Stelling van de dag

Reactiescore
1.075
Ja en dat is dus belachelijk. Het modteam heeft weet-ik-hoeveel tools om botters op te sporen, en je ziet maar hoeveel accounts er tot nu toe hebben kunnen botten zonder een ban te krijgen. Hoe moet een losse speler zonder tools dan weten of iemand scripts gebruikt? Door deze regel moet je dus in principe je hele stam wantrouwen omdat er zomaar eens iemand met illegale scripts tussen kan zitten en je dus nergens je vv veilig af kan geven..

ja maar..
je moet ook bekijken, het punt, wat als er via vv edels worden gesniped dmv dat script, strakke timings worden gezet dmv het script, waartegen je tegenstander (die eerlijk zou spelen) die nadeel heeft.
het gaat niet enkel over het gebruik ervan, maar ook over het voordeel dat behaald word door het te gebruiken of het te laten gebruiken. (tw team kan bijv. ook niet nagaan of bevestigen dat jij geen kennis hebt van het script)
 

DeletedUser72857

Guest
idd je slaat de plank aardig mis. Jij komt lullen dat we ons niet houden aan het afwachten, waarna je niet durft in te zien dat het logisch is dat wij gewoon verder gaan waar we begonnen waren 2 weken geleden al.. (wat je als stamgenoot van dw best zou moeten weten als je kijkt naar de dagelijkse beginpagina..)

Ik zou me uit de discussie houden want dat heeft geen zin, dat jij wil doorgaan op dit moment dat is je volste recht en dat straalt ook neer op de negatieve manier waarop mensen reageren op het aanhoren van jou naam. Bedankt voor de bevestiging.
 

DeletedUser63840

Guest
Sorry hoor, maar snap jij het wel? Zoals ik al zei is er geen enkel bewijs geleverd dat er ook daadwerkelijk scripts gebruikt zijn, en ben je zelfs al banned als iemand met scripts vv heeft gedaan op je account. Tot zover dus hoeveel 'bewijs' er is dat al die gebande accs schuldig zijn. VF/kroket daarentegen leek me vrij duidelijk bewezen dat er daar vol tegen de regels in gegaan is hé?

Ik ben het met je eens als het gaat om de mods, dat ze idd wel aan zouden moeten geven om wat het gaat. Anders kan je je nooit verdedigen of proberen uit te leggen.

En ging nu ff niet tegen de regels, want voor mij lijkt het nu ook dat jullie tegen de regels speelde.. Maar om dat die acocunt's toen ook een ban hadden en ook geedeld werden. Maar zoals ik aangaf, wist ik niet of daar afspraken voor waren gemaakt of iets.

Meningen onderbouwen is ook zo 2015.

Ik dat dat dat mijn mening is. Als jij hier komt posten met berichten dat jullie dorpen verliezen terwijl het bekend is gemaakt dat jullie banns hebben, komt dat bij mij over als zeiken dat daap niet mocht aanvallen ofso.

Volledig mee eens, ons modteam zou nooit zo'n enorme misstap willekeurig maken (2-3 weken terug nog, maar geeft niet joh :eek:). Daarnaast zijn er zat acc's niet banned waar precies dezelfde spelers op zitten als op werelden waar ze wel banned zijn. Volslagen willekeurig dus maar weer.

Ik speel al ff niet meer, dus weet niet wat er 2-3 weken geleden is gebeurd.. Ja, ik hoop ook echt (dit meen ik serieus) en hoop het ook voor de wereld, dat er een verklaring van duckje zelf komt, over waarom en voor wat ze allemaal zijn geband. Want dit zijn er echt mega veel.
 
Reactiescore
2.490
Er zijn een 50tal accounts gebanned (niet Eens 1% van de actieve community) omwille van serieus illegale scripts (waarvan je ook weet als je ze hebt dat ze illegaal zijn).

Dit is zowat hetzelfde als we al heel de dag zeggen :)
 

DeletedUser72576

Guest
Als je zo wilt winnen vooral doen :p

Ik zelf heb geen bots gebruikt dus zal daar geen uitspraak over doen. Je mag zelf conclusies trekken, echter weet ik al wel dat ik ermee stop. Beetje jammer dat we over een modteam beschikken dat gewoonweg incapabel is om in te schatten wat wel en niet kan. Is niet de eerste keer dat ze W43 verneuken.

