Stelling van de dag!

Reactiescore
3.586
Er zijn ook betere spelers die niet op ban zijn hoor ;)

Hangt er van af wat je verstaat onder '1 van de betere spelers' voor mij is een top speler iemand die alles doet voor stam, de benodigde uithouding, skils en beleefdheid heeft t.o.v iedereen. + en hier komt het (EERLIJK SPEELT)

Spelers die gebruik maken van bots zijn in mijn ogen geen top spelers maar spelers die een gebrek aan uithouding en/of skils hebben en dat willen compenseren met farm/time bots en dergelijke, hun behoren net als alle andere stabbers tot de flop spelers van TW. Om dus op je vraag te antwoorden zeg ik dus nee, er zijn geen betere spelers die een ban hebben, slechts zwakke TW spelers.
 
Reactiescore
38
Stelling: Pp die je verdiend hebt op een wereld, mag je op dezelfde wereld ook weer vrij uitgeven aan alle andere premium features (beurs, gs reductie, bouwtijdhalvering, etc.).

Kan denk ik nog een leuke discussie over gemaakt worden. Dus, brand maar los. :cool:


Dus als een herformulering die zowat op hetzelfde neerkomt om eventueel wat mensen op weg te helpen:

Is pp te zien als een grondstof en mag je deze als je ze eenmaal hebt gefarmd terug uitgeven aan gelijk wat je wilt? Of is pp meer dan een grondstof en vind je sommige uitgave aan sommige features niet geoorloofd? Of heb je eventueel nog een totaal andere mening?
De stelling gaat over het verdienen en uitgeven van pp op 1 wereld. Pp verkregen vanop andere werelden worden niet meegerekend.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser38451

Guest
Stelling: Pp die je verdiend hebt op een wereld, mag je op dezelfde wereld ook weer vrij uitgeven aan andere premium features (beurs, gs reductie, bouwtijdhalvering etc.).

Kan denk ik nog een leuke discussie over gemaakt worden. Dus, brand maar los. :cool:

Waarom niet?
 

DeletedUser64230

Guest
Stelling: Pp die je verdiend hebt op een wereld, mag je op dezelfde wereld ook weer vrij uitgeven aan andere premium features (beurs, gs reductie, bouwtijdhalvering etc.).

Kan denk ik nog een leuke discussie over gemaakt worden. Dus, brand maar los. :cool:

Hier kan dus echt geen discussie over gevoerd worden..
 

DeletedUser64230

Guest
Over je ban ook niet. :rolleyes:

Jezus wat maak jij sterke comebacks
Jij slaat iets aan waar geen feiten aan te knopen zijn en wanneer er gezegt wordt dat er niet over gediscussieerd kan worden kom je met zulke zwakte terug :')

Daarnaast is het totaal onmogelijk om te discussieren over hoe iemand de pp verbrast die hij op dezelfde wereld bijeen gehaald heeft.
Je stelling raakt kant noch wal
 
Reactiescore
38
Jezus wat maak jij sterke comebacks
Jij slaat iets aan waar geen feiten aan te knopen zijn en wanneer er gezegt wordt dat er niet over gediscussieerd kan worden kom je met zulke zwakte terug :')

Daarnaast is het totaal onmogelijk om te discussieren over hoe iemand de pp verbrast die hij op dezelfde wereld bijeen gehaald heeft.
Je stelling raakt kant noch wal

Moest mijn stelling een feit zijn dan was er ook geen discussie mogelijk he... Tuurlijk kan er gediscussieerd worden over mijn stelling. En als jij met zo'n domme comment reageert, reageer ik speciaal voor jou met dezelfde domheid terug.

Om je even op weg te helpen kan een mogelijk argument zijn dat je op die manier oneerlijke voordelen krijgt ten opzichte van je medespelers.
 

DeletedUser66129

Guest
Om er toch even op in te gaan, pp is er om te gebruiken, dus waarom zou je niet op een wereld waar je de pp verdient hebt, het mogen uitgeven? Vind het nogal rare stelling. :p
 

DeletedUser66129

Guest
Voor mij blijft het nog steeds onnodig maarja.. :p

PP dat verdient op een wereld en vervolgens daar ook uitgeeft, ik zie het nut er niet van om dat te doen omdat je dan haast weer gelijk eindigt. Wel kan je het gebruiken als een soort 'opslagplaats' dan, dat je eerst zorgt dat je pp verdient om later terug te krijgen.

Of spelers die geen geld willen uitgeven zoals benodigde premium account en dan om te zorgen dat ze dat kunnen krijgen pp verkopen, oke dat kan ook nog wel.
 

DeletedUser54934

Guest
Stelling van 30-01-16:


PP-abuse heeft een groot voordeel op een limited haul wereld.
 

DeletedUser38451

Guest
Ja en nee.

Ja, want zo kunnen mindere spelers leren van een goede leiding

Nee, pro-spelers weten het allemaal al.
 

DeletedUser66129

Guest
Je kan wel een stam vol hebben met pro spelers, maar zodra er ruzie's onderling ontstaan binnen de stam dan heb je wel een goeie leider nodig die er echt moeite en tijd in wilt steken iets op te lossen. Dus ik kies voor goede leiding boven pro spelers.
 
Reactiescore
3.586
Hangt van de tegenstander af wat het beste is. Je hebt geen goede leiding nodig als het niveau dermate laag ligt, die pro spelers rollen iedereen wel op dan. Ligt het niveau hoger verkies ik een goede leiding, die het tactisch goed neerzet en voor de juiste diplomatie kan zorgen.

Om te antwoorden op je vraag zou ik zeggen formuleer je stelling beter dan had ik er een antwoord op kunnen geven :D
 

DeletedUser76151

Guest
om deze stelling te beantwoorden wil ik het even vergelijken met het voetbal. Een team met goede spelers is meestal niks zonder een goede/tactische trainer. Aan de andere kant kun je wel een goede trainer zijn maar als je spelers niet van een degelijk niveau zijn bereik je ook niet bijzonder veel.
Ik denk daarom dat Leiders en goede spelers een 'Mutual Relationship' hebben, ze zijn afhankelijk van elkaar.
 
Bovenaan