Stelling van de dag.

DeletedUser27722

Guest
Dat is geen argument schat, dat is eerder een "vaststelling"...
Een argument zou eerder zijn dat je het aantoont ;)

Maar bon als je al zo dingen loopt te zeggen... Wil ik wel eens fronten met je noob :p

Ga dan ook ff jumpen uit de rim? x

Maar wel zwak dat die speler van custom gewoon stopt door een paar incomings 1-1, nog niet eens een massa.
Ach ja, 7-1 is natuurlijk veel makkelijker. :eek:
 

DeletedUser75798

Guest
Zwak? Ik maak gewoon een conclusie uit alles wat ik lees? :rolleyes:
 

DeletedUser75798

Guest
Omdat ik ineens contact zoek met Hora.? Je weet even goed als ik dat ik niet op m'n plaats zat binnen Devo.
 

DeletedUser27722

Guest
Omdat ik ineens contact zoek met Hora.? Je weet even goed als ik dat ik niet op m'n plaats zat binnen Devo.

Dat is waar, in Devo zat je niet op je plaats, te laag niveau namelijk.
Elke snipe mislukte en voor het minste een VV vragen zodat je in alle rust kon 'leren' aka pokemon spelen. :eek:
Ik had werkelijk met Sander te doen.

Tip aan Hora; Laat hem fronten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75767

Guest
Dat is waar, in Devo zat je niet op je plaats, te laag niveau namelijk.
Elke snipe mislukte en voor het minste een VV vragen zodat je in alle rust kon 'leren' aka pokemon spelen. :eek:
Ik had werkelijk met Sander te doen.

Tip aan Hora; Laat hem fronten.

Amen. Hij kwam mij zeggen dat hij max 45k stacks had en dat die allemaal van hemzelf waren, was ook een leuke :D
 

DeletedUser75798

Guest
De leugens komen weer te boven. :D Ik heb genoeg treintjes zelf gesniped & ik heb indd vaak een vv gevraagd om te gaan leren. Wanneer zag je me online? 's avonds, als ik de vv's verbrak.

@Douwe, vraag het aan Sander. De enige grote stack die we hadden, was 1 van WiC die direct ging terug gezonden worden. De rest was onze eigen deff.
 

DeletedUser75767

Guest
De leugens komen weer te boven. :D Ik heb genoeg treintjes zelf gesniped & ik heb indd vaak een vv gevraagd om te gaan leren. Wanneer zag je me online? 's avonds, als ik de vv's verbrak.

@Douwe, vraag het aan Sander. De enige grote stack die we hadden, was 1 van WiC die direct ging terug gezonden worden. De rest was onze eigen deff.

Ik overdrijf niet als ik niks anders kan verzinnen dan' kut, alweer de 20ste poging die mislukt. Wie kan vv doen?'
 

DeletedUser27722

Guest
De leugens komen weer te boven. :D Ik heb genoeg treintjes zelf gesniped & ik heb indd vaak een vv gevraagd om te gaan leren. Wanneer zag je me online? 's avonds, als ik de vv's verbrak.

@Douwe, vraag het aan Sander. De enige grote stack die we hadden, was 1 van WiC die direct ging terug gezonden worden. De rest was onze eigen deff.

Haha leugens, tuurlijk hoor. :rolleyes:
In een tijd waar we 4 fronten hebben voor elke minuut een vv willen, terwijl je merendeel altijd fakes kreeg tot Error doorhad dat jullie amper tot niet actief waren, erna hek van de dam en op delete. Mooi.
 

DeletedUser75798

Guest
De beu hing al langer boven ons account dat vroeg of laat op delete zou gaan, of ga je dat ontkennen? Meerdere malen hebben Sander & ik in ons haar gewreven omdat we niet zo verder wouden gaan. Amper tot niet actief? Klopt. Ik zat met blokperiode & Sander was ziek...
 

DeletedUser75767

Guest
De beu hing al langer boven ons account dat vroeg of laat op delete zou gaan, of ga je dat ontkennen? Meerdere malen hebben Sander & ik in ons haar gewreven omdat we niet zo verder wouden gaan. Amper tot niet actief? Klopt. Ik zat met blokperiode & Sander was ziek...
Ik heb meer gedaan via vv (misschien zelfs qua tijd) dan jij op je eigen account, met je 2 maanden blokperiode die plots over is als je Dei op del hebt laten zetten :D
 
Bovenaan