Zijn afspraken over gemaakt destijds, maakt me weinig uit ook. Maar goed dat jullie zo een wereld willen winnen zegt meer op Daap dan Finity, tevens ben ik het ook niet eens met de bans maar zal me daar niet over uitlaten.

We'll see. Finity is geband om het gebruiken van timebots, maar zover ik weet ken ik niemand in Finity die gebruik heeft gemaakt ervan. Jullie weten ook prima dat jullie nooit daardoor genaaid zijn (opeens sicke timings waardoor deffen moeilijk werd) of wat dan ook, en de reacties van het kamp Daap snap ik dan ook van geen meter. Klinkt eerder als een soort flame om nu te legitimeren dat je de oorlog op een hele barre manier verkregen hebt, die echt niet helemaal lekker ruikt ;)

Lol @ dikgedrukte
 

DeletedUser72922

Guest
Ik dat dat dat mijn mening is. Als jij hier komt posten met berichten dat jullie dorpen verliezen terwijl het bekend is gemaakt dat jullie banns hebben, komt dat bij mij over als zeiken dat daap niet mocht aanvallen ofso.

Bij deze dan, probeerde daap niet af te zeiken en keur de manier van handelen ook niet af.
 

DeletedUser73082

Guest
Voor ik hier serieus nog antwoord op moet geven, hoe durven jullie Daap, dit enigzinds grappig of ook maar ironisch te vinden. Jullie zijn degene die vanaf het begin af aan vals spel hebben gespeeld, hebben gestabt, en eigenlijk in BaBe alles hebben gedaan wat moraal verwerpelijk is. Finity heeft daarentegen nog nooit ook maar 1 stab begaan, heeft nog nooit Daap en BaBe op wat voor manier genaaid waar dat andersom zeker wel zo is. Wie waren het precies, toen ik na wekenlang gezeik, waarin ik zeker wist dat jullie stabbertjesen spionnen in je stam hadden, die naar me toe kwamen of Finity Daap niet eens een kans wilde geven en bereid waren afspraken met ze te maken en NAP's af te sluiten. Precies, jullie, wij zijn hierin in meegegaan, ondanks dat BaBe daarvoor er nooit toe bereid was. Nu dit gebeurd komt de ware aard weer terug in het beestje en wordt er net gedaan of Finity dit op zich af heeft geroepen dat het opeens vol gepakt wordt op vermeend (niet bewezen) botgebruik, terwijl als er 1 stam is die het potdomme niet op zich heeft afgeroepen het Finity wel is. Het is mijn laatste post erover aangezien consequente idioten als Alex Lannon. Lex1 en nu zelfs onze grote moraalridder ManwithBlueKnivez me echt de strot beginnen uit te hangen met zwaar irritant, ondankbaar en hypocriet gedrag.
 

DeletedUser

Guest
ja maar..
je moet ook bekijken, het punt, wat als er via vv edels worden gesniped dmv dat script, strakke timings worden gezet dmv het script, waartegen je tegenstander (die eerlijk zou spelen) die nadeel heeft.
het gaat niet enkel over het gebruik ervan, maar ook over het voordeel dat behaald word door het te gebruiken of het te laten gebruiken. (tw team kan bijv. ook niet nagaan of bevestigen dat jij geen kennis hebt van het script)

In theorie heb je gelijk, maar dan moet het team kiezen waar ze meer waarde aan hechten. Of ze kiezen voor stamgevoel, en ze maken het niet bannable als er iemand met scripts op je acc vv'ed. (Of ze het acc van de vv'er bannen moeten ze zelf weten, dat zou tenminste terecht zijn). Of ze kiezen voor 'de regels', en dan bannen ze iedereen waar iemand met scripts 3 treintjes gesniped heeft. En laten we eerlijk zijn, wanneer de top 10 tussen de 6 en de 8 mil heeft maken die 3 treintjes voor het verloop van je account ook weinig uit. Misschien kost het je een paar clears extra om het dorp opnieuw leeg te krijgen en te edelen, maar wat stelt dat nou voor in vergelijking met een heel account bannen.

