Stelling van de dag

DeletedUser63840

Guest
...


2-3 weken geleden werden er oppeens een stuk of 6 w43 accounts (uit zowel DAAP als Finity) aanvalbaar gebanned voor een grapje op het AF. Dat het AF tot IG bans kan leiden is al belachelijk, en al helemaal als de aanleiding tot bannen niet eens meer dan een waarschuwing of tijdelijke ban op het AF had moeten zijn. Ook toen is er lang op een verklaring gewacht, en toen die kwam was het zo'n godsgruwelijk slecht verhaal dat ze beter weg hadden kunnen blijven. Het zijn er idd belachelijk veel, want ze pakken buiten w43 ook andere werelden aan. (idk of je dat al had meegekregen, weet niet welke wereld je verder speelt/volgt)

Ah oke, dat ze zoiets doen is al lachwekkend belachelijk gewoon.. Hier had ik geen weet van. En ja, ik zie het op meerdere wereld forums voorbij komen idd.

@duckje, komt er ook nog een uitleg om welke illegale scripts het gaat enzo? Want als er hier wordt gezegd dat niemand van finity een bot had of iets in die richting, is het een beetje gek. Dus misschien gewoon in de support zeggen voor wat, dan staan of jullie niet meer voor lul, of iedereen denkt dat het Mod team een stel mongolen zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Begrijp mij trouwens niet verkeerd. Spelers die niets verkeerd hebben gedaan, heb ik medelijden mee. Maar met die botters totaal niet.

Voor zover ik weet vraagt niemand ook om medelijden (met de botters), maar het is gewoon belachelijk dat ze zoveel onschuldige accounts aanpakken voor iets waar ze letterlijk niets tegen konden doen zoals ik hierboven al beschreven heb.
 

DeletedUser54299

Guest
Voor zover ik weet vraagt niemand ook om medelijden (met de botters), maar het is gewoon belachelijk dat ze zoveel onschuldige accounts aanpakken voor iets waar ze letterlijk niets tegen konden doen zoals ik hierboven al beschreven heb.

Ik denk eerlijk gezegd dat sommige co's er misschien ook niet heel eerlijk zijn over hun gebruik van/of in het bezit zijn van illegale scripts. Al dan niet dat ze het niet zeggen omdat ze het niet op die wereld gebruikt hebben.
 
Reactiescore
853
Ah oke, dat ze zoiets doen is al lachwekkend belachelijk gewoon.. Hier had ik geen weet van. En ja, ik zie het op meerdere wereld forums voorbij komen idd.

@duckje, komt er ook nog een uitleg om welke illegale scripts het gaat enzo? Want als er hier wordt gezegd dat niemand van finity een bot had of iets in die richting, is het een beetje gek. Dus misschien gewoon in de support zeggen voor wat, dan staan of jullie niet meer voor lul, of iedereen denkt dat het Mod team een stel mongolen zijn :p

Denkt sowieso iedereen al, denk dat het beter is dat gewoon iedereen er mee kapt en lekker iets anders met z'n tijd gaat doen voor de mods het verneuken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Babe heeft destijds een aantal stabs verricht ( 1 regelovertreding)
Finity gebruikt illegale scripts ( 1 regelovertreding)

Waarom zou één van beiden stammen een grotere fout begaan zijn dan de ander? Elk van de twee heeft het TW reglement overtreden. Volgens mij staat het gewoon 1-1 nu.
 

DeletedUser72857

Guest
Tja dan ist duidelijk he, daap en finity verdienen het niet. Faber wint de wereld !
 

DeletedUser63354

Guest
Dat was Babe, en volgens mij bestaat Babe niet meer.
Daap heeft niets fout gedaan.
 

DeletedUser73673

Guest
Maar als je over babe gaat beginnen haal je wel ouwe koeien uit de sloot.
Bovendien zijn de boosdoeners al gestraft (zelfde als nu gebeurt met de overtreders van finity)
 

DeletedUser72857

Guest
Dat was Babe, en volgens mij bestaat Babe niet meer.
Daap heeft niets fout gedaan.

Vlaams blok was een racistische partij, dus dan hebben ze maar een naamsverandering gedaan naar Vlaams belang.


Wil maar zeggen dat het oude wijn in nieuwe zakken is. Niet dat ik jullie van stabben ofzo zou betichten nu, maar op zich zijn het bijna allemaal dezelfde spelers he.
 

DeletedUser73673

Guest
Vlaams blok was een racistische partij, dus dan hebben ze maar een naamsverandering gedaan naar Vlaams belang.


Wil maar zeggen dat het oude wijn in nieuwe zakken is. Niet dat ik jullie van stabben ofzo zou betichten nu, maar op zich zijn het bijna allemaal dezelfde spelers he.

Complete onzin dit de leiding zat fout en die account zijn permanent geband.
Leden deden niks.
 

DeletedUser72857

Guest
Complete onzin dit de leiding zat fout en die account zijn permanent geband.
Leden deden niks.

Natuurlijk, maar dat is hier met finity ook grotendeels aan de hand. Enkele rotte appels verpesten de server voor zowel de andere finity leden als voor hun bondgenoten en zelfs voor hun tegenstanders die eventueel er wel plezier in hadden.

Was ook niet als sneer bedoelt, wil maar zeggen dat qua leden er weinig verandert is.
 

DeletedUser63354

Guest
Vlaams blok was een racistische partij, dus dan hebben ze maar een naamsverandering gedaan naar Vlaams belang.


Wil maar zeggen dat het oude wijn in nieuwe zakken is. Niet dat ik jullie van stabben ofzo zou betichten nu, maar op zich zijn het bijna allemaal dezelfde spelers he.

Jup, echter zijn de verantwoordelijken allemaal weg :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
timebotje als snipe usen?

Dit zou ik wel logisch vinden moesten jullie kunnen timen. Maar aangezien niemand op deze wereld überhaupt meer dan 6aanvallen in een seconde kan timen lijkt me dit heel sterk dat ik zou moeten botten om wat treintjes te snipen :p
 

DeletedUser72857

Guest
Dit zou ik wel logisch vinden moesten jullie kunnen timen. Maar aangezien niemand op deze wereld überhaupt meer dan 6aanvallen in een seconde kan timen lijkt me dit heel sterk dat ik zou moeten botten om wat treintjes te snipen :p

6 in een seconde :confused: nu vraag je wel heel veel hoor.
 

DeletedUser71655

Guest
Kijk, ik vind het sneu voor iedereen die is geband zonder dat er reden toe was (wat jij net zei) Maar ga nou niet zeggen dat dit meer zegt over Daap dan finity, want dit slaat echt nergens op. Daap kan moeilijk ervoor zorgen dat jullie noobs niet gaan botten eh.. Beetje omgekeerde wereld dit.

Btw, respect voor de overblijvers die geen illegale scripts hebben aangeraakt ;)

Misschien moet jij maar gewoon weer opflikkeren vieze stabbende rat;)

Hier beetje mensen gaan veroordelen en zelf heb je hard lopen stabben en geprobeerd Finity op een vieze manier onder uit te krijgen.
Dat de andere poster's nog fatsoenlijk op je reageren verbaasd mij oprecht.

Ongelofelijk dat deze rat uberhaupt nog op het forum durft te komen.:eek:
 
Bovenaan