Stelling van de dag!

DeletedUser15432

Guest
^ Correct.
Maar ik zei ook niet dat de rang iets over de skills zegt. Maar purple-hazez is echt wel goed hoor, hij speelt op i am psycho op w38 (staat daar dus tweede).
En wij zelf hebben ook skills, 2 spelers hier hebben w22 gewonnen. Nog een ander w26 en diezelfde zit nu ook in Juvy! op w38 en is bg met i am psycho (purple-hazez) daar.
Maar de rangen zullen sowieso nog veranderen ja :D

Elke 'nieuwe' wereld waar je pp kan abusen is nutteloos om te vergelijken. Vlaggen zijn er al van W29 (als ik me niet vergis) en gs kopen op de markt kwam niet veel later, conclusie, ook daar zal hij waarschijnlijk pp abusen à volonté.
Heb ooit eens een discussie gehad met zo'n flutmodje (die zijn ook waardeloos de laatste jaren) en die zei "skills before bills" maar wie het meeste geld heeft kan sowieso overleven. Gewoon honderden euro's inpompen en je ziet het, die kneus heeft al het 5 dubbele van de gemiddelde top 25 speler.
 

DeletedUser76018

Guest
Achja, w22 was nog oldschool ^^

& was w26 niet de eerste pp wereld? Was een grootte boycot tegen :p
 

DeletedUser76077

Guest
Dat is nog maar een paar werelden zo. Volgens mij sinds w40?
 

DeletedUser51627

Guest
Stelling van de dag:

Er zijn hier meer dan 3 keer zoveel mensen pp aan het verdienen, dan dat er echt aan het spelen zijn :p
 

DeletedUser15432

Guest
Stelling van de dag:

Er zijn hier meer dan 3 keer zoveel mensen pp aan het verdienen, dan dat er echt aan het spelen zijn :p

Fout volgens mij. Het PP verdienen is sowieso al niet meer wat het was zoals bij de vorige werelden, op een paar stammen na doet niemand hier mee. Volgens mij is heel de top 25 pp abusers met de top 3 die waarschijnlijk te samen meer abused dan heel de top 100 te samen.

Innogames is hier de pure winstmaker. Wat jammer is want zo blijven we van die werelden krijgen :eek:.
 

Deleted User - 2242732

Guest
best vreemd eigenlijk... tw zoekt nieuwe beginnende spelers, om de "leegloop" op dit spel te verminderen en probeert hen te helpen dmv beginnersratio 3:1, burgerwacht etc...
daarnaast voeren ze pp functies in welke de beginnende tw'er nooit zal gebruiken (ik zie veel meer kinderen die tw starten dan ouderen)
De meesten van hen mogen/kunnen geen pp kopen van hun ouders, waardoor ze nog verder achter geraken bij de top (die wel pp koopt)
welke (beginnende) speler gaat nu starten met 'pp verzamelen' op een wereld alvorens serieus te spelen op een volgende...

Na verloop van tijd merken de gebruikers van "nieuwe pp functies" dat ze op lange termijn toch ingehaald worden door spelers met meer skill... al hun geld verspild voor niks... --> quitten

Daarbovenop verliest dit spel ook nog eens talloze goeie spelers door het invoeren van alle nieuwe pp functies.
(hoe meer geld, hoe hoger in de ranglijst, er zijn altijd "pp noobs" die tussen de mazen van het net kruipen en overleven)

conclusie: innogames probeert nog zoveel mogelijk geld te verzamelen vooraleer tw volledig "leeggelopen" is...

of zie ik dit nu verkeerd?
 

DeletedUser75934

Guest
best vreemd eigenlijk... tw zoekt nieuwe beginnende spelers, om de "leegloop" op dit spel te verminderen en probeert hen te helpen dmv beginnersratio 3:1, burgerwacht etc...
daarnaast voeren ze pp functies in welke de beginnende tw'er nooit zal gebruiken (ik zie veel meer kinderen die tw starten dan ouderen)
De meesten van hen mogen/kunnen geen pp kopen van hun ouders, waardoor ze nog verder achter geraken bij de top (die wel pp koopt)
welke (beginnende) speler gaat nu starten met 'pp verzamelen' op een wereld alvorens serieus te spelen op een volgende...

Na verloop van tijd merken de gebruikers van "nieuwe pp functies" dat ze op lange termijn toch ingehaald worden door spelers met meer skill... al hun geld verspild voor niks... --> quitten

Daarbovenop verliest dit spel ook nog eens talloze goeie spelers door het invoeren van alle nieuwe pp functies.
(hoe meer geld, hoe hoger in de ranglijst, er zijn altijd "pp noobs" die tussen de mazen van het net kruipen en overleven)

conclusie: innogames probeert nog zoveel mogelijk geld te verzamelen vooraleer tw volledig "leeggelopen" is...

of zie ik dit nu verkeerd?

