Stelling van de dag

DeletedUser72576

Guest
Toch maar even hier gekeken nadat er maarliefst 8 bans waren. Toch wel grappig allemaal in dezelfde stam. Onterecht is er al zeker niet gebanned, dat al aangegeven was door duckje. Het blijft volgesmij te gaan om het "doolhof script" een script dat gewoon pis illegaal is en iedereen die het gebruikt weet dat.
Lijkt me wel een flinke klap voor finity, meteen helft van de leden weg. Ook chapeau voor Daap ofzoiets dat die tenminste nog legaal spelen.
Bans zijn gewoon verdiend, kun je niet omheen draaien.

Ben het met je eens. Finity posters zijn salty en dat kan ik wel begrijpen, onterecht geband worden is geen pretje. Maar het gaat nou eenmaal per account dus moet Finity eraan geloven. Als het daap was overkomen was ik ook aardig pissed geweest.
 

DeletedUser

Guest
Toch maar even hier gekeken nadat er maarliefst 8 bans waren. Toch wel grappig allemaal in dezelfde stam. Onterecht is er al zeker niet gebanned, dat al aangegeven was door duckje. Het blijft volgesmij te gaan om het "doolhof script" een script dat gewoon pis illegaal is en iedereen die het gebruikt weet dat.
Lijkt me wel een flinke klap voor finity, meteen helft van de leden weg. Ook chapeau voor Daap ofzoiets dat die tenminste nog legaal spelen.
Bans zijn gewoon verdiend, kun je niet omheen draaien.


Ben het met je eens. Finity posters zijn salty en dat kan ik wel begrijpen, onterecht geband worden is geen pretje. Maar het gaat nou eenmaal per account dus moet Finity eraan geloven. Als het daap was overkomen was ik ook aardig pissed geweest.

"Er is niet onterecht gebanned" "Bans zijn gewoon verdiend", en dan kom jij met "Ik ben het met je eens", en je eerstvolgende zin bevat dan "Finity posters zijn salty en dat kan ik wel begrijpen, onterecht geband worden is geen pretje." Fuck logic?
 

DeletedUser

Guest
? Duckje zegt het zelf, accounts met ban hadden het gewoon terecht. Ik weet niet wat je nu aan het verdedigen bent. Schuld is er. Dat jouw halve stam plat ligt hierdoor, is een schande van jouw stam
 

DeletedUser72576

Guest
"Er is niet onterecht gebanned" "Bans zijn gewoon verdiend", en dan kom jij met "Ik ben het met je eens", en je eerstvolgende zin bevat dan "Finity posters zijn salty en dat kan ik wel begrijpen, onterecht geband worden is geen pretje." Fuck logic?

Ik bedoelde dat jij onschuldig geband bent, want jij hebt niks gedaan (ga ik van uit). Maar je account is wel terecht geband. Of het zo'n zware straf had moeten zijn, dat betwijfel ik dan nog.
 
Reactiescore
2.490
Ik bedoelde dat jij onschuldig geband bent, want jij hebt niks gedaan (ga ik van uit). Maar je account is wel terecht geband. Of het zo'n zware straf had moeten zijn, dat betwijfel ik dan nog.

wij vinden het net zo goed jammer voor de onschuldige spelers, helaas is dat een risico van co-accounten.
 

DeletedUser

Guest
? Duckje zegt het zelf, accounts met ban hadden het gewoon terecht. Ik weet niet wat je nu aan het verdedigen bent. Schuld is er. Dat jouw halve stam plat ligt hierdoor, is een schande van jouw stam

Was het WC papier op het hoofdkantoor op of loop je voor je plezier de hele handel schoon te lebberen? Geïndoctrineerde mafkees :eek: DUCKJE ZEGT HET ZELF, HET MOET HAAST WEL WAAR ZIJN! Tot 3 weken geleden werd je al voor gek verklaard als je alles wat het support team zei serieus nam, maar nadat ze de hele toko IG liepen te bannen om een grapje op het AF waren ze al helemaal al hun geloofwaardigheid kwijt. Fijn dat je langskwam op w43, het lijkt me beter als je je kontlikker praatjes lekker ergens anders gaat spuien. Of even snel naar de Albert Heijn, kan je nog een paar van die voordeelpakken toiletpapier halen.

