Stelling van de dag.

DeletedUser

Guest
Vertel dan, wie A zegt moet B zeggen, want ja, gratis dorpen afgeven is altijd lief hoor. ;)

Zou dat kunnen doen, maar 1 probleem; tactiek aan je vijand uitleggen is meestal geen goed idee?
Als ik een exhaustieve uitleg zou moeten geven zou ik veel te veel info vrij geven. Wat ik wel kan zeggen is dat wij
oorspronkelijk gejumped waren om mee de restanten van life op te edelen, het was in der tijd een geïmproviseerde
zet zonder direct een plan voor ogen te hebben, omdat die dorpen anders toch in de handen van de tegenpartij ging
vallen. Dat er wat problemen zijn geweest op custom heeft ook allemaal meegespeeld.

Het gaat er gewoon om dat rare species ( weet niet wie precies) hier de nood heeft te komen pronken terwijl er niets
gepresteerd is aan beide zijden, was quasi pure intern, alsof wij gewoon niet gejumped zouden hebben en hij die
life barbs vrij kon overnemen.
 

DeletedUser59942

Guest
Kijk, als het achtergebleven dorpen zijn van een jump kan ik het wel begrijpen.

Maar als je, als je dorpen verliest iemand zegt dat hier toevallig, met het verhaal komt dat je niet wilde deffen omdat je de dorpen kwijt wilde. En dan ook nog zegt dat je al verwacht dat er mee gepronkt wordt, dan lijkt het wel erg op jezelf indekken en wat smoesjes bedenken.
Dus bij deze, toch bedankt voor de verdere opheldering^^
 

DeletedUser

Guest
Kijk, als het achtergebleven dorpen zijn van een jump kan ik het wel begrijpen.

Maar als je, als je dorpen verliest iemand zegt dat hier toevallig, met het verhaal komt dat je niet wilde deffen omdat je de dorpen kwijt wilde. En dan ook nog zegt dat je al verwacht dat er mee gepronkt wordt, dan lijkt het wel erg op jezelf indekken en wat smoesjes bedenken.
Dus bij deze, toch bedankt voor de verdere opheldering^^

Die zinsbouw deed echt zeer om te lezen.

Ooit al situaties ervaren waarin iets niet is wat het lijkt? Die kant moet je opgaan.
 
Reactiescore
222
Ik heb nooit gezegd dat het een enorme prestatie is, want dat is het niet. was gewoon bijna internen..
Enkel een reactie op zeemveel die groot loopt te doen met een totaal van saccha pakken, wat ook niet een prestatie is.
Je kunt dat net zo goed bijna internen noemen. Wat stacks bashen & alleen maar clears/fakes gooien & je kan door edelen.
Precies wat wij op RS bij CH & CH doen. Alleen dan met meer accounts & op grotere schaal.
 
Bovenaan