Stelling van de dag!

DeletedUser51627

Guest
Ik vind een stelling van de dag topic altijd wel leuk om te lezen :D

Ik zal beginnen!

Stelling van de dag: Je kan morgen beter gewoon enkel BB's blijven farmen, dan spelertjes te gaan clearen om die te farmen en dus het risico op burgerwacht lopen.
 

DeletedUser71172

Guest
stellling klopt. next.

je moet sws niet clearen zovroeg, BW is neit het probleem.
 

DeletedUser51627

Guest
Meestal akkoord. Maar als ze geen stam hebben en off spelen zou ik het wel iets later doen, als burgerwacht minder effect heeft!
 

DeletedUser

Guest
Vrij inactieve PP farmers zonder troepen opzoeken door te verkennen en die leeghalen.
 

DeletedUser73803

Guest
Spelers wel clearen en farmen, veel effectiever dan bb's, kost je even wat, maar je krijgt er wel wat voor terug :)
 

DeletedUser71172

Guest
totaal niet mee eens, de achterstand die het vaak geeft is in het begin te groot. zoveel farm je niet eens extra met speler farms dan met bbs.
 

DeletedUser

Guest
Spelers wel clearen en farmen, veel effectiever dan bb's, kost je even wat, maar je krijgt er wel wat voor terug :)

Normaal gesproken zou ik zeggen, je krijgt er op de lange termijn best veel GS voor terug ja. Echter nu met die 3:1 regel.. Stel je groeit te snel al te ver boven ze uit, dan is het voor niets geweest. Is dus echt per spelertje afhankelijk vind ik.
 

DeletedUser73803

Guest
Klopt ook wel, ja, had ik niet zo goed bij nagedacht.
Nuja dan moet je de easy targets zoeken en hun online tijden ontrafelen :p
 

DeletedUser

Guest
totaal niet mee eens, de achterstand die het vaak geeft is in het begin te groot. zoveel farm je niet eens extra met speler farms dan met bbs.

Als jij een spelertje kunt clearen of überhaupt kunt verkennen die bijvoorbeeld direct naast je ligt en je kunt hem de komende dagen flink leegfarmen.. dan is dat echt wel rendabel. Kwestie van hoeveel troepen verlies je, en nagaan of hij in een stam zit en wellicht OS kan krijgen. Maar goed, gewoon dagelijks blijven verkennen voor je aanvalt. Beetje afwegen dus.
 

DeletedUser

Guest
Die 3:1 suckt echt zwaar. Nu kan je geen 26punten spelers farmen..
 

DeletedUser74396

Guest
lol toen ik de stelling las dacht ik wat een idiote stelling, deze klopt niet eens.
Niemand zal hier op reageren, wat een prachtige opening voor dit topic.
Maar blijkbaar zitten er nog een paar bij die serieus de fout niet opmerken? Grappig dit.

Als tip: Beide voorstellen die je geeft zijn fout. Vind de middenweg en profiteer van de spelers die fout zijn.
 

DeletedUser51627

Guest
Lol wat een idiote reactie. Als je een middenweg zoekt, wat jij hier suggereert ga je dus ook spelers aanvallen en loop je dus altijd het risico dat ze opeens online komen. Het is dus niet zo dat beide stellingen fout zijn.
 

DeletedUser60415

Guest
lol toen ik de stelling las dacht ik wat een idiote stelling, deze klopt niet eens.
Niemand zal hier op reageren, wat een prachtige opening voor dit topic.
Maar blijkbaar zitten er nog een paar bij die serieus de fout niet opmerken? Grappig dit.

Als tip: Beide voorstellen die je geeft zijn fout. Vind de middenweg en profiteer van de spelers die fout zijn.

Ga jij lekker even buitenspelen, en laat ons hier lekker praten over het topicc, doeiiii
 
Reactiescore
2.039
lol toen ik de stelling las dacht ik wat een idiote stelling, deze klopt niet eens.
Niemand zal hier op reageren, wat een prachtige opening voor dit topic.
Maar blijkbaar zitten er nog een paar bij die serieus de fout niet opmerken? Grappig dit.

Als tip: Beide voorstellen die je geeft zijn fout. Vind de middenweg en profiteer van de spelers die fout zijn.

Goh het maar weer eens opnieuw proberen? ;)
 

DeletedUser34772

Guest
Spelers wel clearen en farmen, veel effectiever dan bb's, kost je even wat, maar je krijgt er wel wat voor terug :)

dit ja maar niet meteen morgen, aangezien je nooit genoeg zal hebben om de verliezen tegen burgerwacht te kunnen compenseren
 

DeletedUser74396

Guest
Lol wat een idiote reactie. Als je een middenweg zoekt, wat jij hier suggereert ga je dus ook spelers aanvallen en loop je dus altijd het risico dat ze opeens online komen. Het is dus niet zo dat beide stellingen fout zijn.

Een idiote reactie? Enkel voor degenenen die zelfs met mijn tip de essentie nog niet begrijpen.
Een extra tip: Er zullen spelers zijn die 1 andere speler aanvallen en direct op bw lopen, er zijn spelers die honderden spelers aanvallen zonder op def of bw te lopen. Hoe denk je dat er zo'n verschil kan ontstaan?

Maar aangezien ik, en veel anderen met verstand, jouw manier van denken hoognodig hebben om zonder problemen te groeien kan ik je geen extra uitleg geven.

Goh het maar weer eens opnieuw proberen? ;)
Grotendeels hetzelfde als vorige classic en eigenlijk wat ik al jaren doe ondertussen: Ik groei wat door te loggen als ik er toevallig ben, absoluut niet serieus maar met dit niveau is top25 op die manier zeker haalbaar :p
Ik own spelers zolang het me niet teveel moeite kost en als het me niet meer interesseert stop ik.
Mocht ik onverwacht toch eindelijk weer een wereld vinden die interessant is begin ik wel serieus maar die kans is minimaal.

En als je me niet geloofd: deze wereld neem ik een def sp/zc start :D Dan hoef ik niet eens te reageren mocht ik onder aanval liggen. Liever lui dan moe.

Ik wens jou (en iedereen die het nog serieus neemt) veel succes toe! Ik merk dat je nog altijd lekker knalt op de classic dus dat is alvast mooi.
 

DeletedUser60542

Guest
vroeg clearen?
Als je cleart doe je dat met bijl.

Mensen bouwen speertjes om lc te slopen maar zeker nu bash je enkel de mensen die niet verder dan de base income zijn (30/10/10)
 
Bovenaan