[...]



Ik speel al ff niet meer, dus weet niet wat er 2-3 weken geleden is gebeurd.. Ja, ik hoop ook echt (dit meen ik serieus) en hoop het ook voor de wereld, dat er een verklaring van duckje zelf komt, over waarom en voor wat ze allemaal zijn geband. Want dit zijn er echt mega veel.

2-3 weken geleden werden er oppeens een stuk of 6 w43 accounts (uit zowel DAAP als Finity) aanvalbaar gebanned voor een grapje op het AF. Dat het AF tot IG bans kan leiden is al belachelijk, en al helemaal als de aanleiding tot bannen niet eens meer dan een waarschuwing of tijdelijke ban op het AF had moeten zijn. Ook toen is er lang op een verklaring gewacht, en toen die kwam was het zo'n godsgruwelijk slecht verhaal dat ze beter weg hadden kunnen blijven. Het zijn er idd belachelijk veel, want ze pakken buiten w43 ook andere werelden aan. (idk of je dat al had meegekregen, weet niet welke wereld je verder speelt/volgt)
 

DeletedUser75798

Guest
Wat een dik vingerwijzen naar Daap toe, dit... & er zijn indd veel werelden aangepakt, meegekregen in stamchats.
 
Reactiescore
1.075
he en ik maar denken dat finity de stam was met bans, en niet daap
 
Reactiescore
1.075
In theorie heb je gelijk, maar dan moet het team kiezen waar ze meer waarde aan hechten. Of ze kiezen voor stamgevoel, en ze maken het niet bannable als er iemand met scripts op je acc vv'ed. (Of ze het acc van de vv'er bannen moeten ze zelf weten, dat zou tenminste terecht zijn). Of ze kiezen voor 'de regels', en dan bannen ze iedereen waar iemand met scripts 3 treintjes gesniped heeft. En laten we eerlijk zijn, wanneer de top 10 tussen de 6 en de 8 mil heeft maken die 3 treintjes voor het verloop van je account ook weinig uit. Misschien kost het je een paar clears extra om het dorp opnieuw leeg te krijgen en te edelen, maar wat stelt dat nou voor in vergelijking met een heel account bannen.

idd, dit vind ik ook, maar zo redeneert het tw-team nu eenmaal niet, ik begrijp ook wel dat ze consequent zijn langs de andere kant aangezien, als ze het ene account laten gaan, het volgende en volgende account ook moeten laten gaan, waarna niemand gestraft word :p
 

DeletedUser63354

Guest
Voor ik hier serieus nog antwoord op moet geven, hoe durven jullie Daap, dit enigzinds grappig of ook maar ironisch te vinden. Jullie zijn degene die vanaf het begin af aan vals spel hebben gespeeld, hebben gestabt, en eigenlijk in BaBe alles hebben gedaan wat moraal verwerpelijk is. Finity heeft daarentegen nog nooit ook maar 1 stab begaan, heeft nog nooit Daap en BaBe op wat voor manier genaaid waar dat andersom zeker wel zo is. Wie waren het precies, toen ik na wekenlang gezeik, waarin ik zeker wist dat jullie stabbertjesen spionnen in je stam hadden, die naar me toe kwamen of Finity Daap niet eens een kans wilde geven en bereid waren afspraken met ze te maken en NAP's af te sluiten. Precies, jullie, wij zijn hierin in meegegaan, ondanks dat BaBe daarvoor er nooit toe bereid was. Nu dit gebeurd komt de ware aard weer terug in het beestje en wordt er net gedaan of Finity dit op zich af heeft geroepen dat het opeens vol gepakt wordt op vermeend (niet bewezen) botgebruik, terwijl als er 1 stam is die het potdomme niet op zich heeft afgeroepen het Finity wel is. Het is mijn laatste post erover aangezien consequente idioten als Alex Lannon. Lex1 en nu zelfs onze grote moraalridder ManwithBlueKnivez me echt de strot beginnen uit te hangen met zwaar irritant, ondankbaar en hypocriet gedrag.