Correct!
 

DeletedUser74396

Guest
Ik zie in deze post niets nieuws, alle punten die je aanhaalt zijn al langs alle kanten besproken in eerdere zaken. Blijven discussiëren over pp-functies is zodoende tijdverspilling. Ik kan zo jouw post tevoorschijn halen van zo goed als elke andere wereld.

Trouwens de spelers die tegenwoordig nog PP rushen zijn de meer ervaren spelers die de alledaagse zaken beu zijn lijkt me.
Ipv massaal te gaan farmen reduceren en kopen ze rustig grondstoffen voor PP die ze toch bij hopen hebben. Bespaart enorm veel moeite wat veel minder activiteit vraagt. Bovendien (tenzij ze te hard overdrijven en target worden) verzekeren ze zo hun beginfase waardoor ze de 'saaie' start niet meermaals moeten afhandelen.

Ik zie meer en meer spelers die het op deze manier doen. Echte noobs die pp smijten geraken nooit meer in de top25 aangezien ze het nooit kunnen halen van toppers die evenveel pp smijten maar dan nuttig besteed.

Dit zijn trouwens ook de enige voordelen die ik zie gsen kopen, ik farm nu niet (en spendeer ook geen PP aan FA) omdat het gewoon teveel moeite is. En stel je wordt aangevallen net wanneer je dan toch eens beslist om te farmen...
Al ben en blijf ik tegen het hele gedoe :) geef mij PA (later AM), de rest begin ik niet aan. Ik ga verdomme niet meer betalen voor een eenvoudig platformspel zoals tw als een online MMORPG... Ik herrinner me de tijd dat je voor 3euro een hele maand kon knallen, of dat FA maar 30PP waren... Is dit niet 1 vd belangrijkste zaken om te stoppen? De achterlijk dure prijs voor wat het is?
 

DeletedUser76018

Guest
Ik zie in deze post niets nieuws, alle punten die je aanhaalt zijn al langs alle kanten besproken in eerdere zaken. Blijven discussiëren over pp-functies is zodoende tijdverspilling. Ik kan zo jouw post tevoorschijn halen van zo goed als elke andere wereld.

Trouwens de spelers die tegenwoordig nog PP rushen zijn de meer ervaren spelers die de alledaagse zaken beu zijn lijkt me.
Ipv massaal te gaan farmen reduceren en kopen ze rustig grondstoffen voor PP die ze toch bij hopen hebben. Bespaart enorm veel moeite wat veel minder activiteit vraagt. Bovendien (tenzij ze te hard overdrijven en target worden) verzekeren ze zo hun beginfase waardoor ze de 'saaie' start niet meermaals moeten afhandelen.

Ik zie meer en meer spelers die het op deze manier doen. Echte noobs die pp smijten geraken nooit meer in de top25 aangezien ze het nooit kunnen halen van toppers die evenveel pp smijten maar dan nuttig besteed.

Dit zijn trouwens ook de enige voordelen die ik zie gsen kopen, ik farm nu niet (en spendeer ook geen PP aan FA) omdat het gewoon teveel moeite is. En stel je wordt aangevallen net wanneer je dan toch eens beslist om te farmen...
Al ben en blijf ik tegen het hele gedoe :) geef mij PA (later AM), de rest begin ik niet aan. Ik ga verdomme niet meer betalen voor een eenvoudig platformspel zoals tw als een online MMORPG... Ik herrinner me de tijd dat je voor 3euro een hele maand kon knallen, of dat FA maar 30PP waren... Is dit niet 1 vd belangrijkste zaken om te stoppen? De achterlijk dure prijs voor wat het is?

Ik kan je zeggen dat ik je helemaal gelijk geef met je stelling. Buiten 1 punt, er zijn nog steeds noobs die er gewoon suuuuuuperveel PP tegen smijten (zie slowmotion).
 

DeletedUser15432

Guest
Enkele opmerkingen;