Ik bedoelde dat jij onschuldig geband bent, want jij hebt niks gedaan (ga ik van uit). Maar je account is wel terecht geband. Of het zo'n zware straf had moeten zijn, dat betwijfel ik dan nog.

Of het nou aan mij ligt of of het nou niet aan mij ligt, mijn acc is gone en mn stam ook. Wiens schuld het is, en of we daadwerkelijk wel schuldig zijn maakt weinig meer uit. Vooral omdat het tw team toch te zwaar autistisch is om er ook maar iets aan te doen of het terug te draaien.
 

DeletedUser63354

Guest
"Er is niet onterecht gebanned" "Bans zijn gewoon verdiend", en dan kom jij met "Ik ben het met je eens", en je eerstvolgende zin bevat dan "Finity posters zijn salty en dat kan ik wel begrijpen, onterecht geband worden is geen pretje." Fuck logic?

*gaat op je schouder zitten en fluistert in je oor dat het 2 verschillende mensen zijn *vliegt dan weer weg* *
 

DeletedUser

Guest
wij vinden het net zo goed jammer voor de onschuldige spelers, helaas is dat een risico van co-accounten.

Als je nou eens tegelijk leerde typen terwijl je leerde modereren? Accounten....
En dan ook nog dit... :eek:

Er is nog geen straf bepaald of de schorsing is permanent.

Clubje incapabele treurwilgen.
 

DeletedUser

Guest
*gaat op je schouder zitten en fluistert in je oor dat het 2 verschillende mensen zijn *vliegt dan weer weg* *

Gaat lekker deze avond, kan nog minder dan het modteam zo te zien :D Blijf lekker zitten anders, ik kan je helaas niets te eten aanbieden, want al mijn lieve medewerkers op de boerderij worden helaas barbaren door onze modvrienden :D
 

DeletedUser63354

Guest
Hey jongens ik had nog geen toestemming gegeven om jullie ware identiteit op t af te gooien????
 
Reactiescore
660
? Duckje zegt het zelf, accounts met ban hadden het gewoon terecht. Ik weet niet wat je nu aan het verdedigen bent. Schuld is er. Dat jouw halve stam plat ligt hierdoor, is een schande van jouw stam

Heb jij je bemoeid paar weken geleden met die hacks??? Want ik ken je denk ik niet.
 

DeletedUser72576

Guest
Heb jij je bemoeid paar weken geleden met die hacks??? Want ik ken je denk ik niet.

Dat was niet zo grootschalig en niet over meerdere werelden. Waren 3 accounts in BaBe en Finity ging toch wel winnen dus maakte niet echt uit.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ben toch wel heel erg benieuwd of GS-balancer de boosdoener is geweest. Heb al meerdere vingers die kant op zien wijzen naast sangu.. :eek:
 

DeletedUser69623

Guest
Ben toch wel heel erg benieuwd of GS-balancer de boosdoener is geweest. Heb al meerdere vingers die kant op zien wijzen naast sangu.. :eek:

Sangu is volledig legaal verklaard door Poo., ik heb idd ook meerdere verhalen gehoord over de GS-Balancer, maar zou ik toch vrij triest vinden als accounts daardoor gebannd zouden zijn:eek:
 

DeletedUser72857

Guest
Nu ja ik denk dat het wel terecht is, die stumperd die bots hebben gebruikt op hun accounts moeten zich dan maar effe diep gaan schamen voor het in de steek laten van menig co-speler en stamgenoten. Dat er bots de ronde doen is geen geheim dus opzich komt het niet als een verrassing, bans zijn nu eenmaal terecht.

Spelers die meer transparantie willen moeten eerst maar bij hun eigen co's ten raden gaan en openheid eisen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan