Stelling van de dag

DeletedUser77452

Guest
81ea43505a20f1e46c59ef14d5d289dd.png
 

DeletedUser75778

Guest
Stelling van de dag:

Het AF is niet voor serieuze gesprekken maar alleen voor de gezelligheid?

Als men op het P&P (wat staat voor politiek en propaganda) forum komt om zijn zegje te doen, vind ik dat er best wat moeite gestoken mag worden in een post om deze serieus op te kunnen vatten als tegenpartij. Ik kan er zelf altijd vrij slecht tegen als er niet inhoudelijk wordt ingegaan op een stukje kritiek of iets in de richting.

In de politiek krijg je ook geen zetel als je enkel en alleen ongefundeerd loopt te brabbelen. Natuurlijk zijn er altijd ministers waar je moeite mee hebt om ze serieus te nemen, maar ze doen wel hun best hun standpunt te verdedigen en een zaak serieus te behandelen. Die instelling is soms ver te zoeken hier op het AF.

Uiteraard is het helemaal aan de poster zelf of hij een gezellige manier van discussiëren hanteert, of een wat norse houding aanneemt. Denk dat de meeste lezers de eerste wijze prefereren :biggrin:
 

DeletedUser7072

Guest
In de politiek krijg je ook geen zetel als je enkel en alleen ongefundeerd loopt te brabbelen. Natuurlijk zijn er altijd ministers waar je moeite mee hebt om ze serieus te nemen, maar ze doen wel hun best hun standpunt te verdedigen en een zaak serieus te behandelen. Die instelling is soms ver te zoeken hier op het AF.

Oh jawel hoor.

 

DeletedUser7072

Guest

Deze is wel representatief voor bepaalde AF gangers :D

Jezelf voor schut zetten zonder het door te hebben.
 

DeletedUser75778

Guest

Deze is wel representatief voor bepaalde AF gangers :D

Jezelf voor schut zetten zonder het door te hebben.

Zelfs een simpele ziel als ik, zou de PVV nog beter kunnen vertegenwoordigen dan deze dame.

(stiekem is Dirk propaganda aan het voeren tegen de PVV, met het oog op de aankomende verkiezingen)
 

DeletedUser7072

Guest
Je hebt me door :eek:

En nu de vraag, willen jullie meer of minder mono dorpjes?
 
Reactiescore
3.540
Je hebt me door :eek:

En nu de vraag, willen jullie meer of minder mono dorpjes?

Excuseer mij Dhr Dirk, maar dit is een haatzaaiende opmerking en wil je benadrukken niet meer van dit soort opstokende inhoud op dit forum te plaatsen, anders bel ik de forum politie.
 

DeletedUser64081

Guest
Ik stel voor dat we deze paarse bezemsteel-propaganda van de heer JanusdePanus tegen de PVV even terzijde schuiven en weer focussen op de Tsunami aan wanstaltigheden, hagepreken en panieksuitspattingen die worden geuit door die Mono-Tone bende aan wie Henk en Ingrid en de rest van ons ooit toch zo prachtige Nederland toch zo'n hekel hebben.

upload_2016-8-29_22-48-42.png
 

DeletedUser75778

Guest
Ik stel voor dat we deze paarse bezemsteel-propaganda van de heer JanusdePanus tegen de PVV even terzijde schuiven en weer focussen op de Tsunami aan wanstaltigheden, hagepreken en panieksuitspattingen die worden geuit door die Mono-Tone bende aan wie Henk en Ingrid en de rest van ons ooit toch zo prachtige Nederland toch zo'n hekel hebben.

Bekijk bijlage 10275

Doen we een wedstrijdje woorden breien?
 

DeletedUser7072

Guest
Dit forum wordt steeds meer een Fide bolwerk, beetje saai zo.
 

DeletedUser64081

Guest
Klopt! Daarom dat ik ook eindelijk een beetje uit mijn bunker ben gekropen, werd eindelijk wat interessanter. Maar ik kan dan wel eens behoorlijk aanwezig zijn wat misschien weer een ander beeld geeft.
 
Bovenaan