Daap vals spel? nee.
Daap gestabt? nee.
Finity ons genaaid? Nee? hahaha tis duidelijk dat je afwezig bent geweest.
Als half Finity is gebanned dan geloof ik er geen zak van dat dit allemaal komt door een fout van het team. En dan hebben al die dingetjes die je nu aanhaalt (die overigens ook niet helemaal kloppen, maargoed, dat terzijde) totaal geen nut. Finity was de stam van fairplay, degene die oh zo goed was & altijd liep te zeiken op andere stammen. Tegelijkertijd blijkt dat de stam bots gebruikt (heeft) & ja, dat vind ik ironisch en grappig ja.

Overigens heb ik toen inderdaad voor een NAP gepleit, die was mondeling aangenomen, maar toen het er daadwerkelijk van kwam was de NAP enkel bespreekbaar voor een aantal accounts. Ik heb me bek erover gehouden omdat het al beter dan niets was, maar breek me bek niet open, want je weet dondersgoed dat de NAP opeens niet meer gold voor een paar anderen.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn een 50tal accounts gebanned (niet Eens 1% van de actieve community) omwille van serieus illegale scripts (waarvan je ook weet als je ze hebt dat ze illegaal zijn).

Dit is zowat hetzelfde als we al heel de dag zeggen :)

Niet eens 1% van de actieve comminity? Laat me niet lachen man :eek: :eek: Laten we zeggen dat elk account gemiddeld 2.5 speler heeft. 50 accounts banned, zijn 125 spelers. Beweer je nou dat dit spel nog meer dan 12.500 unieke verschillende spelers heeft? (Van die ezels die elke wereld starten, 300 punten halen en dan weer stoppen kan je niet meetellen, als dat al actieve community is dan is dooie hond nog lid van de actieve community). Het spel is aan het uisterven, mede door het grandioze gekloot van het modteam, dat keer op keer bewijst het verschil tussen een overtreding en een betonschaar nog niet te kunnen zien.

Goed dat je het zegt trouwens, die laatste zin. Als je ze hebt dan weet je vast wel dat ze illegaal zijn ja, maar wat nou als een stamgenoot ze heeft, en die vv heeft gedaan op jouw account terwijl een doorsnee speler zoals 99% van die 'actieve community' van je op geen enkele manier kan zien/weten of die vv'er illegale scripts heeft/gebruikt?
Dan ben je je account dus kwijt, en je kon er letterlijk niets tegen doen, behalve 24/7 online zijn en weigeren je vv af te geven. Is dat waar jullie heen willen? Voor zover ik weet heet dit spel tribalwars, volgens mij is het dan de bedoeling dat je samen met je 'tribe' een wereld wint. Lekker samenwerken als je dus niet eens meer veilig je vv af kan geven! :eek:
 

DeletedUser72576

Guest
In daap geven we rustig, in vol vertrouwen, nog vv af, hoor.
 
Reactiescore
298
Er zijn een 50tal accounts gebanned (niet Eens 1% van de actieve community) omwille van serieus illegale scripts (waarvan je ook weet als je ze hebt dat ze illegaal zijn).

Dit is zowat hetzelfde als we al heel de dag zeggen :)

Duckje, zomaar een vraagje: als iemand illegale scripts gebruikt via je vv, ben je dan ook strafbaar? Ik gok zo maar van wel, maar ffe voor de duidelijkheid?
 

DeletedUser63354

Guest
Begrijp mij trouwens niet verkeerd. Spelers die niets verkeerd hebben gedaan, heb ik medelijden mee. Maar met die botters totaal niet.
 

DeletedUser

Guest
Duckje, zomaar een vraagje: als iemand illegale scripts gebruikt via je vv, ben je dan ook strafbaar? Ik gok zo maar van wel, maar ffe voor de duidelijkheid?

Ja, dat ben je. Als jij illegale scripts hebt en ik doe jouw vv zit ik safe, als jij illegale scripts hebt en je doet mijn vv ben ik fucked.

Zo zit het voor zover ik weet.
 
Bovenaan