Stelling van de dag

DeletedUser72076

Guest
Een topic wat regelmatig voorkomt dus hier ook maar eens aanmaken.

Wat ik zelf een interessante stelling vind: Vinden jullie dat je je vv buiten de stam kan weg geven in deze fase van het spel ( zullen meestal farm vv's zijn ) gezien je kan instellen dat de vv'er niet op het stamforum kan / geen pm's kan sturen?:confused:
 

DeletedUser64230

Guest
Zie ik geen probleem mee
Farm vv of belangrijke vv, vind dat je in deze fase van het spel niet kan verwachten dat men vertrouwd op gloednieuwe stamgenoten over mensen die in het verleden zichzelf hebben bewezen.
Daarnaast zeg je perfect dat het forum en de pm gesloten kunnen worden.
(Dit betekend niet dat de stammies onbetrouwbaar zijn maar je snapt me)

Ligt er natuurlijk ook aan wat vokr situatie,
Staat je acc op het spel en kan niemand binnen de stam vv'en
Ik zou zeggen je hebt niks minder dan het recht om je vv weg te geven buiten de stam
 

DeletedUser75413

Guest
Boosten naar de top, brengt TW naar een flop?

Oftewel spelers die zich naar de top boosten (pro of niet pro) zorgen ervoor dat TW flopt?
 

DeletedUser72076

Guest
Ik denk dat het inderdaad TW naar een flop brengten daarnaast zeker de nieuwe spelers afweert. Daardoor spelen er steeds minder mensen TW en dat is toch wel jammer.
 

DeletedUser73382

Guest
Hopelijk wordt w50 weer een 'normale' wereld, zo niet, dan is het voor mij ook snel klaar.
 

DeletedUser75951

Guest
Stelling: Is het woordje redenatie HET woord van de dag? :)
 

DeletedUser76528

Guest
Stelling: Is het woordje redenatie HET woord van de dag? :)

Voor jou is dat misschien het woord van de dag, voor mij persoonlijk is dat niet zo.
In elk geval heb je niet de stelling van de dag opgesteld! ;)
 

DeletedUser75951

Guest
Ok dan. Stelling: het woordje 'redenatie' is het woordje van de dag. Voilà, nu is het geen vraag meer!
 

DeletedUser76528

Guest

DeletedUser72076

Guest
Ik denk dat we allemaal wel beseffen dat het weer een chaos is op TW gezien de Banwave en dus de toepasselijke stelling van de dag:

Wat maakt een script illegaal?
 
Bovenaan