daarmee efficient def killen. Snipe kills zijn ook leuk, maar zelfs daar komen mensen vaak tussen en als je er een hele zooi in elk treintje moet zetten wordt edelen wel erg intensief.

Wat zijn jullie meningen?
 

DeletedUser77014

Guest
Vind treintjes niet achterhaalt, maar alleen wel als je 1 trein of een dergelijk ander aantal stuurt. Mocht je meer dan 10-20 treinen kunnen produceren kan het nog wel een leuk offensief zijn. Vooral als je ervoor een massa clears hebt lopen en je veel stacks sloopt en/of lege dorpen tegen komt. In dat geval wanneer de speler aan het pre-dodgen is kan een flink aantal treinen deze speler makkelijk breken. Mocht je dit aantal treinen niet hebben staan, lijkt het mij beter om met edelclears te werken, niet zoals je gewend bent achter elkaar getimed, maar een 3/4 clear edel als eerste en een 1/4 clear edel erachter. En dat vanuit verschillende dorpen niet getimed. En mocht dit niet nog niet werken, ook als je de hoeveel troepen van de 2e edel aanpast moet je gewoon van alles en nog wat sturen. Treintjes, edelclears, losse edels getimed achter clears, halve treinen, etc. :p
 

DeletedUser34772

Guest
Treintjes blijft veruit de meest gebruikte manier om edels te sturen, ook tegen betere spelers.
 

DeletedUser64230

Guest
Dat zijn grote uitspraken voor een account dat er bijna een half jaar niet in geslaagd is überhaupt bij een top stam binnen te komen.

Volgensmij, is het zo dat mono al sinds het begin roept dat we bij ze kunnen komen. Daarnaast liggen we puur te ver van deluxe af. En volgensmij werd er door JULLIE leiding, vlak na de massa op ons een plan gefabriceerd (sorry dat zeg ik verkeerd, dikkie emile maakte het plan en de leiding was eens) waarin wij naar fide zouden komen. Dit keer zonder dorpen af te staan. David was overtuigd dat als wij akkoord gingen dat hij als leiding zo overtuigend kon zijn dat de rest van de stam mee zou gaan in zijn mening. Nu was het zo dat wij niet onze rug naar TMS wilde keren en hij niet in het plan te verwerken viel, waardoor wij fide afgewezen hebben.

Ik snap dat je zulke uitspraken graag rondgooit als argument, maar zorg dan wel dat je de essentie van je eigen opmerking kan onderbouwen, want je hebt van geen kant gelijk.
 
Reactiescore
1.853
Wel grappig dat niet iedereen in Fide ervan af weet en het dus nooit een volledig plan is geweest wat rond was
 
Reactiescore
1.853
Ik reageer alleen op het feit dat ons aangerekend wordt geen stam te "kunnen joinen"
Je beschuldigt -in dit geval- aZemmel ervan zijn statement te onderbouwen met niet kloppende argumenten, terwijl jouw eigen daaropvolgend argument ook nogal discutabel is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Volgensmij, is het zo dat mono al sinds het begin roept dat we bij ze kunnen komen. Daarnaast liggen we puur te ver van deluxe af. En volgensmij werd er door JULLIE leiding, vlak na de massa op ons een plan gefabriceerd (sorry dat zeg ik verkeerd, dikkie emile maakte het plan en de leiding was eens) waarin wij naar fide zouden komen. Dit keer zonder dorpen af te staan. David was overtuigd dat als wij akkoord gingen dat hij als leiding zo overtuigend kon zijn dat de rest van de stam mee zou gaan in zijn mening. Nu was het zo dat wij niet onze rug naar TMS wilde keren en hij niet in het plan te verwerken viel, waardoor wij fide afgewezen hebben.

Ik snap dat je zulke uitspraken graag rondgooit als argument, maar zorg dan wel dat je de essentie van je eigen opmerking kan onderbouwen, want je hebt van geen kant gelijk.

Het is gewoon ironisch om te zien dat een speler van een account dat zich zo ontwikkeld heeft dat het in geen enkele stam past kritiek uit op een andere stam. Dan ben ik trouwens nog niet eens begonnen over de tijd dat SummerVibes leiding was, of wil je zeggen dat Pingu en het naaien van je halve stam zo'n goede zet was?

Ook leuk dat een van jullie de stam zo slecht noemt en dergelijke, maar dan wel de leider recruit die voor een groot gedeelte voor die stam heeft gezorgd haha.
 
Bovenaan