Stelling van de dag.

DeletedUser76365

Guest
Gelukkig was je wel een kei in pokemon tijdens die examens :rolleyes:
 

DeletedUser75798

Guest
Natuurlijk 2 maand (facepalm) ik had 3 weken zitten blokken voor een week met examens. Die was gedaan op woensdag 23 maart. Ik heb m'n punten gaan halen op vrijdag 25 maart, waarna Thomas me vroeg hoe de punten waren. Toen ik zei dat ik buizen had, heb ik daarna dit bericht in de Devo-chat gezet: ([25/03/2016 18:28:46] Aron.: Wij willen op delete), lijkt me dus niet zo sterk dat mijn examens zo "opeens" gedaan zijn he?
 

DeletedUser

Guest
Neem aan dat je het over ons hebt?

Jazeker.

15M tegen 3M met enorm front, ja hij is 1M gezakt, maar hij staat altijd nog & pakt atm nog dorpen terug ook :D
Jou niveau zakt net zo laag, dus niet niet zo huilen.. Hou je maar bezig met de verliezen van Costum & CH.

Amai jij voelt nu je waarschijnlijk heel erg goed omdat je de dorpen in onze zuider cluster hebt kunnen overnemen,
we hebben geen seconde moeite gaan ze te deffen. Door omstandigheden hebben wij besloten dat het tactisch gezien
beter was ze daar niet te behouden, maar had wel weer gedacht dat er 1 of andere zeikerd er weer over ging beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
T'is niks hoor, ik heb je echter liever niet in Hora :)
 
Reactiescore
2.303
Ik ben gewoon niet voor renners :)
 

DeletedUser59942

Guest
Amai jij voelt nu je waarschijnlijk heel erg goed omdat je de dorpen in onze zuider cluster hebt kunnen overnemen,
we hebben geen seconde moeite gaan ze te deffen. Door omstandigheden hebben wij besloten dat het tactisch gezien
beter was ze daar niet te behouden, maar had wel weer gedacht dat er 1 of andere zeikerd er weer over ging beginnen.

Het is tactisch gezien inderdaad beter om je dorpen aan de tegenstander te geven:p
 
Reactiescore
2.303
Ik ben niet gaan rennen, maar bon.

Het is een verschil dat Freaker nog steeds op zijn account zit na al die aanvallen/tijd dat die al onder vuur ligt. Jij amper wat aanvallen kreeg in vgm hem en al wilt stoppen en zich tot de vijand keert?
 

DeletedUser75798

Guest
Ik heb 2 weken inc's gehad & zijn niet enkel daardoor gestopt. Sander & ik hebben al een eindje aangegeven dat we er klaar mee waren. Ik wil je gerust skype logjes tonen. ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ben wel weggelopen vanwege incomings, maar goed ik geef het toe;)
 
Bovenaan