Stelling van de dag!

DeletedUser74005

Guest
Een stamleider moet in ieder geval wel weten wat er in zijn stam gebeurt. Daarvoor is een bepaalde hoeveelheid activiteit zeker nodig, maar hij hoeft niet per se een goede speler te zijn. Als hij weet waar zijn stamleden mee bezig zijn en of de stamleden zich op hun plek voelen in de stam/weten wat er van ze verwacht wordt, hoeft de stamleider niet per se actief te zijn.

Van de spammod democratische, castiel en blijkbaar van howlin en auseinandersetzung

Ik spam niet hoor!

Dit zijn inderdaad niet de minste. Ik had gehoord dat Howlin toch niet meer zou starten? Zal wel een vals gerucht zijn dan wat ik opgevangen heb.

Castiel en Aus hebben veel ervaring, ook met stammen opzetten en leiden. We shall see. Ben wel benieuwd naar de stam van Gijs (DZ). Heb hem nog niet zien spelen zelf.

Is van voor jouw tijd he. Laatste keer, dat ik een wereld gespeeld heb, is al een behoorlijk poos geleden.
 

DeletedUser76939

Guest
Is een premade pas een echte premade als deze stam ook daadwerkelijk voor de pre registratie gesticht en grotendeels gevormd is?

Het woord premade staat erg degelijk bij een stam, maar in hoeverre valt een premade nu een premade te noemen als iedereen (wat overigens wel slim is) start in een regio stam binnen een omgeving en pas later de echte stam joint?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
974
Premade is gewoon een groep van spelers dat voor de wereld een "stam" opricht. Dat ze kata's of aandacht ontwijken door later pas die stam te maken doet er weinig toe. De groep spelers en accounts zijn er ten slotte al samen voor de wereld startte.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Ik sluit me aan bij Howlin. :)
 
Reactiescore
2.303
Meeloper
 

DeletedUser51627

Guest
Stelling van de dag: In de hedendaagse tw community is legaal pp abusen oneerlijk spel waar vele betere spelers uit morele waarden vanaf blijven en graag commentaar op geven. Illegale scipts daarentegen worden door velen van deze betere spelers niet bekeken als oneerlijk spel en veelvuldig gebruikt.
 
Reactiescore
38
Stelling van de dag: In de hedendaagse tw community is legaal pp abusen oneerlijk spel waar vele betere spelers uit morele waarden vanaf blijven en graag commentaar op geven. Illegale scipts daarentegen worden door velen van deze betere spelers niet bekeken als oneerlijk spel en veelvuldig gebruikt.

Nee, de betere spelers keuren illegale scripts voor de volle 100% af.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Er zijn ook betere spelers die niet op ban zijn hoor ;)
 
Bovenaan