ik zie veel meer kinderen die tw starten dan ouderen
Denk niet dat dat klopt. Voor kinderen is het tegenwoordig allemaal met apps. Wie begint er nu nog een browsergame die (aan de homepage te zien) al 25 jaar (bij wijze van spreken ;)) niet meer onderhouden is. *Mochten* er nog nieuwe spelers beginnen, wat ik dus echt zwaar betwijfel, dan zijn het wel de iets oudere (alles wat geen kind is dus 18+ waarschijnlijk). Zie laatste quote.
De meesten van hen mogen/kunnen geen pp kopen van hun ouders
Haha, die tijd is ook al lang gedaan, tegenwoordig hebben ze allemaal een mobiel/gsm en caren de ouders echt niet meer. Erger nog, de meeste ouders spelen zelf van die domme games (ook meestal mobiel) en smijten er zelf geld naar met hopen. Welcome to 2k15.
hoe meer geld, hoe hoger in de ranglijst, er zijn altijd "pp noobs" die tussen de mazen van het net kruipen en overleven
Not sure, de beginfase overleven oké, maar als je 'tussen de mazen van het net kruipt' gedurende de hele wereld en die letterlijk uitspeelt tot hij afgelopen is, dan ben je geen noob maar kan je er wel wat van. Uiteraard als je een deftig puntenaantal hebt, niet als je keer op keer opnieuw moet beginnen of de wereld uitspeelt maar eens om de 5 dagen eens checkt ofzo.
conclusie: innogames probeert nog zoveel mogelijk geld te verzamelen vooraleer tw volledig "leeggelopen" is...
Oké, dit dacht ik dus ook, maar ik denk dat je hier fout bent. Iedereen moet kunnen toegeven dat er vele spelers stoppen. Een pak meer dan dat er nieuwe bijkomen (logisch bij zo'n redelijk oud spel), maar ik denk niet dat het ooit volledig leegloopt. Je ziet elke wereld wel keer op keer minder spelers starten en zeker bij de pre-registratie valt het op dat ze met moeite nog de 3K halen terwijl er vroeger werelden waren waar ze zonder pre-registratie na een week al ± 40K spelers hadden. Ik denk dat het binnenkort (waarschijnlijk al tegen wereld 50 als het zo'n tempo behoud) wel een vaste basis zal behouden. Volgens mij komt er nooit een wereld waar er minder dan 1000 spelers (pre-registratie + gewoon later starten) zullen spelen. De echte die-hard TW fans zullen blijven spelen tot Innogames het echt vern**kt of ze gewoon servers beginnen sluiten.

Die servers sluiten zie ik wel nog binnen dit en 3 jaar gebeuren. Er zijn Tribal Wars'en (als je 't zo typt) die echt op de rand van volledig dood zijn. .NL moet geen schrik hebben aangezien wij een van de grootste servers zijn, dus als ze deze zouden sluiten dan weet je dat het overal wel gesloten gaat worden. Servers waar ze echt amper nog winst maken, zie ik dus nog gesloten worden. Hier smijten ze letterlijk met geld, check de top 5 van deze wereld, pp-abusers à volonté. En de andere optie, het vern**ken, geen idee hoe, maar ik zie het ook wel nog gebeuren. Geen idee hoe ze nog iets ergers kunnen maken dan je grondstoffen letterlijk kopen van andere spelers. Er zijn misschien een paar dingen (please, gebruik dit niet Innogames), gewoon los GSen kopen (dus zonder te moeten ruilen met andere grondstoffen zoals die handelaar, of te moeten wachten op de levering van andere spelers), of gewoon dorpen kopen (als dit gebeurt is het wel definitief het einde van het spel).

Anyway, tl;dr , de enigste manier dat dit spelletje sterft is als Innogames nog dommere dingen gaat doen voor geld, maar als het blijft zoals het is, met hier en daar een k*tupdate, waar er weer X aantal mensen voor quitten, dan zie ik het niet sterven.

Ik kan je zeggen dat ik je helemaal gelijk geef met je stelling. Buiten 1 punt, er zijn nog steeds noobs die er gewoon suuuuuuperveel PP tegen smijten (zie slowmotion).

Hij heeft vandaag of gisteren die award pas gehaald van 10.000 GS gefarmd. Heb er nu gisteren niet opgelet, maar houd het zoveel mogelijk in het oog. Hoelang gaat die noob nu nog met z'n 500 gs award showen in de top 3? Wel, vandaag is hij rang 2 en heeft hij pas 10K gefarmd. Ik ga me echt kapot lachen als die dwaas binnenkort gepakt wordt door degene met een pak minder punten als hem.
 

DeletedUser76018

Guest
Hij heeft vandaag of gisteren die award pas gehaald van 10.000 GS gefarmd. Heb er nu gisteren niet opgelet, maar houd het zoveel mogelijk in het oog. Hoelang gaat die noob nu nog met z'n 500 gs award showen in de top 3? Wel, vandaag is hij rang 2 en heeft hij pas 10K gefarmd. Ik ga me echt kapot lachen als die dwaas binnenkort gepakt wordt door degene met een pak minder punten als hem.

Gewoon binnenkort een edeltrein op afsturen, ligt niet zo ver van me :D
 

DeletedUser76005

Guest
hee :O

niet op leeftijd discrimineren he:p

Ik ben 16 jaar , en ik speel tribalwars wel al bijna 8 jaar he;)
 
Bovenaan